Przetargi.pl
Dostawa warzyw i owoców w 2010r.

Samodzielny Specjalistyczny Zespół Zakładów Opieki Zdrowotnej im. dr. Teodora Dunina ogłasza przetarg

  • Adres: 05-320 Mrozy, Rudka, Al. Teodora Dunina 1
  • Województwo: mazowieckie
  • Telefon/fax: tel. 25 757 43 43 , fax. 25 757 43 43
  • Data zamieszczenia: 2009-11-16
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Samodzielny Specjalistyczny Zespół Zakładów Opieki Zdrowotnej im. dr. Teodora Dunina
    Rudka, Al. Teodora Dunina 1 1
    05-320 Mrozy, woj. mazowieckie
    tel. 25 757 43 43, fax. 25 757 43 43
    REGON: 00029051200000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.rudka.com.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Dostawa warzyw i owoców w 2010r.
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1.Przedmiotem zamówienia są dostawy warzyw i owoców dla Samodzielnego Specjalistycznego Zespołu Zakładów Opieki Zdrowotnej w Rudce transportem na koszt i ryzyko Wykonawcy przez okres 12 miesięcy od daty podpisania umowy. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określa formularz asortymentowo- cenowy ( załącznik nr. 2), będący integralną częścią SIWZ 2.Dostawy będą realizowane po uprzednim uzgodnieniu telefonicznym na trzy dni przed każdą dostawą - jeden raz w tygodniu / w okresie letnim dwa razy w tygodniu / . 3.Zamawiający zastrzega sobie możliwość nie przyjęcia do magazynu dostarczonego towaru w przypadku stwierdzenia jego jakości niezgodnej z wymogami określonymi w formularzu asortymentowo -cenowym, zepsutego, zwiędniętego, nie świeżego. Wykonawca dostarcza warzywa nie myte. 4.Zamawiający zastrzega sobie możliwość reklamowania dostarczonego do magazynu towaru w terminie 3 dni od daty dostawy. Wykonawca winien wymienić reklamowany towar w terminie 24 godz. od chwili zgłoszenia reklamacji. Nie zastosowanie się do powyższego pociągnie za sobą konsekwencje finansowe W postaci potrącenia należności za reklamowany towar przy następnej dostawie. 5.Nie dopuszcza się składania ofert częściowych ani ofert wariantowych. 6.Zamawiający nie przewiduje udzielenia zamówień uzupełniających. 7.Zamawiający nie zamierza zawierać umowy ramowej. 8.Zamawiający nie zamierza ustanawiać dynamicznego systemu zakupów. 9.Zamawiający nie przewiduje wyboru najkorzystniejszej oferty z zastosowaniem aukcji elektronicznej. 10. Stosownie do potrzeb, ilość zamawianych asortymentów wymienionych w formularzu asortymentowo -cenowym może ulec zmianie, co nie może spowodować zmiany ich cen
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 032000003
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wadium
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1.Zgodnie z art.22 ust.1 ustawy z dnia 29 stycznia 2004r.- Prawo zamówień publicznych ( Dz.U. z 2007r. Nr.223 poz.1655 z późn. zm) o udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy : posiadają uprawnienia do wykonania określonej działalności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień. - nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia zgodnie z art.24 ustawy prawo zamówień publicznych. - znajdują się w sytuacji finansowej i ekonomicznej zapewniającej wykonanie zamówienia w kwocie określonej w formularzu oferty Wykonawcy, załącznik nr.1 posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia. 2. Ocena spełnienia powyższych warunków nastąpi na podstawie przedstawionych przez Wykonawcę oświadczeń i dokumentów, o których mowa w pkt. VI SIWZ według formuły ,,spełnia - nie spełnia
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1.Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert (załącznik nr 3). 2. Aktualne zaświadczenia właściwego naczelnika Urzędu Skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające odpowiednio że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenia zdrowotne i społeczne lub zaświadczenia, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawionych nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. (załącznik nr 4). 3.Oświadczenie Wykonawcy Nr 1, że dostarczane przez niego warzywa i owoce wyszczególnione w formularzu asortymentowo -cenowym spełniają określone wymogi zgodne z normami dotyczącymi tych produktów oraz że są dopuszczone do sprzedaży i konsumpcji (załącznik nr 5). 4. Oświadczenie Wykonawcy Nr 2 - o spełnieniu warunków zgodnych z art. 22 ust.1 i art. 24 ust.1 i 2 ustawy z dnia 29 stycznia 2004r.-Prawo zamówień publicznych (załącznik nr 6). 5. Wykaz wykonanych lub wykonywanych dostaw w okresie ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzieleniu zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem i wartością dostawom stanowiącym przedmiot zamówienia z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, oraz załączyć dokumenty potwierdzające, że te dostawy zostały wykonane należycie( załącznik nr 7) 6. Dokument dopuszczający pojazd do transportu warzyw i owoców wydany przez placówkę Sanepidu, której podlega Wykonawca (załącznik nr.8) 7. Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentów, o których mowa w pkt.VI ppkt.1,2, składa dokumenty o których mowa w § 2 ust.1 Rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów z dnia 19 maja 2006r.(Dz.U.Nr 87 poz.605) Uwaga: Wymagana jest forma graficzna załączników wg wzorów załączonych do SIWZ. Ofertę z załącznikami należy zestawić w kolejności jak w pkt.IV,VI SIWZ

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.rudka.com.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach