Powiat Sanocki ogłasza przetarg
- Adres: 38-500 Sanok, ul. Rynek 1
- Województwo: podkarpackie
- Telefon/fax: tel. 013 4652900 , fax. 013 4652988
- Data zamieszczenia: 2009-06-08
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Powiat Sanocki
ul. Rynek 1 1
38-500 Sanok, woj. podkarpackie
tel. 013 4652900, fax. 013 4652988
REGON: 37044070300000 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.powiat-sanok.pl
- I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Dostawa Wielkoformatowego systemu kopiująco- drukująco - skanującego - II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Dostawa Wielkoformatowego systemu kopiująco- drukująco - skanującego o parametrach zgodnych z załącznikiem nr 1 do SIWZ 2) Dostawa przedmiotu zamówienia, a w szczególności dowóz i montaż nastąpi na koszt wykonawcy w ciągu 7 dni od dnia zawarcia umowy 3) Przedmiot zamówienia obejmuje także przeszkolenie w zakresie obsługi w/w systemu pracowników wskazanych przez Zamawiającego. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 301211107
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
- II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
- II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: nie dotyczy
- III.2. Warunki udziału
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O zamówienie mogą się ubiegać wykonawcy spełniający warunki zawarte w art. 22 ust. 1 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych, Komisja oceni spełnianie przez wykonawców powyższych warunków na podstawie wymaganych przez Zamawiającego dokumentów
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Dokumenty wymagane od wykonawców biorących udział w niniejszym postępowaniu : Wypełniony formularz oferty zgodnie ze wzorem stanowiącym załącznik nr 1 do SIWZ Oświadczenie o spełnianiu warunków określonych w art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych zgodnie ze wzorem stanowiącym załącznik nr 2 do SIWZ. Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż na 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert Oświadczenie o zamiarze / bądź braku zamiaru zatrudnienia podwykonawców Dokumenty potwierdzające zgodność oferowanego systemu z wymaganiami technicznymi Zamawiającego Warunki serwisowania i gwarancji Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia ustanowią pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia, o czym informację (pełnomocnictwo) należy zamieścić w ofercie. Wykonawcami wspólnie ubiegającymi się o udzielenie zamówienia są również wspólnicy spółki cywilnej Upoważnienie do podpisania oferty powinno być dołączone do oferty, o ile nie wynika z innych dokumentów załączonych przez wykonawców.
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.powiat-sanok.pl
- IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną