Przetargi.pl
dostawa warzyw i owoców do Domu Pomocy Społecznej Dom Kombatanta i Pioniera Ziemi Szczecińskiej

Dom Pomocy Społecznej Dom Kombatanta i Pioniera Ziemi Szczecińskiej ogłasza przetarg

  • Adres: 71-246 Szczecin, ul. Romera
  • Województwo: zachodniopomorskie
  • Telefon/fax: tel. 091 4327712 , fax. 091 4327712
  • Data zamieszczenia: 2009-11-28
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Dom Pomocy Społecznej Dom Kombatanta i Pioniera Ziemi Szczecińskiej
    ul. Romera
    71-246 Szczecin, woj. zachodniopomorskie
    tel. 091 4327712, fax. 091 4327712
    REGON: 00107392300000
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    dostawa warzyw i owoców do Domu Pomocy Społecznej Dom Kombatanta i Pioniera Ziemi Szczecińskiej
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia są dostawy warzyw i owoców w okresie od dnia 01.01.2010r. do 31.12.2010r.. Ilości podane niżej są szacunkowe i mogą ulec zmniejszeniu w trakcie realizacji zamówienia. Zmniejszenie to nie może jednak przekroczyć 15%. Z tego tytułu wykonawcy nie będą przysługiwały żadne roszczenia. Kod CPV 03220000-9 2. Zakres zamówienia obejmuje: l.p. Kod CPV nazwa towaru j.m. ilość Część I -warzywa 1 03221260-6 Pieczarki kg 560 2 03221410-3 Kapusta kwaszona kg 1500 3 03221100-7 Rzodkiewka sezon V-VIII kg 100 Rzodkiewka w pozostałych miesiącach kg 30 4 03221100-7 Rzodkiew biała kg 300 5 03221100-7 Szczypior sezon V-VIII kg 50 Szczypior w pozostałych miesiącach kg 10 6 03221410-3 Kapusta pekińska kg 650 7 03221100-7 Buraki czerwone kg 2500 Botwina sezon V-VIII kg 600 8 03221100-7 Marchew kg 4000 9 03221410-3 Kapusta biała kg 2000 Kapusta młoda sezon VI-VIII kg 700 10 03221410-3 Kapusta czerwona kg 600 11 03221100-7 Por kg 800 12 03221100-7 Seler kg 2000 13 03221120-3 Ogórki kwaszone kg 850 14 03221120-3 Ogórki świeże długie w pozostałych miesiącach kg 500 15 03221120-3 Ogórki świeże krótkie sezon VI-VIII kg 750 16 03221100-7 Pietruszka korzeń kg 1700 17 03221100-7 Czosnek kg 70 18 03221310-2 Sałata lodowa w pozostałych miesiącach kg 350 Sałata sezon V-VIII kg 250 19 03221300-9 Pietruszka nać świeża w pozostałych miesiącach kg 50 Pietruszka nać świeża sezon V-IX kg 200 20 03221120-3 Ziemniaki kg 30000 21 03221120-3 Pomidory w pozostałych miesiącach kg 500 Pomidory sezon VII-X kg 3000 22 03221100-7 Cebula kg 1200 23 03221100-7 Kalafior sezon VI-IX kg 700 24 03221100-7 Brokuły sezon VI-VIII kg 350 25 03221300-9 Koper świeży w pozostałych miesiącach kg 50 Koper świeży sezon V-IX kg 250 26 03212210-5 Fasolka szparagowa sezon V-VIII kg 350 27 03221230-7 Papryka czerwona świeża w pozostałych miesiącach kg 100 Papryka czerwona świeża sezon VII-X kg 400 28 03221250-3 Cukinia sezon VI-VIII kg 350 29 03221200-8 Rabarbar sezon V-VIII kg 350 Część II -owoce 1 03222330-5 Wiśnia świeża sezon VI-VIII kg 600 2 03222313-0 Truskawka świeża sezon VI-VIII kg 560 3 03222330-5 Śliwka węgierka sezon VII-X kg 700 4 03222320-2 Jabłka sezon V-VII kg 800 Jabłka w pozostałych miesiącach kg 3300 5 03222320-2 Gruszka sezon VII-IX kg 250 6 03222330-5 Czereśnia sezon V-VI kg 250 Część III - owoce tropikalne i cytrusowe 1 03222200-5 Cytryny kg 950 2 03222300-6 Nektarynka kg 250 3 03222200-5 Pomarańcze kg 700 4 03222111-4 Banany kg 700 5 03222118-3 Kiwi kg 200 6 03222200-5 Mandarynki kg 650 7 03222200-5 Grapefruit czerwony kg 600 8 03222000-3 Arbuz sezon V-VIII kg 500 9 03222340-8 Winogrona jasne kg 30 10 03222340-8 Winogrona ciemne kg 30 Towar wymieniony w pkt 2 będzie dostarczany przez wykonawcę na koszt własny w oryginalnych opakowaniach zgodnie z przepisami sanitarno-epidemiologicznymi i ustaleniami osób zamawiających. 4. Wykonawca zobowiązuje się do udzielenia gwarancji jakościowej na dostarczony towar zgodnie z terminem przydatności do spożycia. 5. Dostawy towaru przez wykonawcę odbywać się będą sukcesywnie po zgłoszeniu przez zamawiającego telefonicznie lub faksem zapotrzebowania według ilości, rodzaju towaru jakości z zachowanym terminem przydatności do użycia. 6. Przyjęcie zapotrzebowania do realizacji wykonawca potwierdzi niezwłocznie w formie pisemnej lub faksu. 7. Wykonawca dostarczy i wniesie do wskazanego pomieszczenia określoną partię towaru w terminie do godz. 12:00 dnia następnego na koszt własny i ryzyko. 8. Zamawiający może zmienić lub wycofać zamówienie nie później niż w dniu poprzedzającym termin dostawy do godz. 10:00. 9. Zamawiający zastrzega sobie zwrot lub wymianę towaru w przypadku stwierdzonej złej jakości na koszt wykonawcy. 10. Płatność przelewem na konto wykonawcy nie później niż po upływie 14 dni od chwili otrzymania faktury.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 032200009
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
  • II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 12 miesięcy

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy: 1) posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień, 2) posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia; 3) znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, 4) nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia, Ocena spełniania warunków udziału w postępowaniu zostanie dokonana na podstawie dokumentów złożonych przez Wykonawcę, na zasadzie SPEŁNIA/NIE SPEŁNIA.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Każdy z wykonawców ma obowiązek złożyć następujące oświadczenia i dokumenty potwierdzające spełnienie warunków udziału w postępowaniu: 1) Oświadczenie wykonawcy, według wzoru, stanowiącego załącznik nr 2 do niniejszej siwz: o spełnianiu warunków określonych w art. 22 ust. 1 ustawy, W przypadku składania oferty wspólnej ww. oświadczenie składa pełnomocnik w imieniu wykonawców składających ofertę wspólną. 2) Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej (jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności), wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. W przypadku składania oferty wspólnej ww. dokument składa każdy z wykonawców składających ofertę wspólną. 3. Ponadto wykonawcy mają dołączyć do oferty następujące dokumenty: 1) ofertę cenową zgodnie z Rozdziałem I pkt 3 siwz; W przypadku składania oferty wspólnej należy złożyć jeden dokument 2) odpowiednie pełnomocnictwa; Tylko w sytuacjach określonych w Rozdziale I pkt 5 zdanie 2 siwz lub w przypadku składania oferty wspólnej (Rozdział III pkt 1 siwz) 3) oświadczenie według wzoru stanowiącego załącznik nr 1 do siwz wskazujące cześć zamówienia, której wykonanie wykonawca powierzy podwykonawcom (jeżeli wykonawca przewiduje udział podwykonawców); W przypadku składania oferty wspólnej należy złożyć jeden dokument 4) Kalkulacja cenowa według wzoru stanowiącego załącznik nr 1A do siwz W przypadku składania oferty wspólnej należy złożyć jeden dokument 4. Zamawiający wezwie wykonawców, którzy w określonym terminie nie złożą oświadczeń lub dokumentów, o których mowa w art. 25 ust. 1 ustawy, lub którzy nie złożyli pełnomocnictw, albo którzy złożyli wymagane przez zamawiającego oświadczenia i dokumenty, o których mowa w art. 25 ust. 1, zawierające błędy lub którzy złożyli wadliwe pełnomocnictwa, do ich złożenia w wyznaczonym terminie, chyba że mimo ich złożenia oferta wykonawcy podlega odrzuceniu albo konieczne byłoby unieważnienie postępowania. Złożone na wezwanie zamawiającego oświadczenia i dokumenty powinny potwierdzać spełnianie przez wykonawcę warunków udziału w postępowaniu oraz spełnianie przez oferowane dostawy wymagań określonych przez zamawiającego, nie później niż w dniu, w którym upłynął termin składania ofert. 5. W przypadku załączenia do oferty innych dokumentów niż wymagane przez zamawiającego (np. materiałów reklamowych i informacyjnych) zaleca się aby stanowiły one odrębną część, niezłączoną z ofertą w sposób trwały. Dokumenty takie nie będą podlegały ocenie przez zamawiającego.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.dps.romera.szczecin.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach