Przetargi.pl
Dostawa węgla kamiennego-orzech II dla DPS Ruda Różaniecka

Dom Pomocy Społecznej ogłasza przetarg

  • Adres: 37-613 Ruda Różaniecka, Ruda Różaniecka 53
  • Województwo: podkarpackie
  • Telefon/fax: tel. 016 6319615 , fax. 016 6248661
  • Data zamieszczenia: 2009-12-17
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Dom Pomocy Społecznej
    Ruda Różaniecka 53 53
    37-613 Ruda Różaniecka, woj. podkarpackie
    tel. 016 6319615, fax. 016 6248661
    REGON: 18019602900000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.dpsrudarozaniecka.elubaczow.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Inny: Jednostka Budżetowa Samorządu Terytorialnego

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Dostawa węgla kamiennego-orzech II dla DPS Ruda Różaniecka
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest sukcesywna dostawa węgla kamiennego - orzech II w ilości 400 ton o następujących parametrach: typ - 32.1, wartość opałowa min- 27 000kj/kg; zawartość popiołu max- 8%, zawartość siarki max - 0,6%, granulacja 25-50
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 243118005
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Nie dotyczy
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udział w postępowaniu mogą ubiegać się wykonawcy którzy spełniają warunki określone przepisami art. 22 ust. 1 ustawy z dnia 29 stycznia 2004r-Prawo zamówień publicznych (Dz.U. z 2007 r. Nr 223, poz.1655, z póź.zm.). Zamawiający dokona oceny spełnienia warunków udziału w postępowaniu poprzez zweryfikowanie wymaganych dokumentów potwierdzających prawo do ubiegania się o przedmiotowe zamówienie publiczne metodą spełnia/ nie spełnia. Wykonawcy, którzy nie spełnią choć jednego z warunków zostaną wykluczeni z postępowania a ich oferty odrzucone z zastrzeżeniem art. 26 ust. 3 u. p. z. p.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Wypełniony formularz ofertowy /zał. nr 1do SIWZ/, - wypełniony formularz cenowy /zał. nr 2 do SIWZ/, - Oświadczenie z art. 22 ust. 1 ustawy Prawo Zamówień Publicznych /zał. nr 3 do SIWZ/, - Oświadczenie z art. 24 ust. 1 i 2 ustawy Prawo Zamówień Publicznych /zał. nr 4/, - Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia lub składania ofert,- Zaakceptowany projekt umowy /załącznik nr 5 do SIWZ/.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.dps.rudarozaniecka.elubaczow.pl.
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach