Przetargi.pl
Dostawa węgla kamiennego energetycznego typ 31.2 i miału typ 34.2 do kotłowni szkolnych na terenie gminy Chojnice

Gminny Zespół Oświaty w Chojnicach ogłasza przetarg

  • Adres: 89-600 Chojnice, ul. 31 Stycznia 56
  • Województwo: pomorskie
  • Telefon/fax: tel. 052 3972246 , fax. 052 3972246
  • Data zamieszczenia: 2010-01-15
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gminny Zespół Oświaty w Chojnicach
    ul. 31 Stycznia 56 56
    89-600 Chojnice, woj. pomorskie
    tel. 052 3972246, fax. 052 3972246
    REGON: 09164546000000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: strona@gminachojnice.com.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Dostawa węgla kamiennego energetycznego typ 31.2 i miału typ 34.2 do kotłowni szkolnych na terenie gminy Chojnice
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiot zamówienia obejmuje następujący asortyment węgla: a/węgiel kamienny energetyczny typ 31.2 w ilości ok. 240 ton do szkół w następujących miejscowościach: Kłodawa, Nieżychowice, Pawłowo, Ogorzeliny, Nowa Cerkiew, parametry: - groszek EKO - o granulacji 4 - 20 mm - wartość opałowa - minimum 28.000 kJ/kg - zawartość popiołu - 4 - 8% - zawartość siarki - 0,4-0,6% - temperatura spiekania popiołu powyżej 11000C - temperatura topnienia popiołu - powyżej 12500C - wilgotność - do 8% b/ węgiel kamienny typ 34.2 miał w ilości ok. 130 ton dla szkół w następujących miejscowościach: Lichnowy, Sławęcin, parametry: - kaloryczność - minimum 23.000 kJ/kg - zawartość popiołu - do 20% - zawartość siarki - do 0,6% - wilgotność - do 14% Szacunkową ilość oraz asortyment dla poszczególnych szkół określa zał. Nr 4 - wykaz szkół. Zamawiającemu przysługuje uprawnienie do dokonywania zmian ilościowych przedmiotu zamówienia, w zależności od potrzeb spowodowanych warunkami atmosferycznymi. Dostawy węgla mogą być dokonywane samochodami ciężarowymi o ładowności do 10 ton , ze względu na utrudniony dojazd do kotłowni szkolnych.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 091110000
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Zamawiający nie żąda wniesienia wadium.
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: W postępowaniu mogą uczestniczyć Dostawcy, którzy:spełniają wszystkie warunki wynikające z art. 22, ust. 1 Prawo zamówień publicznych i nie podlegają wykluczeniu na podstawie art. 24 w/w ustawy, t.j: posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień, posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia. znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia. nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia. Zamawiający, na podstawie złożonych przez Dostawcę dokumentów, dokona oceny spełniania warunków według formuły spełnia - nie spełnia. Wymienione warunki zostaną uznane za spełnione jeżeli Dostawca złoży dokumenty potwierdzające spełnianie warunków udziału w postępowaniu wymienione w rozdziale X. Nie spełnienie chociażby jednego warunku skutkować będzie wykluczeniem Dostawcy z postępowania. Ofertę Dostawy wykluczonego z postępowania uznaje się za odrzuconą
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Zamawiający wymaga złożenia w ofercie następujących dokumentów, oświadczeń, zaświadczeń, informacji: Wypełniony formularz ofertowy (załącznik nr 1 do SIWZ). Oferta winna być podpisana przez umocowanego przedstawiciela lub przedstawicieli Dostawcy, upoważnionego do podejmowania zobowiązań w imieniu Dostawcy zgodnie z wpisem o reprezentacji w stosownym dokumencie uprawniającym do występowania w obrocie prawnym lub udzielonym pełnomocnictwem. Pełnomocnictwo winno być dołączone do oferty. Certyfikat jakości dla każdego rodzaju węgla. oraz na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: Podpisane oświadczenie o spełnianiu warunków wymaganych ustawą Prawo zamówień publicznych (załącznik nr 2 do SIWZ) Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed terminem składania ofert. Aktualne zaświadczenie z Urzędu Skarbowego o niezaleganiu w podatkach lub stwierdzającego stan zaległości lub zaświadczenie , że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. Aktualne zaświadczenie z Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego o niezaleganiu ze składkami na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne lub zaświadczenia, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. Wymagane powyżej dokumenty są składane w formie oryginału lub kserokopii poświadczonej za zgodność z oryginałem na każdej ze stron przez osobę upoważnioną do reprezentowania Dostawcy.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: strona@gminachojnice.com.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach