Sąd Okręgowy ogłasza przetarg
- Adres: 26600 Radom, ul. M. J. Piłsudskiego
- Województwo: mazowieckie
- Telefon/fax: tel. 48 385 66 52 , fax. 48 385 66 52
- Data zamieszczenia: 2018-04-16
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Sąd Okręgowy
ul. M. J. Piłsudskiego 10
26600 Radom, woj. mazowieckie
tel. 48 385 66 52, fax. 48 385 66 52
REGON: 57151800000 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.radom.so.gov.pl
- I.2. Rodzaj zamawiającego: wymiar sprawiedliwości
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Dostawa, wniesienie, montaż i ustawienie siedzisk do Sądu Okręgowego w Radomiu, ul. Piłsudskiego 10 i ul. Warszawska 1, 26 - 600 Radom oraz do Sądu Rejonowego, Al. Jana Pawła II 11, 26 - 400 Przysucha - II.1.2. Rodzaj zamówienia:
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Przedmiotem zamówienia jest: Dostawa, wniesienie, montaż i ustawienie siedzisk do Sądu Okręgowego w Radomiu, ul. Piłsudskiego 10 i ul. Warszawska 1, 26 – 600 Radom oraz do Sądu Rejonowego, Al. Jana Pawła II 11, 26 – 400 Przysucha w następujących ilościach: fotel obrotowy K1 – 160 szt. (ul. Piłsudskiego 10 – 152 szt, ul. Warszawska 1 - 8 szt.), fotel protokolanta K2 – 9 szt. (ul. Piłsudskiego 10 – 9 szt.), fotel sędziowski K3 – 27 szt. (ul. Piłsudskiego 10 – 27 szt.), Krzesło konferencyjne K4 – 190 szt. (ul. Piłsudskiego 10 – 170 szt, ul. Warszawska 1 - 20 szt.), fotel gabinetowy K5 – 6 szt. (ul. Piłsudskiego 10 – 4 szt, Al. Jana Pawła II 11 - 2 szt.) - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 39000000-2
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: Wykonawca zobowiązany jest wnieść wadium w wysokości: 5 000,- zł. Wadium wnosi się przed upływem terminu składania ofert, tj. do dnia 24 kwietnia 2018 r. do godziny 11:00. Wadium może być wnoszone w jednej lub kilku następujących formach: 1) pieniądzu, 2) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo – kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym, 3) gwarancjach bankowych, 4) gwarancjach ubezpieczeniowych, 5) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. z 2016 r., poz. 359 i 2260 oraz z 2017 r. poz. 1089). Wadium wnoszone w pieniądzu wpłaca się przelewem na rachunek bankowy Zamawiającego: 54 1130 1017 0021 1000 0090 0004 z adnotacją „Wadium – numer sprawy ZP 226 – 3/18” Wniesienie wadium w pieniądzu będzie skuteczne, jeżeli w podanym w punkcie 10.2. terminie znajdzie się na rachunku bankowym Zamawiającego. Nie ma możliwości bezpośredniej wpłaty kwoty wadium w kasie Zamawiającego lub banku Zamawiającego. Z treści gwarancji/poręczenia winno wynikać bezwarunkowe, na każde pisemne żądanie zgłoszone przez Zamawiającego w terminie związania ofertą, zobowiązanie Gwaranta do wypłaty Zamawiającemu pełnej kwoty wadium w okolicznościach określonych w art. 46 ust. 4a i 5 ustawy PZP.
- III.2. Warunki udziału
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Utworzenie klubu dziecięcego „POZYTYWKA
Dodano: 2024-07-05 - II. Wyposażenie ośrodka Senior+
Dodano: 2023-11-17 - Dostawa wraz z montażem mebli biurowych.
Dodano: 2023-10-18 - „Aktywni na rynku pracy – żłobek samorządowy w Gminie Pilawa”
Dodano: 2023-10-12 - Wyposażenie ośrodka Senior+
Dodano: 2023-10-12 - Dostawa i montaż wyposażenia w ramach zadania inwestycyjnego pn.: „Budowa pawilonu socjalnego w Miejskim Ogrodzie Zoologicznym im. Antoniny i Jana Żabińskich”.
Dodano: 2023-08-25 - Dostawa i montaż mebli dla Międzykulturowego Ośrodka Rozwoju Społecznego przy ul. Targowej 81 w Warszawie
Dodano: 2023-01-10 - Dostawa i montaż mebli dla Międzykulturowego Ośrodka Rozwoju Społecznego przy ul. Targowej 81 w Warszawie
Dodano: 2022-12-07 - Dostawa i montaż mebli biurowych, zabudowy oraz przegród szklanych dla Stołecznego Centrum Osób Niepełnosprawnych w Warszawie przy ul. Gen. Andersa 5
Dodano: 2022-11-08 - Zakup mebli biurowych dla MEiN
Dodano: 2022-08-09