Przetargi.pl
Dostawa, wdrożenie oraz świadczenie serwisu utrzymaniowego zintegrowanego systemu operacyjnego dla Miejskiego Przedsiębiorstwa Gospodarki Komunalnej Sp. z o.o. w Stargardzie

Miejskie Przedsiębiorstwo Gospodarki Komunalnej Sp. z o.o. ogłasza przetarg

  • Adres: 73-110 Stargard, Okrzei
  • Województwo: zachodniopomorskie
  • Telefon/fax: tel. 91 5771274, , fax. 91 5772128
  • Data zamieszczenia: 2020-12-07
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Miejskie Przedsiębiorstwo Gospodarki Komunalnej Sp. z o.o.
    Okrzei 6
    73-110 Stargard, woj. zachodniopomorskie
    tel. 91 5771274, , fax. 91 5772128
    REGON: 81111575800000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.mpgk.stargard.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Dostawa, wdrożenie oraz świadczenie serwisu utrzymaniowego zintegrowanego systemu operacyjnego dla Miejskiego Przedsiębiorstwa Gospodarki Komunalnej Sp. z o.o. w Stargardzie
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa, wdrożenie oraz świadczenie serwisu utrzymaniowego zintegrowanego systemu operacyjnego dla Miejskiego Przedsiębiorstwa Gospodarki Komunalnej Sp. z o.o. w Stargardzie. Przedmiot zamówienia obejmuje m.in.: 1) przeprowadzenie analizy przedwdrożeniowej, 2) sporządzenie harmonogramu wdrożenia, 3) dostawę (w formie sprzedaży) i instalację infrastruktury sieciowo-serwerowej, 4) dostawę (w formie sprzedaży licencji) i instalację oprogramowania bazy danych, 5) dostawę (w formie sprzedaży licencji) i instalację Zintegrowanego Systemu Informatycznego, 6) migrację danych, 7) przygotowanie i parametryzację kont użytkowników, 8) wdrożenie ZSI, 9) szkolenia użytkowników, 10) świadczenie usług serwisowych.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 48000000-8
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1. Wadium jest wymagane i wynosi 20.000,00 zł (słownie: dwadzieścia tysięcy złotych 00/100). 2. Wadium należy wnieść przed upływem terminu składania ofert tj. do dnia 21.12.2020 r. do godz. 10.00 3. Wadium może być wnoszone według wyboru Wykonawcy w jednej lub kilku formach: 1) pieniądzu, 2) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo- kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym, 3) gwarancjach bankowych, 4) gwarancjach ubezpieczeniowych, 5) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b, ust 5 pkt. 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. z 2014 r. poz. 1804 oraz z 2015 r. poz. 978 i 1240). 4. Wadium wnoszone w pieniądzu wpłaca się przelewem na rachunek bankowy Zamawiającego Nr 16 1240 3901 1111 0000 4216 5073. Dokument przelewu należy opisać: „Wadium w postępowaniu nr TZ-ZP-13/2020 Dostawa, wdrożenie oraz świadczenie serwisu utrzymaniowego zintegrowanego systemu operacyjnego.”. 5. Zamawiający zwraca wadium wszystkim Wykonawcom niezwłocznie po wyborze oferty najkorzystniejszej lub unieważnieniu postępowania, z wyjątkiem Wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza, z zastrzeżeniem art. 46 ust. 4a ustawy PZP. 6. Wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza, Zamawiający zwraca wadium niezwłocznie po zawarciu umowy w sprawie zamówienia publicznego oraz wniesieniu zabezpieczenia należytego wykonania umowy, jeżeli jego wniesienia żądano. 7. Zamawiający zwraca niezwłocznie wadium, na wniosek Wykonawcy, który wycofał ofertę przed upływem terminu składania ofert. 8. Wykonawca pozostaje związany ofertą przez 30 dni. Bieg terminu rozpoczyna się wraz z upływem terminu składania ofert.
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: W postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego mogą brać udział wykonawcy, którzy: 1. nie podlegają wykluczeniu, 2. spełniają warunki udziału wymagane przez Zamawiającego dotyczące: a) kompetencji lub uprawnień do prowadzenia określonej działalności zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów, b) sytuacji ekonomicznej lub finansowej: Zamawiający wymaga, aby Wykonawca był ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia na sumę gwarancyjną nie mniejszą niż 500.000,00 zł, ważnej przynajmniej w okresie związania ofertą. c) zdolności technicznej lub zawodowej: Zamawiający wymaga, aby Wykonawca zrealizował co najmniej dwa zamówienia podobne tj. w okresie ostatnich 3 lat przed terminem składania ofert, a jeśli okres działalności jest krótszy – w tym okresie, dostarczył i wdrożył autorski Zintegrowany System Informatyczny, każdy o wartości nie mniejszej niż 600.000,00 zł netto, pracujący na komercyjnej bazie danych, obsługiwany przez minimum 40 użytkowników, charakteryzujący się podobnym poziomem złożoności tj. obejmujący m.in. funkcjonalności: finanse i księgowość, kadry i płace, gospodarka magazynowa, majątek trwały, biuro obsługi klienta, infrastruktura, terminarz, transport, zlecenia, eBOK, przetargi, remonty, przy czym: jedno zamówienie winno być zrealizowane dla przedsiębiorstwa wodociągowo-kanalizacyjnego, prowadzącego działalność związaną z produkcją wody i odprowadzaniem ścieków (wdrożony moduł/ obszar Biling WODA, Taryfy oraz co najmniej jedna spośród aplikacji mobilnych: Gospodarka Magazynowa w wersji mobilnej, Transport w wersji mobilnej, Zarządzanie brygadami w terenie w wersji mobilnej, Mobilna inwentaryzacja środków trwałych, Terminarz w wersji mobilnej), jedno zamówienie winno być zrealizowane dla przedsiębiorstwa wielobranżowego, prowadzącego działalność związaną z produkcją wody i odprowadzaniem ścieków oraz odbiorem i wywozem odpadów (wdrożony moduł/ obszar Biling WODA, Biling ŚMIECI, Waga oraz co najmniej jedna spośród aplikacji mobilnych: Gospodarka Magazynowa w wersji mobilnej, Transport w wersji mobilnej, Zarządzanie brygadami w terenie w wersji mobilnej, Mobilna inwentaryzacja środków trwałych, Terminarz w wersji mobilnej). UWAGA: Podane powyżej nazwy własne modułów/obszarów typu: „Biling WODA, Biling ŚMIECI, Waga, Gospodarka Magazynowa, Transport, Zarządzanie Brygadami, Mobilna inwentaryzacja środków trwałych, Terminarz zostały nadane przez Zamawiającego. Zamawiający dopuszcza, aby Wykonawca posługiwał się inny nazwami własnymi modułów/obszarów niż podane przez Zamawiającego o ile będą one spełniać minimalne wymagania funkcjonalne określone w opisie przedmiotu zamówienia. UWAGA: Poprzez autorski Zintegrowany System Informatyczny Zamawiający rozumie zbiór integralnych modułów dziedzinowych (obszarów/funkcjonalności), składających się na oprogramowanie/system jednego producenta, co do których pełne autorskie prawa majątkowe posiada jeden podmiot (producent). UWAGA: Wdrożenie systemu winno być zrealizowane w ramach jednej umowy. Zamawiający nie dopuszcza sytuacji, w której w okresie ostatnich 3 lat przed terminem składania ofert, miała miejsce jedynie aktualizacja (rozumiana jako zakup dodatkowego modułu/ funkcjonalności) systemu wdrożonego w terminie wcześniejszym. d) Zamawiający wymaga, aby Wykonawca dysponował osobami zdolnymi do wykonania zamówienia: 1 osobą pełniącą funkcję Kierownika Projektu: posiadającą wykształcenie wyższe, minimum 5 lat doświadczenia zawodowego w kierowaniu projektami informatycznymi, doświadczenie przy wdrażaniu co najmniej 2 autorskich systemów informatycznych Wykonawcy, posiadającą ważny certyfikat PRINCE2 Practitioner lub równoważny. 1 osobą pełniącą funkcję Specjalisty ds. Bazy danych: posiadającą wykształcenie wyższe, minimum 5 lat doświadczenia zawodowego związanego z konfiguracją oraz obsługą baz danych współpracujących z Systemem Wykonawcy, posiadającą certyfikat Administratora bazy danych wydany przez jej producenta.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą:

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach