Zakład Gospodarki Komunalnej i Mieszkaniowej ogłasza przetarg
- Adres: 12-140 Świętajno, ul. Spółdzielcza 4
- Województwo: warmińsko-mazurskie
- Telefon/fax: tel. 089 6226015
- Data zamieszczenia: 2009-09-22
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Zakład Gospodarki Komunalnej i Mieszkaniowej
ul. Spółdzielcza 4 4
12-140 Świętajno, woj. warmińsko-mazurskie
tel. 089 6226015
REGON: 51024620300000 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.zgkimswietajno.pl
- I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Dostawa węgla kamiennego sortyment orzech gat. I - II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Celem niniejszego zamówienia jest dostawa węgla kamiennego sortyment orzech gat. I w ilości ok. 920 Mg o wartości opałowej min. 27 000 kJ/kg, zawartości popiołu max 10 %, zawartości siarki palnej max 0,8 %. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 100000003
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
- II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
- II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: Warunkiem uczestnictwa w przetargu jest wniesienie wadium w wysokości 4 000,00 zł (słownie: cztery tysiące złotych) do dnia 01 października 2009 r do godz. 9:30
- III.2. Warunki udziału
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Do postępowania przetargowego zostaną dopuszczeni Oferenci spełniający następujące wymagania: a) złożą prawidłową pod względem formalnym ofertę, b) posiadają niezbędne uprawnienia do występowania w obrocie prawnym, oraz do wykonywania dostaw objętych przetargiem, złożą wypis z rejestru handlowego, lub z ewidencji działalności gospodarczej potwierdzający dopuszczenie do obrotu prawnego w zakresie objętym zamówieniem, c) spełniają wymagania art.22 ust.1, oraz nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia na podstawie art.24 ust. 1 i 2 ustawy prawo zamówień publicznych, d) znajdują się w sytuacji finansowej, technicznej oraz posiadają personel mający stosowne uprawnienia i kwalifikacje pozwalające na wykonanie zamówienia, Ocena spełniania warunków dokonana zostanie w oparciu o informacje zawarte w dokumentach i oświadczeniach o których mowa w niniejszej SIWZ dołączonych do oferty. Z treści załączonych dokumentów i oświadczeń w sposób jednoznaczny musi wynikać, iż wykonawca spełnia wymienione warunki. Uzupełnienie wymaganych dokumentów będzie możliwe po upływie terminu składania ofert, chyba że mimo ich uzupełnienia konieczne byłoby unieważnienie postępowania. W przypadku wątpliwości co do treści dokumentów złożonych przez wykonawcę na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu, Zamawiający może wezwać wykonawców w określonym przez siebie terminie do złożenia wyjaśnień. Nie spełnienie jakiegokolwiek ww. warunku spowoduje odrzucenie oferty. Oferent o tym fakcie zostanie niezwłocznie powiadomiony przez Zamawiającego.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Oferta musi zawierać następujące dokumenty: a) Aktualny wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed terminem upływu składania ofert, odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, potwierdzający dopuszczenie Oferenta do obrotu prawnego w zakresie objętym tym zamówieniem. b) Aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału ZUS lub KRUS potwierdzających odpowiednio, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub zaświadczeń, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawionych nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. c) Wykaz wykonanych dostaw węgla w okresie ostatnich trzech lat (tj. w latach od września 2006 r do sierpnia 2009 r), a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wielkości, dat wykonania i odbiorców, oraz dokumentów (referencji) potwierdzających, że te dostawy zostały wykonane należycie - Załącznik nr 3. Za spełnienie tego warunku Zamawiający uzna, że co najmniej 3 dostawy były równoważne z przedmiotem zamówienia, tj. ich wielkość była nie mniejsza niż 920 Mg rocznie. Pozostałe dokumenty potwierdzające ważność oferty: a) Wypełniony formularz ofertowy - Załącznik nr 1 b) Oświadczenie o spełnieniu wymagań art. 22 ust. 1, oraz nie podleganiu wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia na podstawie art. 24 ust.1 i 2 ustawy prawo zamówień publicznych - Załącznik nr 2 c) Polisa ubezpieczenia potwierdzającego, że Wykonawca ubezpieczony jest od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej. d) Dowód wniesienia wadium. e) Parafowany projekt umowy wraz z załącznikami
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.zgkimswietajno.pl
- IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną