Przetargi.pl
dostawa wielkoformatowego, cyfrowego, monochromatycznego i kolorowego zestawu do drukowania, skanowania i kopiowania map i dokumentów dla Powiatowego Ośrodka Dokumentacji Geodezyjnej i Kartograficznej w Śremie

Starostwo Powiatowe w Śremie ogłasza przetarg

  • Adres: 63-100 Śrem, ul. Adama Mickiewicza 17
  • Województwo: wielkopolskie
  • Telefon/fax: tel. 061 2837001 , fax. 061 2829321
  • Data zamieszczenia: 2009-08-10
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Starostwo Powiatowe w Śremie
    ul. Adama Mickiewicza 17 17
    63-100 Śrem, woj. wielkopolskie
    tel. 061 2837001, fax. 061 2829321
    REGON: 63127612700000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.powiat-srem.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    dostawa wielkoformatowego, cyfrowego, monochromatycznego i kolorowego zestawu do drukowania, skanowania i kopiowania map i dokumentów dla Powiatowego Ośrodka Dokumentacji Geodezyjnej i Kartograficznej w Śremie
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest dostawa wielkoformatowego, cyfrowego, monochromatycznego i kolorowego zestawu do drukowania, skanowania i kopiowania map i dokumentów dla Powiatowego Ośrodka Dokumentacji Geodezyjnej i Kartograficznej w Śremie. 1. Podstawowe funkcje zestawu: a) szerokość drukowania, kopiowania i skanowania minimum 914 mm, b) minimum dwurolkowy automatyczny podajnik materiału z automatycznym obcinaniem, c) funkcje automatycznego kopiowania, drukowania i skanowania dostępne dla trybu monochromatycznego oraz kolorowego, d) pamięć operacyjna minimum 1024 MB RAM, e) dyski twarde o łącznej pojemności minimum 160 Gb z możliwością buforowania plików oraz jako pamięć zestawów, f) jednoczesne przyjmowanie, przetwarzanie, drukowanie i skanowanie zadań cyfrowych w opcjach kolorowych i czarno - białych, g) możliwość zdalnej kontroli nad urządzeniem w języku polskim poprzez sieć LAN, h) możliwość wyświetlania stanu każdego zadania, możliwość anulowania lub wznowienia oraz ustawień całego systemu w języku polskim, i) graficzny interfejs użytkownika (monitor LCD minimum 17 , klawiatura, myszka, szafka na kontroler), j) pakiet startowy zawierający minimum 800 ml atramentu, głowice drukujące oraz rolkę papieru o szerokości 914 mm i długości minimum 100 metrów bieżących, k) pakiet dodatkowy dla każdego z kolorów składający się z głowicy + minimum 400 ml atramentu, l) czas nagrzewania - natychmiastowe, dotyczy to także skanowania kolorowego. 2. Charakterystyka poszczególnych minimalnych funkcji zestawu. 1) plotera: a) minimalna szerokość wydruku 914 mm; b) rozdzielczość fizyczna minimum 600x600 dpi, c) długość wydruku 12 metrów lub więcej, d) minimalna szybkość drukowania dla trybu mono 41 sekund dla formatu A0, e) minimalna szybkość drukowania dla trybu kolorowego 63 sekundy dla formatu A0, f) zasobniki atramentu o pojemności minimum 400 ml dla każdego z kolorów z możliwością wymiany podczas pracy systemu, g) automatyczne rozpoznawanie formatu pliku wektorowego i rastrowego, h) automatyczny wybór rolki, automatyczne przełączanie pomiędzy rolkami, i) sterowniki pod Windows 95/98/ME/2000/NT 4.0/XP i AutoCAD z wbudowaną kartą sieciową, j) polskojęzyczne oprogramowanie do zarządzania drukowaniem, k) polskojęzyczny panel operatorski plotera. 2) kopiarki: a) długość oryginału 12 metrów lub więcej, b) minimalna szerokość oryginału do kopiowania 914 mm, c) zmiana skali od minimum 10% do 1000% w krokach co 0,1%, d) możliwość zachowania lub kasowania wybranego obszaru, e) kopiowanie wielokrotne przy jednokrotnym sczytywaniu oryginału, f) automatyczna optymalizacja jakości kopii (kompensacja tła, poprawianie linii o słabej widoczności, g) wygładzanie przejść tonalnych, h) możliwość automatycznego kopiowania z panela operatorskiego skanera, i) polskojęzyczny panel operatorski skanera. 3) skanera: a) szerokość skanowania do 914 mm, b) skanowanie monochromatyczne i kolorowe, c) technologa skanowania - kamery CCD (Charge Coupled Device), d) rozdzielczość fizyczna (optyczna) kamery minimum 575 dpi, e) możliwość skanowania w różnych stopniach rozdzielczości, f) prędkość skanowania dla trybu monochromatycznego minimum 3 mb/min. przy maksymalnej rozdzielczości, g) prędkość skanowania dla trybu kolor minimum 1 mb/min. przy maksymalnej rozdzielczości, h) skanowanie do zbioru w formatach TIFF, CALS oraz PDF, i) funkcja skanowania seryjnego z automatycznym numerowaniem, j) możliwość podglądu zeskanowanych plików bezpośrednio na kontrolerze, k) skanowanie na kontroler, skanowanie do katalogu w sieci LAN, skanowanie do sieci Web za pośrednictwem serwera FTP, l) polskojęzyczny panel operatorski skanera. Zestaw powinien być objęty minimum 24 miesięczną gwarancją.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 301200003
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
  • II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 21 dni

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium.
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia publicznego mogą się ubiegać wykonawcy, którzy: 1) spełniają warunki określone w art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych tj.: a) posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień, b) posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia, c) znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, d) nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia, na podstawie przepisów art. 24 ustawy Prawo zamówień publicznych, 2) udzielą co najmniej 24 miesięcznej gwarancji na wykonany przedmiot zamówienia 3) zagwarantują - w przypadku wystąpienia awarii zamówionego sprzętu, jej usunięcie w czasie 48 godzin (2 dni robocze) lub na czas naprawy przekraczającej 48 godzin użyczą równoważny sprzęt zastępczy. Wszystkie koszty odbioru i dostawy sprzętu ponosi Wykonawca. O udzielenie zamówienia mogą się ubiegać wykonawcy występujący wspólnie. Wykonawcy ubiegający się wspólnie o udzielenie zamówienia ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia. Wykonawcy, którzy ubiegają się wspólnie o udzielenie zamówienia ponoszą solidarną odpowiedzialność za wykonanie umowy i wniesienie zabezpieczenia należytego wykonania umowy. Ocena spełnienia warunków określonych dla wykonawców będzie dokonywana przy zastosowaniu kryterium spełnia, nie spełnia. Oferta spełniająca wymogi otrzyma ocenę spełnia, natomiast oferta nie spełniająca wymogów otrzyma ocenę nie spełnia. Z ubiegania się o udzielenie zamówienia publicznego wyklucza się wykonawcę w przypadkach określonych przepisami art. 24 ustawy. Ofertę wykonawcy wykluczonego uznaje się za odrzuconą.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. W postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego wykonawca musi złożyć następujące oświadczenia i dokumenty: 1) ofertę wykonawcy - wg wzoru stanowiącego załącznik nr 2 do SIWZ, 2) oświadczenie o spełnieniu warunków określonych przepisami art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych - wg wzoru stanowiącego załącznik nr 3 do SIWZ, 3) pełnomocnictwo do reprezentowania wykonawcy, jeśli nie wynika ono z innych przedstawionych dokumentów, 4) aktualny odpis z właściwego rejestru albo zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem składania oferty ( w przypadku wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, każdy z nich składa przedmiotowy dokument oddzielnie), 5) wykaz wykonanych dostaw w okresie ostatnich dwóch lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem i wartością dostawie stanowiącej przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, oraz załączenia dokumentów, że dostawy zostały wykonane należycie, 6) warunki gwarancji i serwisu - wg wzoru stanowiącego załącznik nr 4 do SIWZ, 7) stwierdzające, że osoby, które będą wykonywać zamówienie, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień. 2. Jeżeli w kraju pochodzenia osoby lub w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się dokumentów, o których mowa wyżej, zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju pochodzenia osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania. 3. Wszystkie wymienione wyżej dokumenty winny być składane w formie oryginału lub kserokopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez wykonawcę. Dokumenty sporządzone w języku obcym są składane wraz z tłumaczeniem na język polski, poświadczonym przez wykonawcę. Zamawiający może żądać przedstawienia oryginału lub notarialnie potwierdzonej kopii dokumentu wyłącznie wtedy, gdy przedstawiona przez wykonawcę kserokopia dokumentu jest nieczytelna lub budzi wątpliwości co do jej prawdziwości, a zamawiający nie może sprawdzić jej prawdziwości w inny sposób. 4. Zamawiający wezwie wykonawców, którzy w określonym terminie nie złożyli wymaganych przez zamawiającego oświadczeń lub dokumentów, o których mowa w pkt. VI SIWZ, lub którzy nie złożyli pełnomocnictw, albo którzy złożyli wymagane przez zamawiającego oświadczenia i dokumenty, o których mowa w pkt. VI SIWZ, zawierające błędy lub którzy złożyli wadliwe pełnomocnictwa, do ich złożenia w wyznaczonym terminie, chyba że mimo ich złożenia oferta wykonawcy podlega odrzuceniu albo konieczne byłoby unieważnienie postępowania. Złożone na wezwanie zamawiającego oświadczenia i dokumenty powinny potwierdzać spełnianie przez wykonawcę warunków udziału w postępowaniu oraz spełnianie przez oferowane usługi wymagań określonych przez zamawiającego, nie później niż w dniu, w którym upłynął termin składania ofert. 5. Zamawiający wezwie także, w wyznaczonym przez siebie terminie, do złożenia wyjaśnień dotyczących oświadczeń lub dokumentów, o których mowa w pkt. VI SIWZ

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.powiat-srem.pl (BIP)
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną