26 Wojskowy Oddział Gospodarczy - JW 4809 ogłasza przetarg
- Adres: 05-131 Zegrze, ul. Juzistek 2
- Województwo: mazowieckie
- Telefon/fax: tel. 22 6883888 , fax. 22 6883868
- Data zamieszczenia: 2013-01-22
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: 26 Wojskowy Oddział Gospodarczy - JW 4809
ul. Juzistek 2 2
05-131 Zegrze, woj. mazowieckie
tel. 22 6883888, fax. 22 6883868
REGON: 14291704000000 - Adres strony internetowej zamawiającego: http://przetargi.army.mil.pl
- I.2. Rodzaj zamawiającego: Inny: Jednostka Wojskowa
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Dostawa warzyw i owoców grupa II. ZP/116/2012 - II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa warzyw i owoców grupa II. 2. Przedmiot zamówienia został podzielony na 2 części: CZĘŚĆ I - dostawa warzyw i owoców grupa II do GZ Zegrze, ul. Juzistek 2, GZ Wesoła, ul. Okuniewska 1, GZ Kazuń Nowy, Gmina Czosnów. CZĘŚĆ II - dostawa warzyw i owoców grupa I do GZ Przasnysz, ul. Makowska 1 3. Wymogi oraz szczegółowy opis przedmiotu zamówienia został określony w części Opis przedmiotu zamówienia - stanowiący załącznik nr 6 do SIWZ. 4. Szczegółowy wykaz ilości przedmiotu zamówienia został określony w Formularzu ofertowym - stanowiący załącznik nr 1 do SIWZ. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 032221000
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak
- II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
- II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: Nie dotyczy
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://przetargi.army.mil.pl
- IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną