Przetargi.pl
Dostawa warzyw i owoców na potrzeby Domu Pomocy Społecznej w Szarocinie

Dom Pomocy Społecznej w Szarocinie ogłasza przetarg

  • Adres: 58-400 Kamienna Góra, Szarocin 1
  • Województwo: dolnośląskie
  • Telefon/fax: tel. 0-75 742 44 20 , fax. 0-75 742 44 20
  • Data zamieszczenia: 2012-04-05
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Dom Pomocy Społecznej w Szarocinie
    Szarocin 1 1
    58-400 Kamienna Góra, woj. dolnośląskie
    tel. 0-75 742 44 20, fax. 0-75 742 44 20
    REGON: 23109500700000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.dpsszarocin.com.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Inny: jednostka budżetowa samorządu terytorialnego

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Dostawa warzyw i owoców na potrzeby Domu Pomocy Społecznej w Szarocinie
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa warzyw i owoców na potrzeby Domu Pomocy Społecznej w Szarocinie. 2. Szczegółowe zestawienie asortymentowe zamawianych artykułów zawarte jest w poniższym zestawieniu. 3. Zamawiający na bazie doświadczeń z lat ubiegłych oszacował zapotrzebowanie na wymienione artykuły. Ilości te stanowią wielkość szacunkową, co oznacza, że ostateczna ilość zamawiana na podstawie umowy może ulec zmianie. 4. Dostawy artykułów odbywać się będą w dni robocze od poniedziałku do piątku, za wyjątkiem dni ustawowo wolnych od pracy, w godzinach od 6°° do godziny 13°°. Miejscem dostawy jest siedziba Zamawiającego (Pałac- kuchnia). 5. Zamawiający będzie zamawiał wyroby sukcesywnie, w miarę potrzeb - od poniedziałku do piątku za wyjątkiem dni ustawowo wolnych od pracy w godzinach od 7°°do godziny 13°°. 6. Dostawy realizowane będą w partiach, na podstawie zamówień składanych przez Zamawiającego z jednodniowym wyprzedzeniem w formie pisemnej (faksem) lub telefonicznej. W zamówieniu Zamawiający każdorazowo określi ilość i rodzaj zamawianego asortymentu. 7. Częstotliwość składanych zamówień uzależniona będzie od bieżących potrzeb Zamawiającego i zamawianego asortymentu. Szacuje się, że będzie ona średnio wynosiła jeden raz w tygodniu. 8. Dostarczane artykuły będące przedmiotem umowy muszą być: a) świeże, bardzo dobrej jakości i spełniać wszystkie obowiązujące w tym zakresie normy, b) dostarczane środkiem transportu spełniającym wymagania sanitarne dotyczące środków transportu żywności. 9. W przypadku wykrycia wad zamówionych artykułów lub ich niezgodności asortymentowej i ilościowej ze złożonym zamówieniem, Zamawiającemu przysługuje prawo złożenia reklamacji. W przypadku złożenia uzasadnionej reklamacji, Wykonawca zobowiązany jest wymienić niezwłocznie i na własny koszt towar wadliwy na wolny od wad i/lub dostarczyć (uzupełnić) asortyment i ilości zgodnie z zamówieniem. 10. Reklamacje mogą być zgłaszane telefonicznie lub pisemnie przez przedstawicieli Zamawiającego wymienionych w umowie. W przypadku pisemnego zgłoszenia reklamacji, Wykonawca zobowiązany jest również pisemnie potwierdzić fakt jej przyjęcia. 11. W przypadku wystąpienia trzech udokumentowanych reklamacji, Zamawiający ma prawo do rozwiązania umowy ze skutkiem natychmiastowym. 12. W przypadku, gdy Wykonawca nie dostarczy przedmiotu umowy w ustalonych terminach lub gdy wskutek reklamacji nie dokona niezwłocznej wymiany towaru wadliwego na wolny od wad i/lub uzupełnienia asortymentu i ilości, Zamawiający ma prawo dokonać zakupu u innego dostawcy w asortymencie i ilościach odpowiadających niezrealizowanej/niewymienionej dostawie, co będzie skutkować zmniejszeniem ilości przedmiotu umowy o wielkość tego zakupu. 13. W przypadku zaistnienia sytuacji określonej w pkt 12 Wykonawca zobowiązany będzie do zwrotu Zamawiającemu kwoty wynikającej z różnicy pomiędzy ceną zakupu a ceną wynikającą z umowy, po uprzednim przesłaniu do Wykonawcy kopii faktury zakupu danego asortymentu. Warzywa i owoce 1. Burak czerwony - 250 kg; 2. Cebula - 250 kg; 3. Marchew - 700 kg; 4. Seler - 15 kg; 5. Ziemniaki - 5 000 kg; 6. Ogórek świeży - 270 kg; 7. Ogórek kiszony(beczki) - 350 kg; 8. Kapusta pekińska - 50 kg; 9. Kapusta kiszona (beczki) - 400 kg; 10. Kapusta biała - 500 kg; 11. Kapusta włoska - 70 szt.; 12. Kapusta czerwona - 75 kg; 13. Sałata - 125 szt.; 14. Kalafior świeży - 150 szt.; 15. Koperek świeży - 50 pęczków; 16. Pietruszka natka świeża - 50 pęczków; 17. Jabłka - 600 kg; 18. Pomidory świeże - 250 kg; 19. Szczypior - 50 pęczków; 20. Rzodkiewka - 50 pęczków; 21. Czosnek - 15 kg; 22. Papryka świeża - 25 kg; 23. Pietruszka korzeń - 25 kg; 24. Por - 25 kg; 25. Seler - 25 kg; 26. Cytryna - 125 kg; 27. Groch łuskany (suchy) - 125 kg; 28. Fasola Jasiek średnia (sucha) - 25 kg; 29. Orzech włoski - 5 kg; 30. Banany - 75 kg; 31. Pomarańcza - 125 kg; 32. Mandarynka - 75 kg
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 153000001
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Zamawiający nie żąda wniesienia wadium od Wykonawców ubiegających się o udzielenie niniejszego zamówienia publicznego

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.dpsszarocin.com.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach