Wojewódzkie Centrum Pediatrii "Kubalonka" w Istebnej ogłasza przetarg
- Adres: 43-470 Istebna, Istebna 500
- Województwo: śląskie
- Telefon/fax: tel. 033 8575600, 8575606 , fax. 033 8575630
- Data zamieszczenia: 2009-11-19
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Wojewódzkie Centrum Pediatrii "Kubalonka" w Istebnej
Istebna 500 500
43-470 Istebna, woj. śląskie
tel. 033 8575600, 8575606, fax. 033 8575630
REGON: 00029726000000 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.wcpkubalonka.com
- I.2. Rodzaj zamawiającego: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Dostawa węgla dla WCP Kubalonka w Istebnej - II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Przedmiotem zamówienia publicznego jest kupno i dostawa węgla kamiennego energetycznego Eko-Groszek loco kotłownia zakładowa w Wojewódzkim Centrum Pediatrii Kubalonka w Istebnej, transportem na koszt dostawcy zapewniającym należyte zabezpieczenie przed czynnikami zewnętrznymi. Zamówienie obejmuje sukcesywne dostawy węgla według zamówień kwartalnych składanych przez Zamawiającego. Przedmiot Zamówienia musi być dopuszczony do obrotu zgodnie z obowiązującymi przepisami w tym zakresie. Zamawiający zastrzega sobie prawo zmian ilościowych zamawianych towarów wg następujących zasad: -Zamawiający może zmniejszyć ilość wymienioną w załączniku do umowy bez skutków prawnych obciążających Zamawiającego. -Zamawiający zastrzega sobie możliwość zwiększenia ilości zakupu o 20% na tych samych warunkach. Przedmiot zamówienia przedstawiony w ofercie winien posiadać odpowiednie wymagane normy i atesty. Wymagane parametry węgla: WĘGIEL EKO-GOSZEK o właściwościach nie gorszych niż: - kaloryczność powyżej 25.000 KJ/kg - granulacja 5-25 mm. - zawartość popiołu poniżej 7% - zawartość siarki poniżej 0,8% - spiekalność RI poniżej 7 Zapotrzebowanie roczne: 900 ton - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 091112105
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
- II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
- II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak
- II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 12 miesięcy
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: 5000 złotych
- III.2. Warunki udziału
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: a. spełniają wymagania określone w art. 22 ust 1 ustawy Prawo Zamówień Publicznych. b. nie podlegają wykluczeniu na podstawie art.24 ust 1 i 2ustawy Prawo Zamówień Publicznych. Zamawiający dokona oceny spełnienia warunków udziału w postępowaniu poprzez sprawdzenie kompletności złożonych dokumentów i oświadczeń.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: W celu wykazania spełnienia warunków udziału w postępowaniu, każdy z Wykonawców powinien przedłożyć następujące dokumenty: a)Oferta cenowa zgodna z załącznikiem nr 1 do SIWZ. b)Podpisane oświadczenie wykonawcy stanowiące załącznik nr 2 do SIWZ. c)Parafowany wzór umowy - załącznik nr 3 d)Dokument potwierdzający posiadanie uprawnienia do występowania w obrocie prawnym oraz podpisywania dokumentów przetargowych tj. aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. e)Aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające odpowiednio, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub zaświadczenia, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. f)Pełnomocnictwo - Jeżeli wykonawcę reprezentuje pełnomocnik do oferty musi być załączone pełnomocnictwo posiadające jego zakres i podpisane przez osoby uprawnione do reprezentacji wykonawcy. W przypadku wnoszenia oferty wspólnej przez dwa lub więcej podmiotów gospodarczych (konsorcja/spółki cywilne): a)Wykonawcy ustalają pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia lub do reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy, a pełnomocnictwo/upoważnienie do pełnienia takiej funkcji- wystawione zgodnie z wymogami ustawowymi, podpisane przez prawnie upoważnionych przedstawicieli każdego z partnerów- winno być dołączone do oferty, b)Oferta powinna być podpisana przez każdego z partnerów lub ustanowionego pełnomocnika, c)Ustanowiony pełnomocnik powinien być upoważniony do zaciągania zobowiązań i płatności w imieniu każdego partnera, na rzecz każdego z partnerów oraz do wyłącznego występowania w realizacji kontraktu.
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.wcpkubalonka.com
- IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Sukcesywna dostawa węgla ekogroszku w ilości szacunkowej 200 ton workowanego do kotłowni budynków zarządzanych przez Miejskie Przedsiębiorstwo Gospodarki Mieszkaniowej Towarzystwo Budownictwa Społecznego Sp. z o.o. w Rudzie Śląskiej
Dodano: 2016-07-26 - Dostawa miału węglowego - sezon grzewczy 2016/2017
Dodano: 2016-06-20 - Zakup i dostawa węgla - 2 zadania.
Dodano: 2016-06-13 - Dostawa węgla i koksu w okresie VIII - XII 2016 r.
Dodano: 2016-06-10 - Dostawa węgla kamiennego dla potrzeb Szpitala Specjalistycznego Nr 2 w Bytomiu. nr sprawy 8 / 8 PN / 2016
Dodano: 2016-04-12 - Dostawa miału węglowego typu M II w ilości 1700 ton na sezon grzewczy 2016/2017 dla Ciepłowni Politechniki Częstochowskiej
Dodano: 2016-03-02 - Dostawa miału energetycznego wraz z transportem dla potrzeb Wojewódzkiego Ośrodka Lecznictwa Odwykowego i Zakładu Opiekuńczo-Leczniczego w Gorzycach
Dodano: 2016-02-12 - Dostawa węgla eko-groszek
Dodano: 2016-01-14 - Sukcesywną dostawę opału do placówek oświatowych na terenie gminy Koszęcin na 2016 rok
Dodano: 2015-12-29 - Dostawa węgla eko-groszek
Dodano: 2015-12-14