Przetargi.pl
DOSTAWA WĘGLA KAMIENNEGO EKOGROSZKU DLA ZAKŁADU GOSPODARKI KOMUNALNEJ W SOŚNIE

Gmina Sośno ogłasza przetarg

  • Adres: 89-412 Sośno, Nowa
  • Województwo: kujawsko-pomorskie
  • Telefon/fax: tel. +48523890110 , fax. +48523891279
  • Data zamieszczenia: 2019-11-18
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Sośno
    Nowa 1
    89-412 Sośno, woj. kujawsko-pomorskie
    tel. +48523890110, fax. +48523891279
    REGON: 09235095500000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: http://gm-sosno.rbib.mojregion.info/

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    DOSTAWA WĘGLA KAMIENNEGO EKOGROSZKU DLA ZAKŁADU GOSPODARKI KOMUNALNEJ W SOŚNIE
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest dostawa wraz z rozładunkiem do kotłowni na paliwo stałe zarządzanej przez Zakład Gospodarki Komunalnej w Sośnie węgla kamiennego - ekogroszku (CPV 09111210-5) o kaloryczności 25 MJ, ziarnistości 6-25 mm oraz zdolności spiekania poniżej 10 w ilości szacunkowej do 380 ton w okresie od dnia 1 stycznia 2020 r. do dnia 31 grudnia 2020 r. Odbiór ilościowy (rzeczywisty) będzie dokonywany wg wskazań legalizowanych urządzeń pomiarowych, które Wykonawca jest zobowiązany udokumentować przy każdorazowej dostawie. Ponadto przy każdej dostawie węgla kamiennego ekogroszku Wykonawca dostarczy dokumenty dotyczące ww. parametrów węgla. Cena netto 1 tony węgla przyjęta do kalkulacji musi zawierać wszystkie koszty jakie ponosi Wykonawca w celu realizacji zamówienia (podatek akcyzowy, koszt transportu i rozładunku itp.).
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 09111210-5
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający wymaga by oferent posiadał uprawnienia do występowania w obrocie prawnym, w tym celu Zamawiający będzie wymagał złożenia: -Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej (wystawione nie wcześniej niż 6 m-cy przed upływem terminu składania ofert), w przypadku spółki cywilnej – umowa spółki.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Wykonawca, w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5 ustawy P.Z.P., przekaże Zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy P.Z.P. Wraz ze złożeniem oświadczenia Wykonawca może przedstawić dowody, że powiazania z innym Wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia (załącznik nr 4 SIWZ). W przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie przez Wykonawców oświadczenie składa każdy z Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie. Dokumenty wymienione w SIWZ: Załącznik nr 1, 2, 3, 4, 5, SIWZ, pełnomocnictwa. Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej (wystawione nie wcześniej niż 6 m-cy przed upływem terminu składania ofert), w przypadku spółki cywilnej – umowa spółki. ; Zamawiający wymaga by oferent znajdował się w sytuacji finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, w tym celu Wykonawca składa: sprawozdanie finansowe albo jego części, w przypadku gdy sporządzenie sprawozdania wymagane jest przepisami prawa kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, a jeżeli podlega ono badaniu przez biegłego rewidenta zgodnie z przepisami o rachunkowości, również odpowiednio z opinią o badanym sprawozdaniu albo jego części, a w przypadku wykonawców niezobowiązanych do sporządzenia sprawozdania finansowego, innych dokumentów określających na przykład obroty oraz aktywa i zobowiązania - za okres nie dłuższy niż ostatnie 3 lata obrotowe, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - za ten okres;

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą:

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach