Przetargi.pl
dostawa wideoendoskopów dla Izby Celnej w Olsztynie

Izba Celna w Olsztynie ogłasza przetarg

  • Adres: 10-413 Olsztyn, ul. Dworcowa 1
  • Województwo: warmińsko-mazurskie
  • Telefon/fax: tel. 089 5397015 , fax. 089 5397016
  • Data zamieszczenia: 2009-11-20
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Izba Celna w Olsztynie
    ul. Dworcowa 1 1
    10-413 Olsztyn, woj. warmińsko-mazurskie
    tel. 089 5397015, fax. 089 5397016
    REGON: 51063603900000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.olsztyn.ic.gov.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja rządowa terenowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    dostawa wideoendoskopów dla Izby Celnej w Olsztynie
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest dostawa 2 wideoendoskopów dla Izby Celnej w Olsztynie. Szczegółowe minimalne wymagania funkcjonalno-techniczne oraz minimalne wymagania w zakresie wyposażenia, gwarancji, oraz dokumentacji urządzeń zamawiający opisał w załączniku nr 6 (Formularz zgodności) do Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia, zwanej dalej (SIWZ). Wykonawca zobowiązany jest wskazać w odpowiedniej kolumnie w/w załącznika oferowane parametry urządzeń. Powyższy formularz będzie stanowił jednocześnie załącznik do umowy zawartej z wybranym wykonawcą.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 331681006
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Zamawiający nie przewiduje wniesienia wadium.
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O zamówienie mogą ubiegać się wykonawcy, którzy: 1. spełniają warunki określone w art. 22 ust. 1 ustawy Pzp, tzn.: a) posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień; b) posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia; c) znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia. 2. Nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia na podstawie art. 24 ustawy Pzp. Ocena spełniania w/w warunków będzie dokonana na podstawie analizy złożonych dokumentów i oświadczeń na zasadzie spełnia/nie spełnia.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Wykonawcy ubiegający się o udzielenie zamówienia, winni złożyć następujące dokumenty: 1. wypełniony i podpisany formularz ofertowy - załącznik nr 1; 2. oświadczenie, że wykonawca spełnia warunki określone w art. 22 ust.1 pkt 1-3 i nie podlega wykluczeniu z postępowania zgodnie z art. 24 ust. 1 i 2 ustawy Pzp - wzór oświadczenia stanowi załącznik nr 3, 3. w przypadku, gdy umocowanie do reprezentowania wykonawcy nie wynika ze stosownego dokumentu, a w szczególności z odpisu z właściwego rejestru, należy załączyć upoważnienie dla osoby uprawnionej do podpisania oferty - wzór upoważnienia stanowi załącznik nr 4. 4. w celu potwierdzenia, że wykonawca posiada uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności oraz nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 ustawy Pzp - aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 5. W celu potwierdzenia warunku posiadania przez wykonawcę, niezbędnej wiedzy i doświadczenia oraz dysponowania potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia - wykaz dostaw wykonanych w okresie ostatnich 3 lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem i wartością dostawom stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców oraz załączeniem dokumentów potwierdzających, że wykazane dostawy zostały wykonane należycie (np. referencje, pozytywnie podpisany przez obie strony protokół odbioru), z których co najmniej 1 dostawa ma wartość 100 000,00 zł brutto. Dostawa tożsama pod względem rodzaju (odpowiadająca swoim rodzajem dostawom stanowiącym przedmiot zamówienia) jest to zrealizowana dostawa specjalistycznych urządzeń lub sprzętu do kontroli samochodów osobowych, ciężarowych oraz ładunków lub zrealizowane różne dostawy specjalistycznych urządzeń lub sprzętu do kontroli samochodów osobowych, ciężarowych oraz ładunków. Ponadto Zamawiający informuje, iż za specjalistyczne urządzenia lub sprzęt do kontroli samochodów osobowych, ciężarowych oraz ładunków Zamawiający będzie uważał, np: - detektory przemytu, - urządzenia lub sprzęt do wykrywania lub analizy substancji narkotycznych, - urządzenia lub sprzęt do wykrywania lub analizy substancji wybuchowych, - urządzenia lub sprzęt do wykrywania lub analizy substancji niebezpiecznych, - endoskopy, - urządzenia do wykrywania i pomiaru promieniowania jonizującego, - urządzenia do skanowania przesyłek, bagażu lub środków transportu, - itp.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.1. Kryteria oceny ofert: Kryterium techniczne
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.olsztyn.ic.gov.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach