Samodzielny Publiczny Kliniczny Szpital Okulistyczny ogłasza przetarg
- Adres: 03-709 Warszawa, ul. Józefa Sierakowskiego 13
- Województwo: mazowieckie
- Telefon/fax: tel. 022 6187979
- Data zamieszczenia: 2010-01-20
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Samodzielny Publiczny Kliniczny Szpital Okulistyczny
ul. Józefa Sierakowskiego 13 13
03-709 Warszawa, woj. mazowieckie
tel. 022 6187979
REGON: 01608435500000 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.spkso.waw.pl
- I.2. Rodzaj zamawiającego: Podmiot prawa publicznego
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Dostawa wiskoelastyków - II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Przedmiotem zamówienia jest dostawa wiskoelastyków do pomieszczenia apteki mieszczącej się w Samodzielnym Publicznym Klinicznym Szpitalu Okulistycznym w Warszawie, ul. Józefa Sierakowskiego 13. Szczegółową charakterystykę wiskoelastyków będących przedmiotem zamówienia określa załącznik nr 1 do SIWZ. Zamawiający dopuszcza składanie ofert częściowych na poszczególne pakiety określone w załączniku nr 1. Łączna ilość - 7 pakietów. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 336621009
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak
- II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
- II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
- II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 12 miesięcy
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: nie dotyczy
- III.2. Warunki udziału
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają warunki, dotyczące: 1) posiadania uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania, 2) posiadania wiedzy i doświadczenia, 3) dysponowania odpowiednim potencjałem technicznym oraz osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, 4) sytuacji ekonomicznej i finansowej. Ocena spełniania warunków udziału w postępowaniu przez Wykonawców będzie dokonana w oparciu o kompletność i prawidłowość złożonych wraz z ofertą oświadczeń i dokumentów, jakich żąda Zamawiający i zostanie dokonana na podstawie treści tych dokumentów wg formuły: spełnia/ nie spełnia.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. W celu wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust.1 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. - Prawo zamówień publicznych, których opis sposobu oceny spełniania został dokonany w ogłoszeniu o zamówieniu oraz specyfikacji istotnych warunków zamówienia należy dołączyć do oferty następujące dokumenty: 1.1 Oświadczenie o spełnianiu warunków art. 22 ust.1 ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. - Prawo zamówień publicznych [tekst jednolity Dz. U. z 2007 r. Nr 223, poz. 1655- z późn. zmianami] - załącznik nr 3. 1.2 Wykaz dostaw wykonanych w okresie ostatnich 3 lat a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie odpowiadających swoim rodzajem i wartością dostawom stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców oraz załączeniem dokumentów potwierdzających, że co najmniej 2 dostawy zostały wykonane należycie - wypełniony i podpisany załącznik nr 3. Za dostawy o podobnej wartości zostaną uznane wszystkie zrealizowane zamówienia o wartości nie mniejszej niż 50% wartości ofertowej brutto każda. 2. W celu wykazania braku podstaw do wykluczenia z postępowania, o którym mowa w art. 24 ust. 1 ustawy należy dołączyć do oferty: 2.1 Oświadczenia o braku podstaw do wykluczenia - załącznik nr 4 2.2 Aktualny odpis z właściwego rejestru jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust.1 pkt.2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania oferta w stosunku do osób fizycznych oświadczenia w zakresie art. 24 ust.1 pkt.2 ustawy. 3. Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentów, o których mowa w pkt.2: - pkt. 2.2 - składa dokument lub dokumenty wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że: a) nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości b) nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu, c) nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie. Dokumenty, o których mowa w pkt.1) lit. a i c, powinny być wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. Dokument, o którym mowa w pkt.1 lit. b powinien być wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. 4. Jeżeli w miejscu zamieszkania osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się dokumentów, o których mowa w pkt.2, zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio do miejsca zamieszkania osoby lub kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania 5. W celu potwierdzenia, że oferowane dostawy odpowiadają wymaganiom określonym przez Zamawiającego należy dołączyć do oferty: 1) Dokumenty dopuszczające oferowane wyroby medyczne do obrotu i używania - zgodnie z wymogami ustawy z dnia 20 kwietnia 2004r.o wyrobach medycznych, tj. - Potwierdzenie wpisu do Rejestru w Urzędzie Rejestracji Produktów Leczniczych, Wyrobów Medycznych i Produktów Biobójczych (dot. produktów z grupy IIb i III). /Uwaga : Zamawiający będzie honorował również dokument potwierdzający zgłoszenie do rejestru wyrobu medycznego oznaczonego znakiem zgodności CE, dla którego wystawiono deklarację zgodności/. W przypadku zaoferowania produktów z grupy I lub IIa, zamiast dokumentu potwierdzającego wpis do w/wym. rejestru, Wykonawca składa : - Oświadczenie z informacją do której z tych grup należą oferowane wyroby medyczne, oraz - Deklarację zgodności z wymaganiami zasadniczymi dla wyrobu medycznego oznakowanego znakiem CE. Wskazane jest załączenie innych niż wymienione świadectw jakości, świadectw rejestracji, świadectw dopuszczenia do obrotu oraz pozytywnych opinii o wyrobie medycznym. 2) Dokument zawierający charakterystykę oferowanego produktu. 3) Próbki oferowanych wiskoelastyków.
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.1. Kryteria oceny ofert: Jakość
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.spkso.waw.pl
- IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- DOSTAWA WISKOELASTYKÓW
Dodano: 2016-07-26 - DOSTAWA PRODUKTÓW DO CZASOWEJ TAMPONADY SIATKÓWKI
Dodano: 2015-12-04 - DOSTAWA WISKOELASTYKÓW
Dodano: 2015-07-14 - DOSTAWA PRODUKTÓW DO CZASOWEJ TAMPONADY SIATKÓWKI
Dodano: 2014-09-16 - DOSTAWA WISKOELASTYKÓW
Dodano: 2014-07-02 - zakup i sukcesywna dostawa środków oftalmologicznych
Dodano: 2014-02-05 - spr. nr 354/NZOZ/SGGW/2013 Sukcesywne dostawy leków okulistycznych, leków laryngologicznych, materiałów opatrunkowych, materiałów medycznych, środków dezynfekujących i szczepionek Sukcesywne dostawy leków okulistycznych, leków laryngologicznych, materiałów opatrunkowych, materiałów medycznych, środków dezynfekujących i szczepionek dla SGGW. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia został określony w załączniku nr 5 do niniejszej SIWZ
Dodano: 2013-12-17 - DOSTAWA PRODUKTÓW DO CZASOWEJ TAMPONADY SIATKÓWKI
Dodano: 2013-08-29 - DOSTAWA WISKOELASTYKÓW
Dodano: 2013-06-03 - SUKCESYWNE DOSTAWY LEKÓW, MATERIAŁÓW OPATRUNKOWYCH, DEZYNFEKCYJNYCH I SZCZEPIONEK
Dodano: 2012-11-19