Urząd Gminy Wierzchlas ogłasza przetarg
- Adres: 98-324 Wierzchlas, ul. Szkolna 7
- Województwo: łódzkie
- Telefon/fax: tel. 043 8866112 , fax. 043 8866113
- Data zamieszczenia: 2009-09-11
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Urząd Gminy Wierzchlas
ul. Szkolna 7 7
98-324 Wierzchlas, woj. łódzkie
tel. 043 8866112, fax. 043 8866113
REGON: 73093476600000 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.wierzchlas.bazagmin.pl
- I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Dostawa węgla - II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Przedmiotem zamówienia jest dostawa do szkół i budynków komunalnych na terenie Gminy Wierzchlas węgla opałowego w następującym asortymencie: 1. Węgiel kostka - wartość kaloryczna min. 27000 kj/kg, zawartość popiołu maks. 5%, zawartość siarki maks. 0,6% (30 ton), 2. Węgiel orzech - wartość kaloryczna min. 27000 kj/kg, zawartość popiołu maks. 5%, zawartość siarki maks. 0,6% (30 ton), 3. miał węglowy - wartość kaloryczna min. 22000 kj/kg, zawartość popiołu maks. 18%, zawartość siarki maks. 0,8% (120 ton), 4. węgiel groszek o granulacji 5 - 25 mm, wartość kaloryczna min. 26000 kj/kg, zawartość popiołu maks. 8%, zawartość siarki maks 0,8% (120 ton) - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 101210007
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
- II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
- II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: zamawiający nie wymaga wniesienia wadium
- III.2. Warunki udziału
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1. O udzielenie zamówienie mogą ubiegać się wykonawcy potwierdzający spełnienie warunków: 1.1 Posiadający uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek poosiadania takich uprawnień; 1.2 Posiadający niezbędna wiedzę i doświadczenie oraz dysponujący potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia; Wykonawca powinien dysponować co najmniej dwoma pojazdami przystosowanymi do transportu węgla o dopuszczalnej masie całkowitej powyżej 3,5 tony z wywrotem. 1.3 Znajdujący się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia; 1.4 Nie podlegający wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia. 2. Z ubiegania się o zamówienia publicznego wyklucza się wykonawców, którzy: 2.1 nie spełniają warunków udziału w postępowaniu o zamówienie publiczne z art. 22 Prawa zamówień publicznych opisanych w ppkt. 1.1 do 1.4. 2.2 podlegają wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 ust. 1 Prawa zamówień publicznych. 2.3 wykonywali bezpośrednio czynności związane z przygotowaniem prowadzonego postępowania, lub posługiwali się w celu sporządzenia oferty osobami uczestniczącymi w dokonywaniu tych czynności chyba, że udział tych wykonawców w postępowaniu nie utrudnia uczciwej konkurencji. 2.4 złożyli nieprawdziwe informacje mające wpływ na wynik prowadzonego postępowania. 2.5 nie złożyli oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu lub dokumentów potwierdzających spełnianie tych warunków z zastrzeżeniem art. 26 ust. 3 Prawa zamówień publicznych. 2.6 nie wnieśli wadium, w tym również na przedłużony okres związania ofertą, lub nie zgodzili się na przedłużenie okresu związania ofertą (nie dotyczy). 3. Zamawiający odrzuca ofertę jeżeli: 3.1 jest niezgodną z ustawą lub jej treść nie odpowiada treści specyfikacji istotnych warunków zamówienia, 3.2 jej złożenie stanowi czyn nieuczciwej konkurencji w rozumieniu przepisów o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji 3.3 zawiera rażąco niską cenę w stosunku do przedmiotu zamówienia, 3.4 została złożona przez wykonawcę wykluczonego z udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia lub niezaproszonego do składania ofert 3.5 zawiera omyłki rachunkowe w obliczeniu ceny, których nie można poprawić na podstawie art. 88 Prawa zamówień publicznych, lub błędy w obliczeniu ceny 3.6 wykonawca w terminie 7 dni od dnia otrzymania zawiadomienia nie zgodził się na poprawienie omyłki rachunkowej w obliczeniu ceny 3.7 jest nieważna na podstawie odrębnych przepisów, 4. Ofertę wykonawcy wykluczonego uznaje się za odrzuconą 5. Ocena spełnienia warunków udziału w postępowaniu dokonywana będzie w oparciu o dokumenty złożone przez wykonawcę w niniejszym postępowaniu metodą warunku granicznego - spełnia/niespełna.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1) Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 2) Dokumenty potwierdzające posiadanie uprawnień/pełnomocnictw osób składających ofertę, o ile nie wynika to z przedstawionych dokumentów rejestrowych. 3) Aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego 4) Wykaz niezbędnych do wykonania zamówienia pojazdów, jakimi dysponuje wykonawca. 5) Oświadczenie Wykonawcy o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu z art. 22 Prawa zamówień publicznych.
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.wierzchlas.bazagmin.pl
- IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Sukcesywna dostawa węgla kamiennego (miału i ekogroszku) dla potrzeb kotłowni Zespołu Szkół w Zadzimiu, Budynku po byłej szkole w Małyniu i Urzędu Gminy w Zadzimiu, gm. Zadzim, pow. poddębicki, woj. łódzkie.
Dodano: 2014-06-10 - Dostawa opału węgla kamiennego energetycznego sortyment EKO - groszek EKORET w roku 2014 do Zespołu Szkolno Gimnazjalnego w Kiełczygłowie
Dodano: 2013-12-06 - Dostawa węgla kamiennego typu ekogroszek do szkół podstawowych w Babsku i w Lesiewie na sezon grzewczy 2013/2014
Dodano: 2013-11-13 - Zakup i sukcesywna dostawa oraz załadunek do kotłowni około 25 ton węgla kamiennego ekogroszku o wartości kalorycznej 25KJ dla potrzeb kotłowni Zespołu Szkół w Zadzimiu, Budynku po byłej Szkole w Małyniu i Urzędu Gminy w Zadzimiu, gm. Zadzim.
Dodano: 2013-11-07 - Dostawa węgla kamiennego typu ekogroszek do szkół podstawowych w Babsku i w Lesiewie na sezon grzewczy 2013/2014
Dodano: 2013-09-26 - Zakup i sukcesywna dostawa oraz załadunek do kotłowni około 410 ton węgla kamiennego (miału) o wartości kalorycznej 25KJ dla potrzeb kotłowni Zespołu Szkół w Zadzimiu, Budynku po byłej Szkole w Małyniu i Urzędu Gminy w Zadzimiu, gm. Zadzim.
Dodano: 2013-06-05 - Dostawa opału węgla kamiennego energetycznego sortyment EKO - groszek EKORET w roku 2013 do Zespołu Szkolno Gimnazjalnego w Kiełczygłowie
Dodano: 2012-11-19 - Dostawa węgla kamiennego EKORET do szkół podstawowych w Babsku i w Lesiewie na sezon grzewczy 2012/2013
Dodano: 2012-09-20 - Przetarg nieograniczony na dostawy węgla, ekogroszku i miału
Dodano: 2012-08-29 - Dostawa opału węgla kamiennego energetycznego sortyment EKO - groszek EKORET w roku 2012 do Zespołu Szkolno Gimnazjalnego w Kiełczygłowie
Dodano: 2011-11-30