Gminny Dom Kultury ogłasza przetarg
- Adres: 84-223 Linia, ul. Turystyczna 3
- Województwo: pomorskie
- Telefon/fax: tel. 0-58 572 81 64 , fax. 0-58 676 85 88
- Data zamieszczenia: 2009-12-14
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Gminny Dom Kultury
ul. Turystyczna 3 3
84-223 Linia, woj. pomorskie
tel. 0-58 572 81 64, fax. 0-58 676 85 88
REGON: 19299450800000 - I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
DOSTAWA WĘGLA DO URZĘDU GMINY I SZKÓŁ Z TERENU GMINY LINIA - II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Przedmiotem zamówienia jest dostawa węgla do Urzędu Gminy i szkół z terenu gminy Linia. 1. Zamówienie obejmuje dostawę własnym transportem: a) węgla w ilości ok. 260 ton o następujących parametrach: - węgiel orzech gat. I - wartość opałowa - min. 28.000 kJ/kg b) węgiel kamienny, energetyczny, /eko-groszek/ w ilości ok. 10 t. - Typ 31.2, granulacja 6-25 mm - wartość opałowa 25-26 MJ/kg - zawartość popiołu 6-10% - zawartość siarki 06-1% Liczba Rogi RI=0 c) miału w ilości ok. 25 ton o następujących parametrach: - miał energetyczny IIA - wartość opałowa - min. 23.000 kJ/kg 2. Cena podana w ofercie nie może ulec zmianie przez cały okres dostawy węgla. 3. Zamawiający przewiduje sukcesywną dostawę węgla w okresie obowiązywania umowy. 4. Określone przez Zamawiającego ilości są wartościami prognozowanymi i nie mogą stanowić podstawy do wnoszenia przez Wykonawcę jakichkolwiek roszczeń co do wysokości faktycznej odpłatności z tytułu świadczenia dostawy. (CPV 09111210- 5 Węgiel kamienny, 09111000- 0 Węgiel i paliwa na bazie węgla) - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 091112105
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
- II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
- II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: 1. Przystępując do niniejszego postępowania każdy Wykonawca zobowiązany jest wnieść wadium w wysokości 1.000 zł (słownie: jeden tysiąc złotych). 2. Wykonawca może wnieść wadium w jednej lub kilku formach przewidzianych w art. 45 ust. 6 ustawy, tj.: 1) pieniądzu, 2) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo - kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym, 3) gwarancjach bankowych, 4) gwarancjach ubezpieczeniowych, 5) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6 b ust. 5 pkt 2 ustawy z dna 9 listopada 2000r., o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz.U. Nr z 2007 Nr 42, poz. 275). 3. Wykonawca zobowiązany jest wnieść wadium przed upływem terminu składania ofert, tj. do godz. 10:00 dnia 22.12. 2009 r. 4. Wadium w pieniądzu należy wnieść przelewem na konto Zamawiającego: Bank Spółdzielczy w Sierakowicach O/ Linia Nr 91 8324 0001 0011 7027 2000 0060 W przypadku wadium wnoszonego w pieniądzu, jako termin wniesienia wadium przyjęty zostaje termin uznania kwoty na rachunku Zamawiającego. 5. W przypadku wniesienia wadium w formie innej niż pieniądz - oryginał dokumentu potwierdzającego wniesienie wadium należy złożyć przed upływem terminu składania ofert w siedzibie Zamawiającego: Urząd Gminy, ul. Turystyczna 15, 84-223 Linia w kasie urzędu lub dołączyć do oferty. 6. Nie wniesienie wadium w terminie lub w sposób określony w SIWZ spowoduje wykluczenie Wykonawcy na podstawie art. 24 ust. 2 pkt 4 ustawy, a jego oferta zostanie uznana za odrzuconą na podstawie art. 24 ust. 4 ustawy.
- III.2. Warunki udziału
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają warunki udziału określone w art. 22 ust. 1 ustawy Pzp. W przypadku składania oferty przez Wykonawców ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia, wyżej wymieniony warunek Wykonawcy mogą spełniać łącznie. Spełnienie warunków udziału odnoszących się do posiadania niezbędnej wiedzy i doświadczenia, dysponowania osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, sytuacji ekonomicznej i finansowej wykonawcy, zostanie ocenione według poniższych zasad : 1.1. Udokumentowane należyte wykonanie, w ciągu ostatnich 3 lat przed dniem wszczęciem postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, co najmniej jednej dostawy odpowiadającej przedmiotowi zamówienia, tj.: wykazać się realizacją co najmniej jednego zamówienia na dostawę węgla w ilości nie mniej niż 200 t., z podaniem ich wartości oraz daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dokumentów potwierdzających, że roboty te zostały wykonane należycie. Zamawiający uzna warunek za spełniony jeżeli Wykonawca wykaże doświadczenie w dostawie chociażby jednego z towarów o których mowa w rozdz. 2 pkt1ppkt.a),b),c), lub kumulatywnie, w ilości wymaganej przez Zamawiającego. 2. Ocena spełnienia warunków udziału w postępowaniu zostanie dokonana wg formuły /spełnia - nie spełnia/, w oparciu o informacje zawarte w dokumentach i oświadczeniach (wymaganych przez Zamawiającego i podanych w SIWZ) dołączonych do oferty. 3. Zamawiający wezwie w trybie art. 26 ust. 3 Wykonawców, którzy w określonym terminie nie złożyli oświadczeń i dokumentów potwierdzających spełnianie warunków udziału w postępowaniu lub, którzy złożyli dokumenty zawierające błędy, do ich uzupełnienia w wyznaczonym terminie chyba, że mimo ich uzupełnienia oferta wykonawcy podlega odrzuceniu lub konieczne byłoby unieważnienie postępowania.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Oświadczenie Wykonawcy o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu określonych w art. 22 ust. 1 - Wykonawca składa oświadczenie, którego wzór stanowi Załącznik Nr 2 do niniejszej SIWZ. W przypadku składnia oferty przez Wykonawców występujących wspólnie oświadczenie składa i podpisuje w imieniu wszystkich Wykonawców Pełnomocnik, wpisując w miejscu przeznaczonym na podanie nazwy i adresu Wykonawcy, nazwy i adresy wszystkich Wykonawców składających ofertę wspólną. 2. Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 3. aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert, 4. aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert, 5. Wykaz wykonanych w ciągu ostatnich 3 lat przed dniem wszczęciem postępowania tj. przed datą publikacji ogłoszenia o zamówieniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem i wartością dostawom o których mowa w Rozdziale 10 pkt.1 ppkt. 1.1. SIWZ, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania oraz odbiorców. Wykaz należy sporządzić zgodnie ze wzorem stanowiącym Załącznik Nr 3 do niniejszej SIWZ. 6. Dokumenty potwierdzające, że dostawy wymienione w wykazie, o którym mowa w Rozdziale 11 pkt 5 SIWZ, zostały wykonane należycie (referencje, protokoły odbioru, itp.) 7. Wykaz podwykonawców - Załącznik nr 4 do SIWZ (jeżeli dotyczy) 8. dokument potwierdzający wpłatę wadium, 9. świadectwo jakości- atest na towary objęte przedmiotem zamówienia.
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.ug-linia.pl
- IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Dostawa sukcesywna węgla kamiennego typu groszek do Kotłowni Pomorskiej Instytucji Gospodarki Budżetowej POMERANIA Oddział w Czerwonym Borze
Dodano: 2016-06-21 - DOSTAWA 1.400 Mg MIAŁU WĘGLOWEGO
Dodano: 2016-05-25 - Dostawę opału tj węgla kostki, groszku i miału węglowego do kotłowni placówek kultury Ośrodka Kultury, Sportu i Turystyki w Gminie Puck
Dodano: 2016-03-08 - Dostawę opału tj. węgla kostki, groszku i miału węglowego do kotłowni placówek kultury Ośrodka Kultury, Sportu i Turystyki w Gminie Puck
Dodano: 2016-01-14 - 3/op/2015
Dodano: 2015-12-04 - Zakup wraz z dostawą miału węglowego typ M I - 32,1 wg PN - 82/G-97001-3 w ilości 140 t
Dodano: 2015-09-28 - Dostawa miału węglowego
Dodano: 2015-09-17 - Dostawa węgla kamiennego typu eko-groszek do Kotłowni Pomorskiej Instytucji Gospodarki Budżetowej POMERANIA Oddział w Czerwonym Borze, Czerwony Bór 23, 18 - 400 Łomża.
Dodano: 2015-06-26 - Dostawa miału węglowego M II transportem samochodowym w ilości do 1.400 ton
Dodano: 2015-06-10 - 9/Op/2014
Dodano: 2014-12-02