Gmina i Miasto Mirosławiec ogłasza przetarg
- Adres: 78-650 Mirosławiec, Wolności
- Województwo: zachodniopomorskie
- Telefon/fax: tel. 672 595 042, , fax. 672 595 042
- Data zamieszczenia: 2019-05-15
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Gmina i Miasto Mirosławiec
Wolności 37
78-650 Mirosławiec, woj. zachodniopomorskie
tel. 672 595 042, , fax. 672 595 042
REGON: 57079150800000 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.miroslawiec.pl
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Dostawa wielofunkcyjnego pojazdu komunalnego wraz z osprzętem w ramach projektu: "Aktywizacja społeczna i zawodowa w Gminie i Mieście Mirosławiec" - II.1.2. Rodzaj zamówienia:
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
przedmiotem zamówienia jest dostawa fabrycznie nowego wielofunkcyjnego pojazdu komunalnego wraz z osprzętem do sezonowego sprzątania terenu gminy i miasta Mirosławiec. Za fabrycznie nowy uznaje się pojazd nierejestrowany wcześniej, nieużywany do jazd testowych, prezentacyjnych lub badań za wyjątkiem testów będących normalnym etapem produkcji i kontroli pojazdów. Wykonawca winien dostarczyć na własny koszt do siedziby zamawiającego wraz z wielofunkcyjnym pojazdem oraz zamawianym osprzętem wszystkie instrukcje obsługi w języku polskim oraz przeszkolić pracowników zamawiającego na warunkach określonych we wzorze umowy.Wykonawca musi posiadać własny, funkcjonujący, autoryzowany przez producenta maszyny serwis. Przeglądy gwarancyjne będą odbywały się w siedzibie zamawiającego. W okresie gwarancji wszystkie koszty przeglądów gwarancyjnych i napraw, w tym dojazdy wykonawcy do siedziby zamawiającego, koszt materiałów i części zamiennych, za wyjątkiem materiałów i części eksploatacyjnych podlegających naturalnemu zużyciu ponosi wykonawca. Szczegółowy przedmiot zamówienia określa n/w załącznik: załącznik nr 5 do SIWZ - opis przedmiotu zamówienia - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 34144000-8
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.2. Warunki udziału
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: zamawiający nie stawia szczegółowych wymagań w zakresie spełniania tego warunku
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1)formularz oferty zgodnie z Rozdziałem XV pkt 15.3. SIWZ. W przypadku składania oferty wspólnej należy złożyć jeden wspólny formularz. Ww. oświadczenie należy złożyć w oryginale. 2)oświadczenie, zgodne z Rozdziałem VI pkt 6.2. SIWZ W przypadku składania oferty wspólnej ww. oświadczenie składa każdy z wykonawców składających ofertę wspólną. Ww. oświadczenie należy złożyć w oryginale. 3)odpowiednie pełnomocnictwa tylko w sytuacjach określonych w Rozdziale XV pkt 15.5. zdanie 2 SIWZ lub w przypadku składania oferty wspólnej (Rozdział VII pkt 7.1. SIWZ); Ww. pełnomocnictwa należy złożyć w oryginale lub kopii notarialnie potwierdzonej. 4)oświadczenie według wzoru stanowiącego załącznik nr 1 do SIWZ wskazujące część zamówienia, której wykonanie wykonawca powierzy podwykonawcom oraz firmy podwykonawców (jeżeli wykonawca przewiduje udział podwykonawców oraz jeżeli nazwy tych podwykonawców są znane); W przypadku składania oferty wspólnej należy złożyć jedno wspólne oświadczenie. Ww. oświadczenie należy złożyć w oryginale. 5)oświadczenie według wzoru stanowiącego załącznik nr 1 do SIWZ wskazujące markę, typ i model oferowanego pojazdu; W przypadku składania oferty wspólnej należy złożyć jedno wspólne oświadczenie. Ww. oświadczenie należy w oryginale
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Zakup i dostawa 2 zamiatarek kompaktowych
Dodano: 2019-08-08 - Zakup średniego samochodu ratowniczo-gaśniczego na potrzeby OSP w Rychnowie
Dodano: 2019-07-18 - „Zakup średniego samochodu ratowniczo-gaśniczego na potrzeby OSP w Drawnie”
Dodano: 2019-07-05 - Zakup średniego samochodu ratowniczo-gaśniczego na potrzeby OSP w Rychnowie
Dodano: 2019-06-28 - Dostawa quada
Dodano: 2017-10-17