Dom Pomocy Społecznej w Górnie ogłasza przetarg
- Adres: 36-051 Górno, Górno Sanatorium 23
- Województwo: podkarpackie
- Telefon/fax: tel. 017 7729880 , fax. 017 7729880
- Data zamieszczenia: 2009-11-30
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Dom Pomocy Społecznej w Górnie
Górno Sanatorium 23 23
36-051 Górno, woj. podkarpackie
tel. 017 7729880, fax. 017 7729880
REGON: 69179346500000 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.dpsgorno.domypomocy.pl
- I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Dostawa warzyw, owoców i ziemniaków - II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Dostawa warzyw, owoców i ziemniaków. Szczegółowy wykaz zawierający żądane gramatury zawiera Formularz cenowy stanowiący załącznik do specyfikacji istotnych warunków zamówienia - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 031000002
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak
- II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
- II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
- II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 6 miesięcy
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.2. Warunki udziału
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie niniejszego zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy spełniający następujące warunki:1. Warunki określone w art. 22 ust. 1 ustawy Pzp, tj.: 1.1. Posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień, 1.2. Posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia. 1.3. Znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia. 1.4. Nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia. 2. Ocena spełnienia warunków wymaganych od Wykonawców zostanie dokonana wg formuły spełnia - nie spełnia. 3. Niespełnienie chociażby jednego warunku skutkować będzie wykluczeniem Wykonawcy z postępowania/odrzuceniem jego oferty
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu Wykonawca obowiązany jest dołączyć do oferty następujące dokumenty i oświadczenia: 1. Oświadczenie zgodne z art. 22 ust. 1 ustawy Pzp według załącznika nr 4 do oferty. 2. Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 3. Aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika Urzędu Skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzających odpowiednio, że wykonawca nie zalega z opłaceniem podatków, oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne, lub zaświadczeń, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawionych nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert.Rolnicy indywidualni zobowiązani są złożyć odpowiedni nakaz płatniczy w sprawie wymiaru podatku rolnego za rok ubiegły. 4. Oświadczenie Wykonawcy o spełnieniu aktualnie obowiązujących wymogów dot. transportu oraz obrotu towarami i produktami spożywczymi.5. Oświadczenie o spełnieniu przez Wykonawcę bądź producentów przedmiotu zamówienia nie będącego produktem wykonawcy wymagań koniecznych do zapewnienia higieny w procesie produkcji lub obrocie artykułami żywnościowymi oraz do zapewnienia właściwej jakości zdrowotnej tych artykułów-podst. Prawna: Ustawa z dnia 25.08.2006 r. o bezpieczeństwie żywności i żywienia (Dz.U. z 2006, nr 171, 1225).6. Decyzja Wojewódzkiego Inspektora Ochrony Roślin i Nasiennictwa do obrotu ziemniakami (dot. zadania nr 2).7. W przypadku gdy Wykonawcę reprezentuje Pełnomocnik, do oferty należy dołączyć pełnomocnictwo, z którego wynika zakres umocowania, podpisane przez osoby uprawnione do reprezentowania Wykonawcy. W przypadku załączenia kopii pełnomocnictwa powinno ono być potwierdzone za zgodność z oryginałem przez Mocodawcę
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.dpsgorno.domypomocy.pl
- IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Zakup i sukcesywne dostawy artykułów spożywczych w I połowie 2015 roku.
Dodano: 2014-12-11 - Zakup i sukcesywne dostawy artykułów spożywczych w II połowie 2014 roku.
Dodano: 2014-06-12 - Zakup i sukcesywne dostawy artykułów spożywczych w I połowie 2014 roku.
Dodano: 2013-12-12 - Zakup i sukcesywne dostawy artykułów spożywczych w II połowie 2013 roku
Dodano: 2013-06-14 - Zakup i sukcesywne dostawy artykułów spożywczych w pierwszej połowie 2013 roku.
Dodano: 2012-12-13 - Dostawa karmy dla zwierzyny leśnej w 2012r.
Dodano: 2012-05-15 - Dostawa karmy dla zwierzyny leśnej w 2012r
Dodano: 2012-04-30 - zakup i sukcesywne dostawy artykułów spożywczych oraz środków czystości w pierwszej połowie 2012 roku
Dodano: 2011-12-12 - Dostawa warzyw, owoców i ziemniaków
Dodano: 2010-11-30 - Dostawa ziemniaków
Dodano: 2010-06-17