Wojewódzki Szpital Specjalistyczny im. Fryderyka Chopina ogłasza przetarg
- Adres: 35-055 Rzeszów, ul. Szopena 2
- Województwo: podkarpackie
- Telefon/fax: tel. 017 8666 096 , fax. 017 8666 097
- Data zamieszczenia: 2012-03-06
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Wojewódzki Szpital Specjalistyczny im. Fryderyka Chopina
ul. Szopena 2 2
35-055 Rzeszów, woj. podkarpackie
tel. 017 8666 096, fax. 017 8666 097
REGON: 69072411400000 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.szpital.rzeszow.pl
- I.2. Rodzaj zamawiającego: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Dostawa wielodetektorowej matrycy pomiarowej do weryfikacji planów leczenia pacjentów w teleradioterapii wraz z oprogramowaniem sterującym - II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
1.Przedmiotem zamówienia jest dostawa wielodetektorowej matrycy pomiarowej do weryfikacji planów leczenia pacjentów w teleradioterapii wraz z oprogramowaniem sterującym w celu doposażenia dozymetrycznego dla realizacji procedur naświetlania pacjentów techniką IMRT. 2.Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia (parametry wymagane) został zawarty w Załączniku nr 1, będącym integralną częścią SIWZ. 3.Zakres zamówienia obejmuje dostawę przedmiotu zamówienia w ilości 1 komplet (wielodetektorowa płaska matryca wraz z oprogramowaniem sterująco-pomiarowym). Ilość ta została określona także w Formularzu cenowo-ofertowym (Załącznik nr 3), będącym integralną częścią SIWZ. 4.Wymagania stawiane wykonawcy wygrywającemu przetarg: a)Wykonawca dostarczy zaoferowany przedmiot zamówienia własnym transportem, na własny koszt i ryzyko; b)do dostawy wykonawca dołączy dokument potwierdzający nazwę, ilość i cenę towaru będącego przedmiotem dostawy - fakturę VAT; c)Wykonawca, w ramach ceny oferty, dokona uruchomienia przedmiotu zamówienia oraz przeszkoli personel Zamawiającego w zakresie obsługi i użytkowania urządzenia w miejscu instalacji po jego zainstalowaniu; d)Wykonawca w ramach ceny oferty winien zapewnić okres pełnej gwarancji na dostarczone urządzenie i oprogramowanie (liczony od daty oddania urządzenia do eksploatacji) nie krócej niż 24 miesiące; e)Wykonawca winien dostarczyć Kierownikowi Sekcji Aparatury Medycznej Zamawiającego wykaz autoryzowanych przedstawicieli serwisowych oraz instrukcję obsługi matrycy i oprogramowania w języku polskim dla oferowanego przedmiotu zamówienia wraz z dostawą; f)Ponadto Zamawiający wymaga, by: - każda naprawa gwarancyjna powodowała przedłużenie okresu gwarancji o czas wyłączenia urządzenia z eksploatacji; - zostało zapewnione urządzenie zastępcze na czas naprawy w trakcie trwania gwarancji; - okres zagwarantowania dostępu do części zamiennych, materiałów eksploatacyjnych, od daty oddania urządzenia do eksploatacji winien wynosić co najmniej 5 lat. 5. Zamawiający nie dopuszcza składania ofert alternatywnych i równoważnych - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 331510003
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
- II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
- II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
- II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 42 dni
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: nie dotyczy w tym postępowaniu
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.szpital.rzeszow.pl
- IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Dostawa i wymiana części do akceleratorów Clinac 2300 CD, SN: 396 i 4072 - powtórzenie
Dodano: 2015-06-11 - Dostawa i wymiana części do akceleratorów Clinac 2300 CD, SN: 396 i 4072
Dodano: 2015-05-25 - Dostawa i wymiana uszkodzonych części Akceleratora Clinac 2300 CD, SN: 396
Dodano: 2015-05-11 - Dostawa i wymiana części do akceleratora
Dodano: 2014-12-04 - Dostawa i wymiana części do posiadanych akceleratorów Clinac 2300 CD
Dodano: 2014-05-16 - Dostawa i wymiana uszkodzonych części Akceleratora Clinac 2300 CD, SN: 396
Dodano: 2013-12-13 - dostawa aplikatorów
Dodano: 2013-08-21 - Dostawa aplikatorów
Dodano: 2013-06-06 - dostawa aplikatorów dla Zakładu Brachyterapii
Dodano: 2012-11-22 - Dostawa systemu dozymetrycznego
Dodano: 2012-09-21