Przetargi.pl
Dostawa wkładów drukujących oraz materiałów eksploatacyjnych do maszyn biurowych

Agencja Restrukturyzacji i Modernizacji Rolnictwa Śląski Oddział Regionalny w Częstochowie ogłasza przetarg

  • Adres: 42-200 Częstochowa, ul. Sobieskiego 7
  • Województwo: śląskie
  • Telefon/fax: tel. 034 3782800 , fax. 034 3249428
  • Data zamieszczenia: 2009-07-14
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Agencja Restrukturyzacji i Modernizacji Rolnictwa Śląski Oddział Regionalny w Częstochowie
    ul. Sobieskiego 7 7
    42-200 Częstochowa, woj. śląskie
    tel. 034 3782800, fax. 034 3249428
    REGON: 01061308300147
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.arimr.gov.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Inny: państwowa osoba prawna

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Dostawa wkładów drukujących oraz materiałów eksploatacyjnych do maszyn biurowych
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1.Przedmiotem zamówienia jest dostawa do siedziby Zamawiającego w Częstochowie, oraz 17 Biur Powiatowych ARiMR na terenie województwa śląskiego wskazanych w Załączniku Nr 2 do SIWZ, wkładów drukujących oraz materiałów eksploatacyjnych do maszyn biurowych, w rodzaju i ilościach wyszczególnionych w Załączniku Nr 1 do SIWZ, oraz odbiór z w/w lokalizacji zużytych wkładów drukujących w ilościach i rodzaju wyszczególnionych w Załączniku Nr 1 do SIWZ. Wszelkie koszty związane z realizacją przedmiotowego zamówienia poniesie Wykonawca (w tym koszty dostawy i wniesienia przedmiotu zamówienia do wskazanych w dniu dostawy pomieszczeń, oraz koszty odbioru zużytych materiałów). 2.Zamawiający dopuszcza składanie ofert częściowych: - Zadanie nr 1 - Nashuatec; - Zadanie nr 2 - Kyocera; - Zadanie nr 3 - HP; - Zadanie nr 4 - Lexmark; - Zadanie nr 5 - Konica Minolta/Epson/Canon; - Zadanie nr 6 - Panasonic. Oferowane wkłady drukujące i materiały eksploatacyjne muszą być: - Oryginalne, czyli wyprodukowane przez producentów urządzeń, w których mają być zastosowane, nienoszące śladów uszkodzeń zewnętrznych oraz uprzedniego używania (nie mogą być regenerowane). - Fabrycznie nowe, co oznacza artykuły, do których produkcji zostały wykorzystane półprodukty w 100% nowe, niepochodzące z recyklingu, nie refabrykowane, bez śladów poprzedniego używania i uszkodzenia, nie regenerowane, niepoddane procesowi ponownego napełniania ani wymiany jakichkolwiek elementów). - Wkłady drukujące i materiały eksploatacyjne muszą być dostarczone w opakowaniach stosowanych typowo dla danego produktu przez producenta, zaopatrzonych w etykiety identyfikujące dany produkt. - Wkłady drukujące i materiały eksploatacyjne muszą być objęte minimum 12-o miesięczną gwarancją liczoną od daty dostarczenia do Zamawiającego. Zamawiający dopuszcza składanie ofert równoważnych. Za równoważne należy uznawać materiały Fabrycznie nowe, których jakość, parametry techniczne, w tym wydajność, jest, co najmniej taka, jak materiałów Oryginalnych, oraz w przypadku wkładów czarnych jest potwierdzona certyfikatem ISO/IEC 19752, gwarantujące bezkonfliktową pracę z danym urządzeniem. W przypadku zaoferowania wkładów drukujących i materiałów eksploatacyjnych równoważnych, Wykonawca zobowiązany ponadto jest do przyjęcia na siebie zobowiązania, iż w przypadku awarii urządzeń spowodowanych zastosowaniem równoważnika zobowiązuje się do dokonania naprawy na własny koszt i przejęcia odpowiedzialności za straty, które poniesie w takim wypadku Zamawiający (np. związane z utratą gwarancji oraz poniesieniem kosztów wykorzystania urządzeń zastępczych).
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 301921136
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
  • II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 15 dni

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy: 1.Spełniają warunki określone w art. 22 ust.1 ustawy Prawo zamówień publicznych. 2.Nie podlegają wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 ustawy Prawo zamówień publicznych. 3.Wykażą się realizacją, co najmniej pięciu wykonanych w okresie trzech lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, dostaw wkładów drukujących, materiałów eksploatacyjnych do maszyn biurowych o wartości zamówienia każdej zrealizowanej dostawy, co najmniej 40 000,00 zł brutto, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, oraz załączą dokumenty potwierdzające, że dostawy te zostały wykonane należycie. Zamawiający dokona oceny spełniania w/w warunków przez Wykonawców według reguły spełnia/nie spełnia w oparciu o informacje zawarte w dokumentach wyszczególnionych poniżej. Z treści załączonych dokumentów musi wynikać jednoznacznie, iż warunki udziału w postępowaniu wykonawca spełnił.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu Wykonawca przedstawi następujące dokumenty i oświadczenia: 1.Oświadczenie, zgodne z art. 22 ustawy z dnia 29.01.2004r. Prawo zamówień publicznych - Dz. U. z 2004r. Nr 19 poz. 177 - Załącznik nr 5 do SIWZ; 2.Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej (wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert); 3.Aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału ZUS lub KRUS potwierdzające odpowiednio, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub zaświadczenia, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawionych nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. 4.Wykaz (Załącznik nr 5 do SIWZ), co najmniej pięciu wykonanych w okresie trzech lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, dostaw wkładów drukujących, materiałów eksploatacyjnych do maszyn biurowych o wartości zamówienia każdej zrealizowanej dostawy, co najmniej 40 000,00 zł brutto, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, oraz dokumenty potwierdzające, że dostawy te zostały wykonane należycie. Na potwierdzenie, iż przedmiot zamówienia spełnia wymagania postawione przez Zamawiającego, Wykonawcy przedstawią: 5.Opis zaoferowanych wkładów drukujących oraz materiałów eksploatacyjnych, zawierający w szczególności wskazanie symbolu, producenta i parametrów technicznych oferowanych wkładów drukujących i materiałów eksploatacyjnych wg Załącznika nr 6 do SIWZ (wymagany wyłącznie w przypadku zaoferowania materiałów równoważnych). 6.Certyfikaty ISO/IEC 19752 (wymagane wyłącznie w przypadku zaoferowania materiałów równoważnych).

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.arimr.gov.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach