Dom Pomocy Społecznej ogłasza przetarg
- Adres: 37-613 Ruda Różaniecka, Ruda Różaniecka 53
- Województwo: podkarpackie
- Telefon/fax: tel. 016 6319615 , fax. 016 6248661
- Data zamieszczenia: 2009-12-17
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Dom Pomocy Społecznej
Ruda Różaniecka 53 53
37-613 Ruda Różaniecka, woj. podkarpackie
tel. 016 6319615, fax. 016 6248661
REGON: 18019602900000 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.dpsrudarozaniecka.elubaczow.pl
- I.2. Rodzaj zamawiającego: Inny: Jednostka Budżetowa Samorządu Terytorialnego
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Dostawa węgla kamiennego-orzech II dla DPS Ruda Różaniecka - II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Przedmiotem zamówienia jest sukcesywna dostawa węgla kamiennego - orzech II w ilości 400 ton o następujących parametrach: typ - 32.1, wartość opałowa min- 27 000kj/kg; zawartość popiołu max- 8%, zawartość siarki max - 0,6%, granulacja 25-50 - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 243118005
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
- II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
- II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: Nie dotyczy
- III.2. Warunki udziału
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udział w postępowaniu mogą ubiegać się wykonawcy którzy spełniają warunki określone przepisami art. 22 ust. 1 ustawy z dnia 29 stycznia 2004r-Prawo zamówień publicznych (Dz.U. z 2007 r. Nr 223, poz.1655, z póź.zm.). Zamawiający dokona oceny spełnienia warunków udziału w postępowaniu poprzez zweryfikowanie wymaganych dokumentów potwierdzających prawo do ubiegania się o przedmiotowe zamówienie publiczne metodą spełnia/ nie spełnia. Wykonawcy, którzy nie spełnią choć jednego z warunków zostaną wykluczeni z postępowania a ich oferty odrzucone z zastrzeżeniem art. 26 ust. 3 u. p. z. p.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Wypełniony formularz ofertowy /zał. nr 1do SIWZ/, - wypełniony formularz cenowy /zał. nr 2 do SIWZ/, - Oświadczenie z art. 22 ust. 1 ustawy Prawo Zamówień Publicznych /zał. nr 3 do SIWZ/, - Oświadczenie z art. 24 ust. 1 i 2 ustawy Prawo Zamówień Publicznych /zał. nr 4/, - Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia lub składania ofert,- Zaakceptowany projekt umowy /załącznik nr 5 do SIWZ/.
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.dps.rudarozaniecka.elubaczow.pl.
- IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną