Przetargi.pl
Dostawa węgla dla WCP Kubalonka w Istebnej

Wojewódzkie Centrum Pediatrii "Kubalonka" w Istebnej ogłasza przetarg

  • Adres: 43-470 Istebna, Istebna 500
  • Województwo: śląskie
  • Telefon/fax: tel. 033 8575600, 8575606 , fax. 033 8575630
  • Data zamieszczenia: 2009-11-19
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Wojewódzkie Centrum Pediatrii "Kubalonka" w Istebnej
    Istebna 500 500
    43-470 Istebna, woj. śląskie
    tel. 033 8575600, 8575606, fax. 033 8575630
    REGON: 00029726000000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.wcpkubalonka.com
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Dostawa węgla dla WCP Kubalonka w Istebnej
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia publicznego jest kupno i dostawa węgla kamiennego energetycznego Eko-Groszek loco kotłownia zakładowa w Wojewódzkim Centrum Pediatrii Kubalonka w Istebnej, transportem na koszt dostawcy zapewniającym należyte zabezpieczenie przed czynnikami zewnętrznymi. Zamówienie obejmuje sukcesywne dostawy węgla według zamówień kwartalnych składanych przez Zamawiającego. Przedmiot Zamówienia musi być dopuszczony do obrotu zgodnie z obowiązującymi przepisami w tym zakresie. Zamawiający zastrzega sobie prawo zmian ilościowych zamawianych towarów wg następujących zasad: -Zamawiający może zmniejszyć ilość wymienioną w załączniku do umowy bez skutków prawnych obciążających Zamawiającego. -Zamawiający zastrzega sobie możliwość zwiększenia ilości zakupu o 20% na tych samych warunkach. Przedmiot zamówienia przedstawiony w ofercie winien posiadać odpowiednie wymagane normy i atesty. Wymagane parametry węgla: WĘGIEL EKO-GOSZEK o właściwościach nie gorszych niż: - kaloryczność powyżej 25.000 KJ/kg - granulacja 5-25 mm. - zawartość popiołu poniżej 7% - zawartość siarki poniżej 0,8% - spiekalność RI poniżej 7 Zapotrzebowanie roczne: 900 ton
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 091112105
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak
  • II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 12 miesięcy

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 5000 złotych
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: a. spełniają wymagania określone w art. 22 ust 1 ustawy Prawo Zamówień Publicznych. b. nie podlegają wykluczeniu na podstawie art.24 ust 1 i 2ustawy Prawo Zamówień Publicznych. Zamawiający dokona oceny spełnienia warunków udziału w postępowaniu poprzez sprawdzenie kompletności złożonych dokumentów i oświadczeń.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: W celu wykazania spełnienia warunków udziału w postępowaniu, każdy z Wykonawców powinien przedłożyć następujące dokumenty: a)Oferta cenowa zgodna z załącznikiem nr 1 do SIWZ. b)Podpisane oświadczenie wykonawcy stanowiące załącznik nr 2 do SIWZ. c)Parafowany wzór umowy - załącznik nr 3 d)Dokument potwierdzający posiadanie uprawnienia do występowania w obrocie prawnym oraz podpisywania dokumentów przetargowych tj. aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. e)Aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające odpowiednio, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub zaświadczenia, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. f)Pełnomocnictwo - Jeżeli wykonawcę reprezentuje pełnomocnik do oferty musi być załączone pełnomocnictwo posiadające jego zakres i podpisane przez osoby uprawnione do reprezentacji wykonawcy. W przypadku wnoszenia oferty wspólnej przez dwa lub więcej podmiotów gospodarczych (konsorcja/spółki cywilne): a)Wykonawcy ustalają pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia lub do reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy, a pełnomocnictwo/upoważnienie do pełnienia takiej funkcji- wystawione zgodnie z wymogami ustawowymi, podpisane przez prawnie upoważnionych przedstawicieli każdego z partnerów- winno być dołączone do oferty, b)Oferta powinna być podpisana przez każdego z partnerów lub ustanowionego pełnomocnika, c)Ustanowiony pełnomocnik powinien być upoważniony do zaciągania zobowiązań i płatności w imieniu każdego partnera, na rzecz każdego z partnerów oraz do wyłącznego występowania w realizacji kontraktu.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.wcpkubalonka.com
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach