Przetargi.pl
dostawa węgla orzech i miału weglowego do budynków i budowli znajdujących się pod zarządem gminy Perzów w sezonie grzewczym 2009/2010

Gmina Perzów ogłasza przetarg

  • Adres: 63-642 Perzów, 78
  • Województwo: wielkopolskie
  • Telefon/fax: tel. 0-62 78 61 060 , fax. 0-62 78 61 509
  • Data zamieszczenia: 2009-08-14
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Perzów
    78 78
    63-642 Perzów, woj. wielkopolskie
    tel. 0-62 78 61 060, fax. 0-62 78 61 509
    REGON: 00054392400000
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    dostawa węgla orzech i miału weglowego do budynków i budowli znajdujących się pod zarządem gminy Perzów w sezonie grzewczym 2009/2010
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest dostawa węgla - orzech i miału węglowego na terenie gminy Perzów w sezonie grzewczym 2009/2010. Zakres zamówienia obejmuje: Zakres zamówienia obejmuje sukcesywną dostawę węgla - orzech i miału węglowego w ilości wskazanej każdorazowo w zleceniu (dopuszcza się zlecenie w formie telefonicznej) wraz z transportem i wyładunkiem, w miejscu wskazanym przez Zamawiającego tj. bezpośrednio do obiektów i budowli, na terenie gminy Perzów w terminie 7 dni od dnia zgłoszenia zapotrzebowania przy czym dzień dostawy nie może być dniem deszczowym. . Ustala się minimalną ilość jednorazowej dostawy do poszczególnego obiektu na poziomie 500 kg. Miejscem dostawy będą obiekty, kotłownie, jednostki podległe Urzędowi Gminy w Perzowie. Wielkość zamówienia w okresie dostawy szacunkowo określa się na 20 ton węgla - orzech oraz 300 ton miału węglowego, o następujących parametrach: 1. węgiel-orzech - minimalna wartość opałowa (Kj/Kg) 29000, maksymalna zawartość popiołu (Ar/Ad) 7%, maksymalna zawartość siarki (Str/Std) 0,8%, 2. miał węglowy - minimalna wartość opałowa (Kj/Kg) 23000, maksymalna zawartość popiołu (Ar/Ad) 15,0%, maksymalna zawartość siarki (Str/Std) 0,8%. Wielkość zamówienia w okresie dostawy może ulec zmianie zgodnie z zapotrzebowaniem zamawiającego oraz w zależności od panujących warunków atmosferycznych w sezonie grzewczym 2009/2010. Zmniejszenie wielkości dostawy nie będzie upoważniało wykonawcy do żądania zrealizowania całości zamówienia lub rekompensaty pieniężnej za niezrealizowaną wielkość zamówienia.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 101210007
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
  • II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 12 miesięcy

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Wadium nie jest wymagane
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: W postępowaniu mogą wziąć udział wykonawcy którzy: 1. spełniają warunki zawarte w art. 22 ust. 1, ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. prawo zamówień publicznych (tekst jednolity Dz. U. Nr 223 poz. 1655 z późń. zm.), 2. nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia publicznego na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. prawo zamówień publicznych ( tekst jednolity Dz. U. Nr 223 poz. 1655 z późń. zm.), 3. posiadają uprawnienia do występowania w obrocie prawnym w zakresie objętym zamówieniem; 4. udokumentują, że oferowane dostawy opału odpowiadają następującym parametrom: a. węgiel-orzech - minimalna wartość opałowa (Kj/Kg) 29000, maksymalna zawartość popiołu (Ar/Ad) 7%, maksymalna zawartość siarki (Str/Std) 0,8%, b. miał węglowy - minimalna wartość opałowa (Kj/Kg) 23000, maksymalna zawartość popiołu (Ar/Ad) 15,0%, maksymalna zawartość siarki (Str/Std) 0,8%. 5. przedłożą ofertę zgodną z ustawą Prawo zamówień publicznych i wymogami Zamawiającego określonymi w Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia. Ocena spełniania warunków udziału w postępowaniu zostanie dokonana przez powołaną przez zamawiającego komisję przetargową na podstawie przedłożonych przez wykonawcę w ofercie oświadczeń lub dokumentów. Spełnianie warunków udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego będzie podlegało ocenie dokonywanej przy zastosowaniu kryterium spełnia, nie spełnia, w oparciu o oświadczenia lub dokumenty jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełnienia warunków udziału w postępowaniu, o których mowa w punkcie VI niniejszej specyfikacji przez powołaną przez zamawiającego komisję przetargową. Zamawiający wykluczy z postępowania o zamówienie publiczne podmioty, które podlegać będą wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 ustawy Prawo zamówień publicznych. Zamawiający zawiadomi równocześnie wykonawców, którzy zostali wykluczeni z postępowania o udzielenie zamówienia, podając uzasadnienie faktyczne i prawne z zastrzeżeniem art. 92 ust 1 pkt 3. Ofertę wykonawcy wykluczonego uznaje się za odrzuconą. Odrzuceniu podlega oferta nie spełniająca wymagań określonych w art. 89 ust. 1 Pzp, jeżeli: a. jest niezgodna z ustawą; b. jej treść nie odpowiada treści specyfikacji istotnych warun?ków zamówienia, z zastrzeżeniem art.87 ust.2 pkt 3, c. jej złożenie stanowi czyn nieuczciwej konkurencji w rozu?mieniu przepisów o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji; d. zawiera rażąco niską cenę w stosunku do przedmiotu zamówienia; e. została złożona przez wykonawcę wykluczonego z udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia; f. zawiera błędy w obliczeniu ceny;; g. wykonawca w terminie 3 dni od dnia doręczenia zawiadomienia nie zgodził się na poprawienie omyłki, o której mowa w art. 87 ust.2 pkt 3 Pzp; h. jest nieważna na podstawie odrębnych przepisów. i. Zamawiający poprawi w ofercie: j. oczywiste omyłki pisarskie, k. oczywiste omyłki rachunkowe, z uwzględnieniem konsekwencji rachunkowych dokonanych poprawek, l. inne omyłki polegające na niezgodności oferty ze specyfikacją istotnych warunków zamówienia , niepowodujące istotnych zmian w treści oferty. Niezwłocznie zawiadamiając o tym wykonawcę, którego oferta została poprawiona.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: B. W celu potwierdzenia spełniania wymaganych warunków oraz uznania ważności ofert, wykonawcy obowiązani są złożyć następujące oświadczenia i dokumenty: 1. wypełniony i podpisany formularz ofertowy, przygotowany na formularzu stanowiącym załącznik nr 1 do Specyfikacji wraz ze wskazaniem udziału podwykonawców i czynności im powierzonych; 2. świadectwo jakości od producenta/dostawcy oferowanego opału, świadczące o spełnieniu wymaganych przez Zamawiającego parametrów, bądź inne dokumenty określające parametry oferowanego opału, wystawione przez producenta; 3. aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawiony/e nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert; 4. aktualne zaświadczenia właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające odpowiednio, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub zaświadczenia, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert; 5. oświadczenie wykonawcy o spełnianiu warunków wskazanych w art. 22 ust. 1 Prawa zamówień publicznych (na formularzu oświadczenia stanowiącym załącznik nr 2 do SIWZ); 6. oświadczenie wykonawcy o nie podleganiu wykluczeniu z postępowania na podstawie art.24 ust.1, ust.2 ustawy (na formularzu oświadczenia stanowiącym załącznik nr 3 do SIWZ); 7. zaakceptowany i podpisany przez wykonawcę wzór umowy ( wg załącznika nr 8 do SIWZ); 8. w przypadku wykonawców składających ofertę wspólnie - pełnomocnictwo dla jednego z tych podmiotów do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego (art. 23 ust. 2 Pzp). Wymagania dotyczące dokumentów odnoszą się wówczas do wszystkich wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia; 9. pełnomocnictwo do podpisania oferty o ile nie wynika ono z ww. dokumentów.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://perzow.nowoczesnagmina.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach