Samodzielny Publiczny Psychiatryczny Zakład Opieki Zdrowotnej im. dr Stanisława Deresza ogłasza przetarg
- Adres: 16-070 Choroszcz, pl. dr Zygmunta Brodowicza
- Województwo: podlaskie
- Telefon/fax: tel. 85 7191091 w. 404 , fax. 857 191 405
- Data zamieszczenia: 2019-06-07
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Samodzielny Publiczny Psychiatryczny Zakład Opieki Zdrowotnej im. dr Stanisława Deresza
pl. dr Zygmunta Brodowicza 1
16-070 Choroszcz, woj. podlaskie
tel. 85 7191091 w. 404, fax. 857 191 405
REGON: 50580458000000 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.sppchoroszcz.med.pl
- I.2. Rodzaj zamawiającego: Samodzielny Publiczny Psychiatryczny Zakład Opieki Zdrowotnej
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Dostawa warzyw, owoców i jaj kurzych - II.1.2. Rodzaj zamówienia:
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa warzyw, owoców i jaj kurzych na okres 24 miesięcy. 2. Zapotrzebowanie ilościowe jest określone w projekcie umowy stanowiącym załączniku nr 1 do SIWZ. 3. Przedmiot zamówienia winien być dopuszczony do obrotu na terenie RP, pełnowartościowy, wolny od wad i zgodny z polską normą. 4. Wykonawca gwarantuje, że dostarczone produkty będą odpowiadały przepisom ustawy z 25 sierpnia 2006 r. o bezpieczeństwie żywności i żywienia (t.j. Dz. U. z 2018 r., poz. 1541 ze zm.). 5. Ilości wskazane w Załączniku do umowy „Formularz cenowy” zostały podane orientacyjnie i mogą ulec zmianie w zależności od rzeczywistych potrzeb Zamawiającego. Ilości zostały podane jedynie by ułatwić sporządzenie i skalkulowanie oferty. Zamawiający będzie dokonywał zamówień u wybranego Wykonawcy do wyczerpania ogólnej wartość kwotowej danej części wynikającej z oferty Wykonawcy lub do upływu terminu obowiązywania umowy 6. Warzywa i owoce mają być czyste, świeże, zdrowe, bez szkodników i uszkodzeń przez nie spowodowanych, bez objawów chorobowych, niepopękane i nieprzerośnięte, jednolite dla odmiany. 7. Środek transportu powinien być wolny od obcych zapachów, od zanieczyszczeń środkami ochrony roślin i nawozów mineralnych. 8. Opakowania powinny we właściwy sposób zabezpieczyć jakość towaru, chronić przed zaparzaniem, nadgniciem, zgnieceniem, przemarzaniem podczas transportu. 9. Zamawiający nie przyjmie towaru niespełniającego wymagań określonych w formularzu asortymentowo-cenowym stanowiącym Załącznik do umowy. 10. Przedmiot umowy będzie dostarczany do Zamawiającego z zachowaniem warunków przechowywania i transportu zgodnych z wymaganiami Producenta. 11. Jeżeli w opisie przedmiotu zamówienia znajduje się jakikolwiek znak towarowy, patent, norma czy pochodzenie, należy przyjąć, że Zamawiający podał taki opis ze wskazaniem na typ i dopuszcza składanie ofert równoważnych o parametrach nie gorszych niż te, podane pod pojęciem typu. 12. Szczegółowy zakres i warunki wykonania zamówienia określa Projekt umowy - Załącznik nr 5 do SIWZ. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 15300000-1
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.2. Warunki udziału
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający nie stawia wymagań w tym zakresie.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1) Formularz ofertowy – Załącznik nr 1 do SIWZ – uzupełniony i podpisany przez osobę/y upoważnioną; 2) Formularz cenowy - Załącznik nr 2 do SIWZ – uzupełniony i podpisany przez osobę/y upoważnioną; 3) oświadczenie Wykonawcy składane na podstawie art. 25 ust. 1 ustawy Pzp dotyczące spełniania warunków udziału w postępowaniu – sporządzony według wzoru stanowiącego Załącznik nr 3 do SIWZ (wymagany oryginał); 4) oświadczenie Wykonawcy składane na podstawie art. 25 ust. 1 ustawy Pzp dotyczące przesłanek wykluczenia z postępowania - sporządzony według wzoru stanowiącego Załącznik nr 4 do SIWZ (wymagany oryginał); 5) zobowiązanie podmiotu do oddania do dyspozycji Wykonawcy niezbędnych zasobów tego podmiotu na potrzeby realizacji zamówienia - dokument sporządzony przez Wykonawcę samodzielnie - jeżeli dotyczy (wymagany oryginał); 6) oryginał lub poświadczona notarialnie kopia pełnomocnictwa do podpisywania oferty i składania ewentualnych wyjaśnień, jeżeli osobą podpisującą nie jest osoba wskazana w dokumencie wymienionym w Rozdz. VI pkt 3 ppkt. 2) niniejszej SIWZ.
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Sprzedaż i dostawa warzyw i owoców dla potrzeb tutejszego Domu.
Dodano: 2024-03-22 - „Dostawa artykułów spożywczych do Przedszkola nr 2 w Łapach”
Dodano: 2024-02-24 - Sprzedaż i dostawa mrożonek dla potrzeb tutejszego Domu.
Dodano: 2024-02-02 - Sprzedaż i dostawa warzyw i owoców dla potrzeb tutejszego Domu.
Dodano: 2024-01-28 - Sukcesywna dostawa artykułów żywnościowych w roku 2024 do Zespołu Szkolno-Przedszkolnego w Lachowie
Dodano: 2023-12-12 - Dostawa artykułów spożywczych do Szkoły Podstawowej Nr 1 w Wysokiem Mazowieckiem
Dodano: 2023-11-20 - Sprzedaż i dostawa warzyw i owoców dla potrzeb tutejszego Domu.
Dodano: 2023-08-31 - Sukcesywne dostawy artykułów spożywczych
Dodano: 2023-06-16 - Sprzedaż i dostawa mrożonek dla potrzeb tutejszego Domu.
Dodano: 2023-03-01 - Sprzedaż i dostawa warzyw i owoców dla potrzeb tutejszego Domu.
Dodano: 2023-02-03