Przetargi.pl
Dostawa, wdrożenie, uruchomienie oraz serwis gwarancyjny i opieka upgrade’owa systemu informatycznego Zarządzania Zasobami Ludzkimi, Wynagrodzeń, Rejestracji Czasu Pracy, Finansów i Księgowości oraz Środków Trwałych

Gmina Wrocław - Zarząd Geodezji, Kartografii i Katastru Miejskiego we Wrocławiu ogłasza przetarg

  • Adres: 51-163 Wrocław, al. Marcina Kromera
  • Województwo: dolnośląskie
  • Telefon/fax: tel. 71 32 72 100 , fax. 71 32 72 390
  • Data zamieszczenia: 2018-07-03
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Wrocław - Zarząd Geodezji, Kartografii i Katastru Miejskiego we Wrocławiu
    al. Marcina Kromera 44
    51-163 Wrocław, woj. dolnośląskie
    tel. 71 32 72 100, fax. 71 32 72 390
    REGON: 931934839
  • Adres strony internetowej zamawiającego: http://bip.zgkikm.wroc.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Dostawa, wdrożenie, uruchomienie oraz serwis gwarancyjny i opieka upgrade’owa systemu informatycznego Zarządzania Zasobami Ludzkimi, Wynagrodzeń, Rejestracji Czasu Pracy, Finansów i Księgowości oraz Środków Trwałych
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa, wdrożenie, uruchomienie oraz serwis gwarancyjny i opieka upgrade’owa systemu informatycznego Zarządzania Zasobami Ludzkimi, Wynagrodzeń, Rejestracji Czasu Pracy, Finansów i Księgowości oraz Środków Trwałych zwanego dalej „Systemem”. 2. Warunki techniczne dotyczące wykonania przedmiotu niniejszego postępowania zawarte są w załączniku nr 1a do SIWZ natomiast szczegółowy opis wymaganych funkcjonalności systemu zawarty jest w załączniku nr 1b do SIWZ. 3. Zamawiający wymaga, aby oferowany System posiadał wszystkie funkcjonalności określone w załączniku nr 1b jako „Wymagane”, natomiast funkcjonalności oznaczone jako „Opcjonalne” będą dodatkowo punktowane. 4. Oferta Wykonawcy, oferującego System nieposiadający wszystkich funkcjonalności „Wymaganych” zostanie odrzucona na podstawie art. 89 ust. 1 pkt 2 ustawy Pzp, jako nie odpowiadającej treści Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia. 5. Funkcjonalności będą weryfikowane na zasadzie TAK/NIE. Zamawiający dopuszcza możliwość weryfikacji wybranej funkcjonalności. 6. Prezentacja funkcjonalności będzie odbywać się na wezwanie Zamawiającego w jego siedzibie, nie później niż w ciągu 7 dni kalendarzowych od dnia wezwania Wykonawcy przez Zamawiającego. Zamawiający przewiduje następujące etapy realizacji zamówienia: Analiza Przedwdrożeniowa – oznacza przeprowadzenie prac analitycznych związanych miedzy innymi z analizą procesów i wymagań funkcjonalnych, migracją danych i integracją Systemu z oprogramowaniem funkcjonującym u Zamawiającego, a także przygotowanie szczegółowego harmonogramu prac z uwzględnieniem procesu migracji danych. Wykonawca przedstawi projekt rozwiązania, który będzie zwierał wyniki przeprowadzonych prac analitycznych, o których mowa powyżej, projekt techniczny i logiczny rozwiązania. Etap I – oznacza etap obejmujący czynności związane z wstępną migracją danych, dostawą systemu, wdrożeniem rozwiązania oraz konfiguracją (w tym wprowadzenie słowników), przeprowadzeniu szkoleń, testów, dostarczenie dokumentacji. Etap II – oznacza etap obejmujący realizację pełnej funkcjonalności, wykonanie właściwej migracji danych, integrację rozwiązania z pozostałymi elementami funkcjonującymi u zamawiającego, przeprowadzenie szkoleń, testów dotyczących kolejnych funkcjonalności, wsparcie Zamawiającego w okresie wstępnej eksploatacji rozwiązania, dostarczenie zaktualizowanej dokumentacji.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 48000000-8
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1. Kwota wadium wynosi 3 000,00 zł (słownie: trzy tysiące złotych 00/100). 2. Wadium należy wnieść przed upływem terminu składania ofert. Zamawiający wymaga, aby kwota wadium wnoszona w formie pieniężnej była na wskazanym poniżej koncie Zamawiającego do terminu składania ofert czyli 17 lipca 2018 r. do godz. 12.00. 3. Wadium może być wnoszone w jednej lub kilku następujących formach: 1) pieniądzu, 2) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym, że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym, 3) gwarancjach bankowych, 4) gwarancjach ubezpieczeniowych, 5) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (tj. Dz. U. z 2014 r. poz. 1804 oraz z 2015 r. poz. 978 i 1240). 4. Wadium wnoszone w pieniądzu należy wpłacić przelewem na rachunek bankowy: PKO BP S.A., nr konta 35 1020 5226 0000 6102 0416 5064 z dopiskiem: „Dostawa, wdrożenie, uruchomienie oraz serwis gwarancyjny i opieka upgrade’owa systemu informatycznego” 5. Wadium wniesione w pieniądzu Zamawiający przechowuje na rachunku bankowym. 6. Zamawiający zwraca wadium wszystkim Wykonawcom niezwłocznie po wyborze oferty najkorzystniejszej lub unieważnieniu postępowania, z wyjątkiem Wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza z zastrzeżeniem pkt. 11. 7. Wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza, Zamawiający zwraca wadium niezwłocznie po zawarciu umowy w sprawie zamówienia publicznego oraz wniesieniu zabezpieczenia należytego wykonania umowy, jeżeli jego wniesienia żądano. 8. Zamawiający zwraca niezwłocznie wadium, na wniosek Wykonawcy, który wycofał ofertę przed upływem terminu składania ofert. 9. Zamawiający żąda ponownego wniesienia wadium przez Wykonawcę, któremu zwrócono wadium na podstawie pkt. 6, jeżeli w wyniku rozstrzygnięcia odwołania jego oferta uznana została jako najkorzystniejsza. Wykonawca wnosi wadium w terminie określonym przez Zamawiającego. 10. Jeżeli wadium wniesiono w pieniądzu, zamawiający zwraca je wraz z odsetkami wynikającymi z umowy rachunku bankowego, na którym było ono przechowywane, pomniejszone o koszty prowadzenia rachunku bankowego oraz prowizji bankowej za przelew pieniędzy na rachunek bankowy wskazany przez wykonawcę. 11. Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli wykonawca w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art. 26 ust. 3 i 3a ustawy Pzp, z przyczyn leżących po jego stronie, nie złożył oświadczeń lub dokumentów, o których mowa w art. 25 ust. 1 ustawy Pzp, oświadczenia o którym mowa w art. 25 a ust. 1 ustawy Pzp, pełnomocnictw lub nie wyraził zgody na poprawienie omyłki, o której mowa w art. 87 ust.2 pkt. 3 ustawy Pzp, co spowodowało brak możliwości wybrania oferty złożonej przez Wykonawcę jako najkorzystniejszej. 12. Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli Wykonawca, którego oferta została wybrana: 1) odmówił podpisania umowy w sprawie zamówienia publicznego na warunkach określonych w ofercie, 2) nie wniósł wymaganego zabezpieczenia należytego wykonania umowy, 3) zawarcie umowy w sprawie zamówienia publicznego stało się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie Wykonawcy.
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiajacy nie określa szczegółowych warunków udziału w niniejszym postępowaniu
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Wykonawca w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5 ustawy Pzp (informacje z otwarcia ofert), przekazuje Zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy Pzp, według wzoru stanowiącego załącznik nr 5 do SIWZ. Wraz ze złożeniem oświadczenia, Wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym Wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia. Wykonawca załącza do oferty wykaz funkcjonalności (wymagań) dotyczących systemu oraz opisuje zasady licencjonowania, rodzaj i liczbę licencji (załącznik nr 1b do SIWZ)

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach