Przetargi.pl
DOSTAWA WKŁADÓW FILTRACYJNYCH, PREPARATÓW CHEMICZNYCH I KWASU SIARKOWEGO DO PODCZYSZCZALNI ODWRÓCONEJ OSMOZY PRACUJĄCEJ W ZAKŁADZIE UNIESZKODLIWIANIA ODPADÓW KOMUNALNYCH W SIEDLISKACH K EŁKU NA POTRZEBY PRZEDSIĘBIORSTWA GOSPODARKI ODPADAMI Eko-MAZURY SP. Z O.O. W OKRESIE 12 MIESIĘCY

Przedsiębiorstwo Gospodarki Odpadami EKO-MAZURY sp. z o.o. ogłasza przetarg

  • Adres: 19-300 Ełk, Siedliska 77
  • Województwo: warmińsko-mazurskie
  • Telefon/fax: tel. 87 6210101, 629 15 00 , fax. 87 610 20 60
  • Data zamieszczenia: 2013-02-05
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Przedsiębiorstwo Gospodarki Odpadami EKO-MAZURY sp. z o.o.
    Siedliska 77 77
    19-300 Ełk, woj. warmińsko-mazurskie
    tel. 87 6210101, 629 15 00, fax. 87 610 20 60
    REGON: 28023933300000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.eko-mazury.elk.pl, www.elk-ekomazury.bip-wm.pl/public/
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Podmiot prawa publicznego

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    DOSTAWA WKŁADÓW FILTRACYJNYCH, PREPARATÓW CHEMICZNYCH I KWASU SIARKOWEGO DO PODCZYSZCZALNI ODWRÓCONEJ OSMOZY PRACUJĄCEJ W ZAKŁADZIE UNIESZKODLIWIANIA ODPADÓW KOMUNALNYCH W SIEDLISKACH K EŁKU NA POTRZEBY PRZEDSIĘBIORSTWA GOSPODARKI ODPADAMI Eko-MAZURY SP. Z O.O. W OKRESIE 12 MIESIĘCY
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Nazwy i kody dotyczące przedmiotu zamówienia określone we Wspólnym Słowniku Zamówień Publicznych (CPV): a) 24000000-4 - produkty chemiczne b) 24960000-1 - różne produkty chemiczne c) 24950000-8 - specjalistyczne produkty chemiczne d) 24313124-6 - siarczan sodowy e) 24311520-8 - wodorotlenek sodu f) 24311411-1 - kwas siarkowy. 2. Przedmiotem zamówienia jest zakup i sukcesywna dostawa: wkładów filtracyjnych, kwasu siarkowego, wodorotlenku sodu, środków czyszczących do membran, antyskalantu oraz siarczanu sodu, do podczyszczalni odwróconej osmozy pracującej w Zakładzie Unieszkodliwiania Odpadów komunalnych w Siedliskach k Ełku, na potrzeby Przedsiębiorstwa Gospodarki Odpadami Eko-MAZURY Sp. z o.o., przez okres 12 miesięcy od daty podpisania umowy, w rodzaju i ilościach wyszczególnionych w Załączniku Nr 2 do SIWZ - Szczegółowym opisie przedmiotu zamówienia, każdorazowo według potrzeb Zamawiającego. 3. Zakres ilościowy i asortymentowy przedmiotu zamówienia obejmuje: 3.1. Wkład filtracyjny WF MB 010-30DEO - 260 szt.; 3.2. Kwas siarkowy techniczny o stężeniu 96 procent - 5 m sześciennych; 3.3. Kwas siarkowy techniczny o stężeniu 96 procent w karnistrach - 200 litrów; 3.4. Wodorotlenek sodu o stężeniu 30 procent - 360 litrów; 3.5. Środek czyszczący do membran alkaliczny - produkt referencyjny Cleaner A 010 lub równoważny - 900 kg; 3.6. Środek czyszczący do membran kwaśny - produkt referencyjny Cleaner S 010 lub równoważny - 900 kg; 3.7. Środek czyszczący do membran, inhibitor kamienia, antyskalant - produkt referencyjny Antyskalant Typ W 200 lub równoważny - 90 litrów; 3.8. Kwaśny siarczyn sodu o stężeniu 38 procent - 40 procent - 40 kg. 4. Zamawiający zastrzega, iż podane ilości przedmiotu zamówienia są wielkością orientacyjnymi i w zależności od potrzeb Zamawiającego mogą ulec zmianie tj. zmniejszeniu lub zwiększeniu. Zmiana będzie oscylowała w granicach do +/-20 procent wartości netto zamówienia podstawowego. Wykonawcy nie przysługuje roszczenie o wykonanie określonych w SIWZ liczb. 5. Miejscem dostawy przedmiotu zamówienia będzie Zakład Unieszkodliwiania Odpadów komunalnych, prowadzony przez Przedsiębiorstwo Gospodarki Odpadami Eko-MAZURY Sp. z o.o., Siedliska 77, 19-300 Ełk, woj. warmińsko-mazurskie, powiat ełcki, gmina Ełk. 6. Przedmiot zamówienia będzie dostarczany do siedziby Zamawiającego we wskazane przez niego miejsce na terenie Zakładu Unieszkodliwiania Odpadów komunalnych w Siedliskach k Ełku transportem Wykonawcy i na jego koszt, przy wykorzystaniu jego personelu. W ramach dostawy Zamawiający rozumie również czynności polegające na rozładunku dostarczonego asortymentu przez Wykonawcę. 7. Transport przedmiotu zamówienia odbywać się będzie zgodnie obowiązującymi przepisami ADR. 8. Dostawy przedmiotu zamówienia odbywać się muszą odpowiednimi środkami transportu, posiadającymi aktualne badania techniczne i wszelkie niezbędne zezwolenia. 9. Każda dostarczona partia asortymentu musi być zgodną z doraźnym zamówieniem i złożoną przez Wykonawcę ofertą. 10. Dostawy jednostkowe przedmiotu zamówienia odbywać się będą w następujących pojemnikach: 10.1. Kwas siarkowy techniczny o stężeniu 96 procent w karnistrach - karnister o maksymalnej pojemności 20 litrów; 10.2. Wodorotlenek sodu o stężeniu 30 procent - karnister o maksymalnej pojemności 30 litrów, 10.3. Środek czyszczący do membran alkaliczny - produkt referencyjny Cleaner A 010 lub równoważny - karnister o maksymalnej pojemności 25 litrów, 10.1. Środek czyszczący do membran kwaśny - produkt referencyjny Cleaner S 010 lub równoważny - karnister o maksymalnej pojemności 25 litrów, 10.2. Środek czyszczący do membran, inhibitor kamienia, antyskalant - produkt referencyjny Antyskalant Typ W 200 lub równoważny - karnister o maksymalnej pojemności 30 litrów, 10.3. Kwaśny siarczyn sodu o stężeniu 38 procent - 40 procent - karnister o maksymalnej pojemności 40 litrów. 11. Dostawy kwasu siarkowego o stężeniu 96 procent w ilości 5m sześciennych, odbędzie się cysterną z zalegalizowanym licznikiem, jako jednorazowa, całościowa, w ilości 5 m sześciennych, bezpośrednio do podczyszczalni odwróconej osmozy. 12. Czas każdorazowej dostawy jednostkowej nie będzie dłuższy niż 7 dni od momentu złożenia zamówienia bez wliczania sobót, niedziel oraz świąt. 13. Przeładunek musi odbywać się zgodnie z przepisami BHP i Ppoż., przepisami prawa dotyczącego postępowania z substancjami niebezpiecznymi i kartami charakterystyki substancji niebezpiecznych. 14. Za przeładunek substancji niebezpiecznych zgodnie z przepisami BHP odpowiada Wykonawca. 15. Ceny jednostkowe zaoferowane przez Wykonawcę są ostateczne i nie podlegają zmianie przez cały okres trwania umowy. 16. Wykonawca zobowiązany jest do dostawy asortymentu fabrycznie nowego, który uzyskał stosowne klasyfikacje i oznaczenia. 17. Asortyment stanowiący przedmiot zamówienia musi odpowiadać wymogom określonym w Załączniku Nr 2 do SIWZ - Szczegółowym opisie przedmiotu zamówienia. 18. Wykonawca ubiegający się o udzielenie przedmiotowego zamówienia zaoferuje dostawę preparatów chemicznych z okresem przydatności do użytkowania minimum 12 miesięcy, wyznaczonym datą wystawioną przez Producenta. 19. Wykonawca ubiegający się o udzielenie przedmiotowego zamówienia zaoferuje dostawę asortymentu wchodzącego w skład przedmiotu zamówienia objętego co najmniej 12 miesięczną gwarancją jakości, liczoną od daty odbioru dostawy jednostkowej. 20. Wykonawca ponosi pełną odpowiedzialność za ewentualne uszkodzenia i awarie urządzeń w podczyszczalni odwróconej osmozy, pracującej w Zakładzie Unieszkodliwiania Odpadów komunalnych w Siedliskach k Ełku, spowodowane dostawą asortymentu, wchodzącego w skład przedmiotu zamówienia, nie będącego produktem referowanym. 21. Wykonawca zaoferuje asortyment wchodzący w skład przedmiotu zamówienia, który dopuszczony jest do stosowania i posiada wymagane prawem pozwolenia, atesty i certyfikaty. 22. Zamawiający zastrzega sobie prawo do każdorazowej wyrywkowej kontroli jakości dostarczanych preparatów chemicznych pod względem jakości i wymagań opisanych w SIWZ. W przypadku stwierdzenia przez niezależne laboratorium, że pobrana z dostawy jednostkowej w obecności kierowcy, próbka preparatu nie spełnia wymagań jakościowych, Zamawiający upoważniony jest do zażądania od Wykonawcy wymiany preparatów na wolne od wad, ze wskazaniem terminu tej wymiany.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 240000004
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak
  • II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 12 miesięcy

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://elk-ekomazury.bip-wm.pl/public/?id=107015
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach