Przetargi.pl
Dostawa, wniesienie i montaż mebli na potrzeby Szkoły Podstawowej nr 77 im. Wandy Zieleńczyk w Warszawie

Szkoła Podstawowa Nr 77 im. Wandy Zieleńczyk ogłasza przetarg

  • Adres: 01980 Warszawa, ul. Samogłoska
  • Województwo: mazowieckie
  • Telefon/fax: tel. 22 834 09 92 , fax. 22 834 09 92
  • Data zamieszczenia: 2017-10-12
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Szkoła Podstawowa Nr 77 im. Wandy Zieleńczyk
    ul. Samogłoska 9
    01980 Warszawa, woj. mazowieckie
    tel. 22 834 09 92, fax. 22 834 09 92
    REGON: 1041289300000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: http://www.sp77.edupage.org
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Jednostka organizacyjna nie posiadająca osobowości prawnej

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Dostawa, wniesienie i montaż mebli na potrzeby Szkoły Podstawowej nr 77 im. Wandy Zieleńczyk w Warszawie
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest dostawa, wniesienie i montaż nowych, nieużywanych, kompletnych i sprawnych technicznie mebli na potrzeby Szkoły Podstawowej nr 77 im. Wandy Zieleńczyk. Szczegółowy opis oraz ilość asortymentu określa Opis przedmiotu zamówienia stanowiący załącznik nr 1 do Ogłoszenia. Szczegółowe warunki realizacji zamówienia zawiera wzór umowy zawarty w sekcji IV - pkt.4) Ogłoszenia oraz stanowiący równocześnie załącznik nr 2 do Ogłoszenia. 1) W ramach dostawy Wykonawca zobowiązuje się do transportu mebli do siedziby Zamawiającego przy ul. Samogłoska 9, 01-980, Warszawa, a następnie do wniesienia mebli na teren budynku Szkoły oraz ich ustawienia i montażu w pomieszczeniach wskazanych przez Zamawiającego; 2) Wszystkie oferowane meble muszą spełniać wszystkie wymogi technicznojakościowe określone w przepisach prawa, w tym normy bezpieczeństwa; 3) Na wszystkie zaoferowane meble Wykonawca udzieli 2 letniej gwarancji liczonej od dnia podpisania protokołu odbioru mebli bez uwag. Dodatkowo gwarancja ma obejmować wszelkie uszkodzenia okuć meblowych ( zwłaszcza mechaniczne ) powstałe przy eksploatacji mebla przez cały okres obowiązywania gwarancji. 2. Okres w którym realizowane będzie zamówienie: do dnia 15 grudnia 2017 roku, przy czym terminy planowanej dostawy mebli Wykonawca jest zobowiązany uzgodnić z Zamawiającym.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 39100000-3
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający nie określa niniejszego warunku.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Formularz wniosku o dopuszczenie do udziału w licytacji o treści zgodnej ze wzorem stanowiącym zał. nr 3 do Ogłoszenia. 2. Inne dokumenty wymagane w postępowaniu: a) Jeżeli wniosek, w tym wszelkie oświadczenia i dokumenty zostały podpisane przez osobę/y działające na podstawie pełnomocnictwa, do wniosku należy dołączyć właściwe pełnomocnictwo w formie oryginału lub kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez notariusza. W przypadku nie dopełnienia powyższego, po wyczerpaniu drogi wynikającej z art. 26 ust. 3a ustawy Prawo zamówień publicznych, powyższe będzie skutkowało nie dopuszczeniem Wykonawcy do udziału w licytacji elektronicznej. Poprzez analogię, jeżeli osobą uprawnioną do składnia ofert w imieniu Wykonawcy w trakcie trwania licytacji elektronicznej będzie osoba działająca na podstawie pełnomocnictwa, albo inna osoba niż podpisująca wniosek ( np. tylko jeden członek zarządu w przypadku wieloosobowej reprezentacji ), należy dołączyć do wniosku albo najpóźniej na dzień przed dniem, w którym ma zostać przeprowadzona licytacja należy złożyć - pełnomocnictwo podpisane przez osobę/y uprawnioną/e do reprezentacji Wykonawcy, w formie oryginału lub kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez notariusza, z którego wynikać będzie prawo do składania ofert w trakcie licytacji elektronicznej. W przypadku nie dopełnienia powyższego, tj. w sytuacji gdy najpóźniej na dzień przed dniem, w którym ma zostać przeprowadzona licytacja, nie zostanie złożone pełnomocnictwo, o którym mowa powyżej, Wykonawca nie zostanie dopuszczony do udziału w licytacji elektronicznej. b) Pełnomocnictwo do reprezentowania w postepowaniu lub do reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego, w przypadku gdy Wykonawcy wspólnie ubiegają się o udzielenie zamówienia ( oryginał lub notarialnie poświadczona kopia ). W przypadku nie dopełnienia powyższego, po wyczerpaniu drogi wynikającej z art. 26 ust. 3a ustawy Prawo zamówień publicznych, powyższe będzie skutkowało nie dopuszczeniem Wykonawców do udziału w licytacji elektronicznej. c) Do wniosku o dopuszczenie do udziału w licytacji należy załączyć dokument/y potwierdzający/e, że osoba podpisująca wniosek i inne dokumenty lub oświadczenia lub udzielająca pełnomocnictwa - jest umocowana do reprezentowania Wykonawcy ( w odniesieniu do pełnomocnictwa - była upoważniona do reprezentowania Wykonawcy w dacie udzielenia pełnomocnictwa), chyba że umocowanie wynika z dokumentu/ów dostępnego/ych dla Zamawiającego w myśl art. 26 ust. 6 ustawy Pzp. d) W przypadku, gdy Wykonawca polega na zdolnościach innych podmiotów na zasadach określonych w art. 22a ust.1 ustawy Prawo zamówień publicznych - zobowiązany jest udowodnić Zamawiającemu, iż będzie dysponował zasobami niezbędnymi do realizacji zamówienia, przedstawiając w tym celu dokument ( w szczególności zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji zamówienia ). Udowodnienie, o którym mowa powyżej powinno obejmować nie tylko wskazanie faktu udostępnienia określonych Wykonawcy zasobów przez podmiot trzeci, ale winno wyrażać w sposób wyraźny i jednoznaczny wolę udzielenia, wskazywać jego rodzaj, czas udzielenia a także istotne okoliczności, w tym wynikające ze specyfiki tego zasobu. Z przedłożonego dokumentu musi wynikać w szczególności: - zakres dostępnych Wykonawcy zasobów innego podmiotu; - sposób wykorzystania zasobów innego podmiotu przez Wykonawcę przy wykonaniu zamówienia; - zakres i okres udziału innego podmiotu przy wykonywaniu zamówienia; - czy podmiot na zdolnościach którego Wykonawca polega w odniesieniu do warunków udziału w postępowaniu dotyczących doświadczenia, zrealizuje dostawy, których wskazane zdolności dotyczą ( czy będzie brał udział w wykonaniu zamówienia ). Przykładowy wzór zobowiązania w zakresie określonych warunków udziału w postępowaniu - stanowi załącznik nr 6 do Ogłoszenia. 3. Zasady wspólnego ubiegania się o udzielenie zamówienia przez Wykonawców, o których mowa w art.23 ustawy Pzp: 1) Wykonawcy, którzy wspólnie ubiegają się o udzielenie zamówienia mogą łącznie spełniać warunki o których mowa w art. 22 ust. 1 pkt. 2 ustawy Pzp. 2) Wykonawcy występujący wspólnie są zobowiązani do ustanowienia Pełnomocnika do reprezentowania ich ( tj. konsorcjum ) w postępowaniu albo do reprezentowania ich ( tj. konsorcjum ) w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie przedmiotowego zamówienia publicznego. Oryginał pełnomocnictwa lub kopii poświadczonej notarialnie musi być załączony do wniosku i zawierać w szczególności wskazania: - postępowania o zamówienie publiczne, którego dotyczy; - wszystkich Wykonawców ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia wymienionych z nazwy z określeniem adresu siedziby; - ustanowionego Pełnomocnika oraz zakresu jego umocowania. 3) W przypadku złożenia wspólnego wniosku, w formularzu wniosku Pełnomocnik zaznacza w czyim imieniu występuje. 4) Wszelka korespondencja oraz rozliczenia dokonywane będą wyłącznie z pełnomocnikiem. 5) W odniesieniu do warunków określonych w Sekcji III - pkt. 1.3) Ogłoszenia wymagania te muszą być spełnione wspólnie przez Wykonawców ( nie musi ich spełniać każdy z Wykonawców składających ofertę wspólną osobno, zatem oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu o którym mowa w Sekcji III - pkt 3) Ogłoszenia, Wykonawcy mogą złożyć wspólnie. 6) Oświadczenia ( inne niż opisane w pkt 7 ), wykazy lub formularze sporządzone na załączonych do SIWZ wzorach, składa i podpisuje w imieniu wszystkich Wykonawców Pełnomocnik lub wszyscy Wykonawcy wpisując w miejscu przeznaczonym na podanie nazwy i adresu Wykonawcy, nazwy i adresy wszystkich Wykonawców składających ofertę wspólną. 7) Oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu, o którym mowa w Sekcja III pkt 3) oraz 7) ppkt 4 Ogłoszenia każdy z uczestników oferty wspólnej składa indywidualnie ( odrębnie ). 4. Mając na uwadze brzmienie art. 24 ust. 1 pkt 23) ustawy Pzp, odnosząc się równocześnie do brzmienia art. 26 ust. 2f ustawy Pzp - Zamawiający informuje, iż w sytuacji gdy Wykonawca nie złoży ( w formularzu wniosku o dopuszczenie do udziału w licytacji elektronicznej - pkt 6) oświadczenia o braku przynależności do żadnej grupy kapitałowej, bądź nie złoży ( we wskazanym powyżej formularzu wniosku ) żadnego oświadczenia w niniejszym zakresie, odpowiednio oświadczenie o przynależności do tej samej grupy kapitałowej lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej Wykonawca przekazuje na wezwanie Zamawiającego, w terminie 3 dni od dnia przekazania przez Zamawiającego zaproszenia do udziału w licytacji elektronicznej, które w swej treści m.in. zawierać będzie wykaz Wykonawców biorących udział w postępowaniu. Wraz z przedstawieniem oświadczenia Wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym Wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego. W przypadku nie dopełnienia powyższego, tj. w sytuacji gdy oświadczenie o braku przynależności Wykonawcy do żadnej grupy kapitałowej nie będzie wynikało z formularza wniosku żadnego oświadczenia w niniejszym zakresie, a w terminie 3 dni od dnia przekazania przez Zamawiającego zaproszenia do udziału w licytacji, nie zostanie przez niniejszego Wykonawcę złożone oświadczenie, o którym mowa powyżej, po wyczerpaniu drogi, o której traktuje art. 26 ust. 3 ustawy Pzp, Wykonawca zostanie wykluczony z postępowania, a zatem równocześnie nie zostanie dopuszczony do udziału w licytacji elektronicznej. 5. Wykonawca zagraniczny składa dokumenty zgodne z zapisami Sekcji III pkt 3) oraz 7) Ogłoszenia, ze szczególnym uwzględnieniem, aby dokumenty złożone z wnioskiem potwierdzały, iż wniosek został podpisany przez osobę/y uprawnioną/e do reprezentowania Wykonawcy.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach