Gmina Łańcut ogłasza przetarg
- Adres: 37-100 Łańcut, ul. Mickiewicza 2a
- Województwo: podkarpackie
- Telefon/fax: tel. 017 2252264 , fax. 017 2256536
- Data zamieszczenia: 2009-09-11
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Gmina Łańcut
ul. Mickiewicza 2a 2a
37-100 Łańcut, woj. podkarpackie
tel. 017 2252264, fax. 017 2256536
REGON: 69058179000000 - I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Dostawa węgla kamiennego oraz koksu do placówek oświatowych Gminy Łańcut w sezonie grzewczym 2009/2010 - II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Zakres rzeczowy obejmuje dostawę z rozładunkiem materiałów opałowych do obiektów oświatowych: -Zespół Szkół w Kosinie -Zespół Szkół w Głuchowie -Zespół Szkół w Soninie -Szkoła Podstawowa w Wysokiej -Publiczne Gimnazjum w Wysokiej W ilościach: - koks - 10 ton - węgiel kamienny kostka - 110 ton - węgiel kamienny groszek - 340 ton - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 091112105
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
- II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
- II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: Oferta musi być zabezpieczona wadium w wysokości : 4 500 zł. Wadium wnosi się przed upływem terminu składania ofert. Wadium musi obejmować okres związania ofertą. Wadium może być wniesione w następujących formach: a) w pieniądzu: -wpłata przelewem na rachunek bankowy: Zespołu Administracyjno-Finansowego Obsługi Szkół i Przedszkoli Gminy Łańcut, 37-100 Łańcut ul. Mickiewicza 2a Bank Polska Kasa Opieki S.A. Grupa PEKAO S.A. I Oddział Łańcut nr konta 58 1240 2643 1111 0000 3782 2411 b) w poręczeniach bankowych; c) gwarancjach bankowych, d) w gwarancjach ubezpieczeniowych, e) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art.6b ust. 5 pkt. 2 Ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości ( t.j. Dz. U. z 2007 r., Nr 42, poz. 275 ).
- III.2. Warunki udziału
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: -Wypełnić druk OFERTA. Ofertę należy sporządzić ściśle wg wzoru druku załączonego przez Zamawiającego. -Wypełnić druk OŚWIADCZENIE na załączonym do Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia druku oraz złożyć inne dokumenty wymagane Ustawą z dnia 29 stycznia 2004 r. - Prawo zamówień publicznych i wymienione w punkcie 13 niniejszej Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia. Wszystkie kopie dokumentów winny być potwierdzone za zgodność z oryginałem. Ocena spełnienia warunków będzie prowadzona na podstawie dokumentów załączonych do oferty w/g zasady spełnia/nie spełnia
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: - Aktualny odpis z właściwego rejestru albo Aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert. W przypadku składania oferty przez podmioty występujące wspólnie, właściwe dokumenty muszą być złożone przez każdy podmiot. Przedsiębiorcy występujący, jako spółka cywilna zobowiązani są do załączenia umowy spółki cywilnej. - Wykaz wykonanych w ciągu ostatnich 3 lat podobnych dostaw z podaniem ich wartości oraz daty i miejsca wykonanych dostaw. Wykazane dostawy muszą być poparte referencjami / w ilości - min. 3 szt./ wystawionymi przez zamawiających, potwierdzającymi, że zostały wykonane z należytą starannością. W przypadku składania oferty przez podmioty występujące wspólnie w/w warunek musi spełniać, co najmniej jeden podmiot. - Parafowany na każdej stronie projekt umowy /Załącznik nr 4 Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia /. -Dowód wniesienia wadium
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: bip.zetorzeszow.eu/uglancut/
- IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Dostawa miału węglowego w ilości 3400 ton dla ZUK ENERGOKOM SP. z o.o. w Rakszawie.
Dodano: 2016-06-14 - Dostawa węgla kamiennego typu kostka do Domu Pomocy Społecznej w Wysocku.
Dodano: 2016-03-11 - Dostawa miału węgla kamiennego oraz koksu przemysłowo-opałowego
Dodano: 2016-02-01 - Dostawa węgla kamiennego typu kostka do Domu Pomocy Społecznej w Wysocku.
Dodano: 2015-11-23 - Dostawa miału węglowego w ilości 3 400 ton dla ZUK ENERGOKOM Sp. z o.o. w Rakszawie
Dodano: 2015-11-19 - Dostawa węgla EC 01 15
Dodano: 2015-09-29 - Zakup i dostawa opału w sezonie grzewczym 2015/2016
Dodano: 2015-09-10 - Dostawa węgla kamiennego typu kostka do Domu Pomocy Społecznej w Wysocku
Dodano: 2015-04-21 - Dostawa miału węglowego w ilości 5900 ton dla ZUK ENERGOKOM Sp. z o.o. w Rakszawie.
Dodano: 2015-01-19 - Dostawa miału węgla kamiennego oraz koksu przemysłowo-opałowego
Dodano: 2015-01-15