Przetargi.pl
Dostawa wielkoformatowego kolorowego cyfrowego urządzenia do automatycznego kopiowania, drukowania i skanowania z automatycznym dwurolkowym podajnikiem materiałów na kopie i z automatycznym obcinaniem.

Starostwo Powiatowe w Węgorzewie ogłasza przetarg

  • Adres: 11-600 Węgorzewo, ul. 3 Maja 17B
  • Województwo: warmińsko-mazurskie
  • Telefon/fax: tel. 087 4270960, 4270962 , fax. 087 4270961
  • Data zamieszczenia: 2009-04-29
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Starostwo Powiatowe w Węgorzewie
    ul. 3 Maja 17B 17B
    11-600 Węgorzewo, woj. warmińsko-mazurskie
    tel. 087 4270960, 4270962, fax. 087 4270961
    REGON: 51143321000000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.powiatwegorzewski.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Dostawa wielkoformatowego kolorowego cyfrowego urządzenia do automatycznego kopiowania, drukowania i skanowania z automatycznym dwurolkowym podajnikiem materiałów na kopie i z automatycznym obcinaniem.
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Dostawa wielkoformatowego kolorowego cyfrowego urządzenia do automatycznego kopiowania, drukowania i skanowania z automatycznym dwurolkowym podajnikiem materiałów na kopie i z automatycznym obcinaniem, posiadającego następujące cechy, funkcje i parametry
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 302321005
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
  • II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 21 dni

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium.
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy: a) spełniają warunki określone w art. 22 ust. 1 ustawy prawo zamówień publicznych oraz nie podlegają wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 ustawy Prawo zamówień publicznych, b) posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności, c) udokumentują wykonanie, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanie dostaw, w okresie ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia (a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie) odpowiadających swoim rodzajem i wartością dostawie stanowiącej przedmiot niniejszego zamówienia. Jako odpowiadające rodzajem i wartością Zamawiający uzna dostawy: skanerów, ploterów, drukarek, komputerów. Warunek zostanie spełniony, jeśli w obrębie jednego zamówienia Wykonawca dostarczył wymieniony sprzęt (jednego rodzaju lub mieszane) o łącznej wartości podobnej do wartości niniejszego zamówienia. d) potwierdzą, że oferowana dostawa odpowiada wymaganiom określonym przez Zamawiającego. 2. Ocena spełniania warunków stawianych wykonawcom zostanie dokonana na podstawie złożonych dokumentów będących potwierdzeniem kryteriów wymaganych od wykonawców, postawionych przez Zamawiającego. Ocena dokonana zostanie na formularzu DRUK ZP-17 na zasadzie spełnia - nie spełnia.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Oferta musi zawierać: 1. Wypełniony i podpisany formularz oferty /druk nr 1/; Ponadto do oferty należy dołączyć dokumenty wymienione poniżej. 2. W celu potwierdzenia spełniania warunku, o którym mowa w rozdz. 5 pkt. a, Zamawiający żąda: 2.1. Oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu zgodnie z art. 22 ust. 1 ustawy Pzp i o niepodleganiu wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 Ustawy prawo zamówień publicznych /druk nr 2/ 3. W celu potwierdzenia spełniania warunku, o którym mowa w rozdz. 5 pkt. b, Zamawiający żąda: 3.1. Aktualnego odpisu z właściwego rejestru albo aktualnego zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 4. W celu potwierdzenia spełniania warunku, o którym mowa w rozdz. 5 pkt. c, Zamawiający żąda: 4.1. Wykazu wykonanych lub wykonywanych dostaw w okresie ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia postępowania, spełniających warunki określone w rozdziale 5, punkt c niniejszej SIWZ /druk nr 3/ 4.2. Dokumentów potwierdzających, że ww. dostawy zostały wykonane należycie (np. referencje, protokoły odbioru). 5. W celu potwierdzenia spełniania warunków, o których mowa w rozdz. 5 pkt d, Zamawiający żąda: 5.1. Szczegółowych opisów technicznych i/lub funkcjonalnych bądź kopii ulotki (w zakresie cech, funkcji oraz parametrów techniczno - eksploatacyjno - użytkowych) oferowanego urządzenia. 6. Dokumenty należy złożyć w formie oryginału lub kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę. 6.1. Jeżeli złożona przez Wykonawcę kopia dokumentu jest nieczytelna lub budzi wątpliwości co do jej prawdziwości, Zamawiający może żądać przedstawienia oryginału lub notarialnie poświadczonej kopii dokumentu. 7. Dokumenty sporządzone w języku obcym są składane wraz z tłumaczeniem na język polski, poświadczonym przez wykonawcę. 8. Jeżeli upoważnienie do złożenia oferty nie wynika z aktualnego odpisu z właściwego rejestru albo aktualnego zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej należy dołączyć stosowne pełnomocnictwo. 8.1. Pełnomocnictwo takie musi być przedstawione w formie oryginału lub kserokopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez notariusza lub przez osobę udzielającą pełnomocnictwa lub przez osobę upoważnioną do podpisania oferty. 9. Dokumenty sporządzone w języku obcym muszą być złożone wraz z tłumaczeniem na język polski, poświadczonym przez Wykonawcę. 10. W przypadku gdyby oferta, oświadczenia lub dokumenty zawierały informacje stanowiące tajemnicę przedsiębiorstwa w rozumieniu przepisów o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji, Wykonawca powinien w sposób nie budzący wątpliwości zastrzec, które informacje stanowią tajemnicę przedsiębiorstwa. Informacje te powinny być umieszczone w osobnym wewnętrznym opakowaniu, trwale ze sobą połączone i ponumerowane. Nie mogą stanowić tajemnicy przedsiębiorstwa informacje dotyczące ceny, terminu wykonania zamówienia, okresu gwarancji i warunków płatności zawartych w ofercie. 11. W przypadku składania oferty wspólnej przez kilku przedsiębiorców, każdy ze wspólników musi złożyć dokumenty, o których mowa w rozdziale 6 podpunkt 2.1, 3.1. Pozostałe dokumenty będą traktowane jako wspólne. 12. Wspólnicy muszą ustanowić pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo do reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy. 13. Do oferty należy dołączyć stosowne pełnomocnictwo podpisane przez osoby upoważnione do składania oświadczeń woli każdego ze wspólników. Pełnomocnictwo takie powinno być przedstawione w formie oryginału lub kserokopii poświadczonej notarialnie za zgodność z oryginałem. UWAGA: a) Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentu, o którym mowa w rozdziale 6 podpunkt 3.1. składa dokument lub dokumenty wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że: - nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości; - nie zalega z uiszczeniem podatków, opłat lub składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu; - nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie. b) Jeżeli w kraju pochodzenia osoby lub w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się dokumentów, o których mowa w ppkt a zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju pochodzenia osoby lub kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania. Terminy wystawienia dokumentów wyszczególnionych w UWADZE są takie same jak odpowiadającego im dokumentu o którym mowa w rozdziale 6 podpunkt: 3.1. Dokumenty, o których mowa w rozdziale 6 podpunkt 2.1 oraz 3.1 muszą być podpisane przez osoby upoważnione do składania oświadczeń woli w imieniu wykonawcy. Jeżeli upoważnienie to nie wynika z aktualnego odpisu z właściwego rejestru albo aktualnego zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej należy dołączyć stosowne pełnomocnictwo. Pełnomocnictwo takie musi być przedstawione w formie oryginału lub kserokopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez notariusza lub przez osobę udzielającą pełnomocnictwa lub przez osobę upoważnioną do podpisania oferty.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://powiat.wegorzewski.sisco.info
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach