Przetargi.pl
Dostawa, wdrożenie i utrzymanie Systemu Informatycznego dla Uniwersytetu Rolniczego im. Hugona Kołłątaja w Krakowie w ramach projektu nr RPMP.02.01.02-12-0967/17 pn. Małopolska Platforma Nauk Przyrodniczych

Uniwersytet Rolniczy im. Hugona Kołłątaja w Krakowie ogłasza przetarg

  • Adres: 31-120 Kraków, al. Mickiewicza
  • Województwo: małopolskie
  • Telefon/fax: tel. 126 624 413 , fax. 126 624 410
  • Data zamieszczenia: 2020-12-15
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Uniwersytet Rolniczy im. Hugona Kołłątaja w Krakowie
    al. Mickiewicza 21
    31-120 Kraków, woj. małopolskie
    tel. 126 624 413, fax. 126 624 410
    REGON: 18150000000000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: https://urk.edu.pl/
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Uczelnia publiczna

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Dostawa, wdrożenie i utrzymanie Systemu Informatycznego dla Uniwersytetu Rolniczego im. Hugona Kołłątaja w Krakowie w ramach projektu nr RPMP.02.01.02-12-0967/17 pn. Małopolska Platforma Nauk Przyrodniczych
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem niniejszego zamówienia jest dostawa, wdrożenie oraz utrzymanie Systemu zarządzania kontrolowanym dostępem, digitalizacją i archiwizacją (Biblioteka Cyfrowa i Kontrola Dostępu – BCiKD), co wchodzi w skład budowanego Serwisu internetowego „Małopolska Platforma Nauk Przyrodniczych” (MPNP), łącznie zwanych „Systemem”. 2. Wykonawca zobowiązany jest do kompleksowego wykonania przedmiotu zamówienia w następujących etapach: 1) Etap I – „Wdrożenie Systemu” - Dostawa i wdrożenie kompletnego systemu pn. „Małopolska Platforma Nauk Przyrodniczych”. Badania UX/UI wersji produkcyjnej oraz testowej systemu. a. wdrożenie kompletnego systemu, w tym instalacja, konfiguracja i uruchomienie: oprogramowania (instalacja i konfiguracja oraz uruchomienie oprogramowania, baz danych,), b. dostawa oprogramowania niezbędnego do pełnej realizacji przedmiotu umowy, z prawem Zamawiającego do aktualizacji tego oprogramowania bez ponoszenia dodatkowych kosztów w okresie trwania gwarancji i wsparcia technicznego, wraz z dostawą wszystkich wymaganych licencji, - Konfiguracja i dostosowania systemu do wymagań Zamawiającego. - Dostawa licencji i oprogramowania koniecznych do prawidłowego funkcjonowania systemu. Całość oprogramowania oraz licencji musi być dostarczona w cenie oferty. Z chwilą podpisania protokołu odbioru, Wykonawca udzieli Zamawiającemu niewyłącznej licencji upoważniającej do korzystania z systemu i oprogramowania. 2) Etap II – „Integracja, migracja danych, testy i odbiór Systemu” - Integracja ze wskazanymi systemami informatycznymi funkcjonującymi u Zamawiającego. - Migracja danych. - Wykonanie testów systemu. - Wykonanie zmian i poprawek oraz dodanie dodatkowych funkcjonalności wskazanych przez Zamawiającego. - Odbiór Systemu. 3) Etap III – „Wdrożenie użytkowników Systemu (redaktora i administratora) oraz przekazanie dokumentacji”. - Przygotowanie i dostarczenie dokumentacji: a. dokumentacji zarządczej, b. projektu technicznego zawierającego m. in. procedurę disaster recovery, konfigurację systemu oraz urządzeń sieciowych, listę haseł, c. procedurę wykonywania backupu oraz archiwizacji systemu wraz ze wskazaniem konfiguracji systemu Zamawiającego pn. Acronis Backup, d. dokumentacji użytkownika oraz administratora, e. dokumentacji powykonawczej wraz testami systemu, f. zestawienia zawierającego wszystkie niezbędne licencje wraz z kluczami oraz datami obowiązywania. - Wdrożenie użytkowników - redaktorów (w zakresie obsługi) oraz administratorów systemu (w zakresie administrowania systemem, zarządzanie uprawnieniami użytkowników, administrowania w zakresie niezbędnym do biegłego wykonywania wszystkich zadań administracyjnych wymaganych do pełnego korzystania z funkcjonalności systemu, diagnostykę awarii). 3. Wykonawca zobowiązany jest udzielić Zmawiającemu Gwarancji na przedmiot zamówienia na okres minimum 36 miesięcy. 4. Minimalny okres gwarancji na przedmiot zamówienia wynosi 36 miesięcy. Okres gwarancji stanowi pozacenowe kryterium oceny ofert. Wykonawca może w swojej ofercie wydłużyć minimalny okres gwarancji, na okres nie dłuższy niż 60 miesięcy. Szczegółowe zapisy dotyczące gwarancji określają OPZ i wzór umowy. 5. Wykonawca w trakcie realizacji niniejszego zamówienia świadczył będzie Zamawiającemu „Wsparcie techniczne” na warunkach określonych w Opisie przedmiotu zamówienia oraz we Wzorze umowy, w okresie minimum 30 miesięcy. 6. Minimalny okres wsparcia technicznego na przedmiot zamówienia wynosi 30 miesięcy. Wsparcie techniczne stanowi pozacenowe kryterium oceny ofert. Wykonawca może w swojej ofercie wydłużyć minimalny okres wsparcia technicznego, na okres nie dłuższy niż 36 miesięcy. Rozliczanie za wsparcie techniczne następować będzie kwartalnie. Szczegółowe zapisy dotyczące wsparcia technicznego określają OPZ i wzór umowy. 7. Szczegółowy Opis przedmiotu zamówienia określa Załącznik nr 2.1. do SIWZ, z którym Wykonawca ma obowiązek uważnie się zapoznać. 8. Kody Wspólnego Słownika Zamówień (CPV): 48000000-8, 48160000-7, 48600000-4, 72263000-6, 80500000-9. 9. Zamawiający podkreśla, iż nazwy własne podane w opisie przedmiotu zamówienia są nazwami przykładowymi i winny być interpretowane, jako definicje standardów, a nie jako nazwy konkretnych rozwiązań do zastosowania. Zamawiający dopuszcza złożenie oferty na produkt równoważny w stosunku do wymaganego w SIWZ. W przypadku oferowania przez wykonawcę produktu równoważnego w stosunku do określonego przez zamawiającego w SIWZ, ciężar udowodnienia równoważności spoczywa na wykonawcy. Przez produkt „równoważny” zamawiający rozumie sprzęt o standardach jakościowych oraz właściwościach takich samych, bądź lepszych w stosunku do wymaganych przez zamawiającego. W formularzu ofertowym wykonawca zobowiązany będzie wskazać: nazwę produktu, nazwę producenta (firmy) oraz dołączyć do formularza opis techniczny oferowanego produktu równoważnego. Zamawiający zwraca uwagę, aby wykonawca, w przypadku oferowania produktu równoważnego, w sposób wystarczający dowiódł za pomocą wszelkich dostępnych mu dowodów, że jego oferta jest równoważna. Wybór tych dowodów należy do wykonawcy. Dowody te należy złożyć wraz z ofertą, pod rygorem odrzucenia oferty. 10. Ofertę w niniejszym postępowaniu należy złożyć tylko w jednym z dwóch, wybranym przez Wykonawcę wariancie, pod rygorem odrzucenia oferty. 11. Warianty złożenia oferty (dokumentów), o których mowa w niniejszej SIWZ, nie stanowią oferty wariantowej w rozumieniu przepisów ustawy Pzp. Terminologia ta została przyjęta jedynie w celach organizacyjnych postępowania.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 48000000-8
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: I. Zamawiający żąda od WSZYSTKICH WYKONAWCÓW złożenia następujących dokumentów: 1. Formularz ofertowy (załącznik nr 2 do SIWZ) 1) formularz ofertowy należy starannie i czytelnie wypełnić. Zaleca się, aby każdą stronę parafować. Na ostatniej, w miejscu do tego przeznaczonym, należy złożyć podpis, opatrzony datą oraz pieczęcią wykonawcy (zaleca się opatrzyć podpis pieczęcią imienną lub/i pieczęcią z nazwą firmy, jeżeli wykonawca takie posiada). 2. Wstępne Oświadczenie Wykonawcy (załącznik nr 3 do SIWZ) 1) wykonawca składa oświadczenie na wzorze opracowanym przez zamawiającego, stanowiące załącznik nr 3 do SIWZ w celu wstępnej oceny braku podstaw do wykluczenia z postępowania, 2) wstępne oświadczenie wykonawcy należy starannie i czytelnie wypełnić. Zaleca się, aby każdą stronę parafować. Na ostatniej, w miejscu do tego przeznaczonym, należy złożyć podpis, opatrzony datą oraz pieczęcią wykonawcy (zaleca się opatrzyć podpis pieczęcią imienną lub/i pieczęcią z nazwą firmy, jeżeli wykonawca takie posiada), 3) w przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie przez wykonawców, wstępne oświadczenie, składa każdy z wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie (art. 25 ust. 6 ustawy Pzp). 3. Pełnomocnictwo, jeżeli wykonawcę reprezentuje pełnomocnik. Pełnomocnictwo powinno być złożone w oryginale lub w formie notarialnej kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem. 4. Pisemne zobowiązanie innego podmiotu (załącznik nr 5 do SIWZ) tylko, jeżeli wykonawca polega na zasobach innego podmiotu: 1) wykonawca może w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu, w stosownych sytuacjach oraz w odniesieniu do konkretnego zamówienia, lub jego części, polegać na zdolnościach technicznych lub zawodowych lub sytuacji finansowej lub ekonomicznej innych podmiotów, niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nim stosunków prawnych, 2) w przypadku, o którym mowa w ppkt 1) wykonawca zobowiązany jest dołączyć do oferty „Pisemne zobowiązanie podmiotu”, którego wzór stanowi załącznik nr 5 do SIWZ, 3) dokument, o którym mowa w ppkt 2) należy złożyć w oryginale w postaci dokumentu elektronicznego, 4) wykonawca, który polega na zdolnościach lub sytuacji innych podmiotów, musi udowodnić zamawiającemu, że realizując zamówienie, będzie dysponował niezbędnymi zasobami tych podmiotów, w szczególności przedstawiając zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji zamówienia, 5) zamawiający ocenia, czy udostępniane wykonawcy przez inne podmioty zdolności techniczne lub zawodowe lub ich sytuacja finansowa lub ekonomiczna, pozwalają na wykazanie przez wykonawcę spełniania warunków udziału w postępowaniu oraz bada, czy nie zachodzą wobec tego podmiotu podstawy wykluczenia, o których mowa w art. 24 ust. 1 pkt 13-22 i ust. 5 pkt 1 i 8 ustawy Pzp, 6) wykonawca, który polega na sytuacji finansowej lub ekonomicznej innych podmiotów, odpowiada solidarnie z podmiotem, który zobowiązał się do udostępnienia zasobów, za szkodę poniesioną przez zamawiającego powstałą wskutek nieudostępnienia tych zasobów, chyba, że za nieudostępnienie zasobów nie ponosi winy, 7) jeżeli zdolności techniczne lub zawodowe lub sytuacja ekonomiczna lub finansowa, podmiotu, o którym mowa w ppkt 1), nie potwierdzają spełnienia przez wykonawcę warunków udziału w postępowaniu lub zachodzą wobec tych podmiotów podstawy wykluczenia, zamawiający żąda, aby wykonawca w terminie określonym przez zamawiającego: a) zastąpił ten podmiot innym podmiotem lub podmiotami lub b) zobowiązał się do osobistego wykonania odpowiedniej części zamówienia, jeżeli wykaże zdolności techniczne lub zawodowe lub sytuację finansową lub ekonomiczną, o których mowa w ppkt 1), 8) zamawiający żąda od wykonawcy, którego oferta uzyskała największą ilość punktów, i który polega na zdolnościach technicznych lub zawodowych lub sytuacji finansowej lub ekonomicznej innych podmiotów, przedstawienia w odniesieniu do tych podmiotów dokumentów, o których mowa w rozdziale VI pkt 1 ppkt 2)-5) niniejszej SIWZ, 9) pisemne zobowiązanie podmiotu, stanowiące załącznik nr 5 do SIWZ, jak również dokumenty, o których mowa w ppkt 8, należy złożyć na zasadach określonych w niniejszej SIWZ. 5. Opis techniczny oferowanego produktu równoważnego (tylko, jeżeli wykonawca oferuje zamawiającemu produkt równoważny – zgodnie z zapisami niniejszej SIWZ i formularza ofertowego). II. WSZYSCY WYKONAWCY przekazują zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej. 1. W terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej, pod adresem: https://bip.malopolska.pl/urkrakow,m,328902,2020.html informacji z otwarcia ofert, wykonawca bez wezwania ze strony zamawiającego składa oświadczenie wykonawcy o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy Pzp. 2. W przypadku wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie dokument ten składa każdy z nich. 3. Wraz ze złożeniem oświadczenia, wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia. 4. Załącznik nr 4 do SIWZ stanowi wzór wymaganego oświadczenia. 5. Oświadczenie składa się w oryginale. 6. Dla zachowania terminu, zamawiający dopuszcza przesłanie oświadczenia (w formie skanu, w formacie danych: .jpg lub .pdf) drogą elektroniczną na adres: maciej.mlynarczyk@urk.edu.pl lub faksem pod nr: +48 12 662 44 10, ale w takim przypadku wykonawca zobowiązany będzie niezwłocznie do dostarczenia zamawiającemu osobiście, za pośrednictwem posłańca lub operatora pocztowego, oryginału (w formie pisemnej/papierowej) przesłanego wcześniej oświadczenia.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą:

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach