Przetargi.pl
Dostawa warzyw i owoców do Domu Pomocy Społecznej w Łochyńsku

Dom Pomocy Społecznej w Łochyńsku ogłasza przetarg

  • Adres: 97-340 Rozprza, Łochyńsko 75A
  • Województwo: łódzkie
  • Telefon/fax: tel. 044 6158013 , fax. 044 6158013
  • Data zamieszczenia: 2009-11-24
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Dom Pomocy Społecznej w Łochyńsku
    Łochyńsko 75A
    97-340 Rozprza, woj. łódzkie
    tel. 044 6158013, fax. 044 6158013
    REGON: 00031516900000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.dps.lochynsko.bip.net.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Inny: pomoc społeczna - Dom Pomocy Społecznej

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Dostawa warzyw i owoców do Domu Pomocy Społecznej w Łochyńsku
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest dostawa warzyw i owoców do Domu Pomocy Społecznej w Łochyńsku w następującym asortymencie i ilościach: marchew - 3720kg, seler-1680kg, pietruszka - 1044kg, nać pietruszki (pęczek) - 720 szt., koper (pęczek) -720 szt., rzodkiewka (pęczek) - 350 st., szczypior (pęczek) - 240 szt., ziemniaki -21900kg, jabłka-5000kg, cebula-950kg, banan-330kg, pomarańcza-100kg, cytryna -370kg, burak czerwony -600kg, kapusta czerwona - 800kg, kapusta biała -500kg, kapusta młoda - 450szt., ogórek kiszony -700kg, ogórek świeży - 680kg, pieczarki -150kg, arbuz- 770kg, pomidor - 2100kg, czosnek - 360szt., kapusta pekińska - 280 kg, kapusta czerwona- 270kg, kalafior -500szt., papryka świeża czerwona -160kg, botwina (pęczek) - 100szt., fasola szparagowa - 200kg, brokuły - 100szt., winogron - 220kg, wiśnie - 150kg, mandarynka -520 kg, porzeczka czarna -100kg, ogórek małosolny -370kg, por - 800 szt., kapusta włoska - 240 szt., śliwka -250kg, gruszka - 250kg, rabarbar - 100kg, nektarynka -280kg, brzoskwinia -180kg, sałata - 500szt.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 153300000
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy potwierdzający spełnienie warunków: 1) posiadający uprawnienia do wykonywania określonej działalności udokumentowanej stosownym zapisem we właściwym rejestrze sądowym lub zaświadczeniu o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej 2) posiadający niezbędną wiedzę i doświadczenie, dysponujący potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub którzy przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia 3) znajdujący się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia 4) nie podlegający wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia Ocena spełnienia warunków udziału w postępowaniu dokonywana będzie w oparciu o dokumenty złożone przez Wykonawcę w niniejszym postępowaniu metodą warunku granicznego - spełnia/niespełnia
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: W celu potwierdzenia, że Wykonawca posiada uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności oraz nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 Prawa zamówien publicznych składa następujące dokumenty: 1) aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagaja wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. dokumenty potwierdzające posiadanie uprawnień/pełnomocnictw osób składających ofertę, o ile nie wynika to z przedstawionych dokumentów rejestrowych

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.dps.lochynsko.bip.net.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach