Dom Pomocy Społecznej ogłasza przetarg
- Adres: 11-600 Węgorzewo, ul. 11 Listopada 12
- Województwo: warmińsko-mazurskie
- Telefon/fax: tel. 0-87 4273150 , fax. 0-87 4272825
- Data zamieszczenia: 2009-04-02
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Dom Pomocy Społecznej
ul. 11 Listopada 12 12
11-600 Węgorzewo, woj. warmińsko-mazurskie
tel. 0-87 4273150, fax. 0-87 4272825
REGON: 00029392400000 - I.2. Rodzaj zamawiającego: Inny: jednostka samorządu terytorialnego
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Dostawa warzyw i owoców do DPS w Węgorzewie - II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Dostawa warzyw i owoców na 320 osoby w okresie 3 miesięcy tj.od dnia 2009.05.01 do dnia 2009.07.31 - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 011000008
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
- II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
- II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak
- II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 3 miesięcy
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.2. Warunki udziału
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: W pzretargu mogą brać udział dostawcy niewykluczeni na podstawie art. 24 i spełniajacy warunki zawarte w art.22 ust.1 ustawy Prawo zamówień publicznych z dnia 2004.01.29 (ujedn. tekst ustawy Dz.U.Nr 223 z 2007 r poz.1655 oraz z 2008r Dz.U. Nr 171,poz.1058 z póź.zm.)oraz spełniają wymagania określone w specyfikacji istotnych warunków zamówienia (siwz).Ocena spełnienia warunków zostanie dokonana zgodnie z ustawą w oparciu o informacje zawarte w dokumentach i oświadczeniach dostarczonych przez oferentów.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Informacje o oświadczeniach i dokumentach jakie mają dostarczyć dostawcy są zawarte w siwz.
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://przetargi.ipzp.pl./dpswegorzewo
- IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną