Przetargi.pl
dostawa warzyw i owoców

Miejski Ośrodek Pomocy Społecznej Filia Łódź-Widzew ogłasza przetarg

  • Adres: 93-217 Łódź, ul. Grota-Roweckiego 30
  • Województwo: łódzkie
  • Telefon/fax: tel. 042 6771551 , fax. 042 6771550
  • Data zamieszczenia: 2011-06-07
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Miejski Ośrodek Pomocy Społecznej Filia Łódź-Widzew
    ul. Grota-Roweckiego 30 30
    93-217 Łódź, woj. łódzkie
    tel. 042 6771551, fax. 042 6771550
    REGON: 00434557500066
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.mops.lodz.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    dostawa warzyw i owoców
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1.Kod Klasyfikacji Wspólnego Słownika Zamówień CPV: 15300000-1 2. Przedmiotem zamówienia jest zakup i dostawa warzyw i owoców na potrzeby Zamawiającego , zgodnie z asortymentem i ilością wyszczególnioną w załączniku nr 2 ( pakiet asortymentowy ) 3.Wykonawca zapewni dostawę przedmiotu zamówienia sukcesywnie , własnym transportem i na własny koszt bez obciążenia z tego tytułu Zamawiającego dodatkowymi kosztami. 4.Zapotrzebowania na poszczególne dostawy będą składane za pośrednictwem faksu lub telefonicznie. 5.Zamawiający każdorazowo będzie określał asortyment towaru oraz jego ilości. 6.Dostawy odbywać się będą dwa razy w tygodniu w godzinach 8.00 - 13.00 w dniu w skazanym przez Zamawiającego. 7.Miejscem realizacji dostaw będą następujące placówki: -Dom Dziennego Pobytu ul. Ćwiklińskiej 18 -Dom Dziennego Pobytu ul. Fabryczna 19 -Dom Dziennego Pobytu ul. Grota Roweckiego 30 -Dom Dziennego Pobytu ul. Smetany 4 -Dom Dziennego Pobytu ul. Zbocze 2a -Dom Dziennego Pobytu dla Osób Niepełnosprawnych ul. Ćwiklińskiej 5a - Świetlica Środowiskowa ul. Smetany 4 -Świetlica Środowiskowa ul. Ćwiklińskiej 5a 8. Wymagania stawiane Wykonawcy w zakresie dostarczonych warzyw i owoców: a) każdy produkt wytworzony będzie zgodny z ustawą o bezpieczeństwie żywienia i żywności oraz rozporządzeniami wydanymi na jej podstawie; b) każdy produkt będzie wytworzony zgodnie z normami jakościowymi GHP, GMP lub systemem HACCP; c) każdy dostarczony produkt winien być zgodny z Polska Normą 9. Na każde żądanie Zamawiającego, Wykonawca będzie zobowiązany okazać w stosunku do każdego produktu odpowiednie certyfikaty zgodności z Polską Normą lub normami europejskimi itp. 10. Obligatoryjne wymagania w zakresie opakowań w których dostarczane będą owoce i warzywa: a) pojemniki czyste, bez obcych zapachów, winny być przeznaczone tylko do jednego asortymentu b) warzywa i owoce powinny być ułożone w opakowaniu w sposób nie powodujący deformacji zapewniający estetyczny wygląd gotowego wyrobu. 11. Każde opakowanie , w którym dostarczone będą owoce i warzywa obligatoryjnie zawierać następujące dane: a) nazwę artykułu spożywczego b) datę minimalnej trwałości albo termin przydatności c) dane identyfikacyjne producenta d) dane identyfikacyjne kraju w którym wyprodukowano produkt żywnościowy e) liczbę sztuk w opakowaniu f) warunki przechowywania ( w przypadku gdy jego jakość zależy od warunków przechowywania ) g) oznaczenie partii produkcji h) klasę jakości handlowej 12. Zamawiający będzie miał prawo do niewykorzystania pełnego limitu ilościowego przedmiotu zamówienia bez prawa do roszczeń z tego tytułu przez Wykonawcę. 13. Wykonawca zobowiązany będzie do przyjęcia zwrotu i wymiany wadliwego towaru niespełniających wymagań określonych w przepisach lub uszkodzonych w wyniku transportu na własny koszt. 14. W przypadku ujawnienia wad jakościowych dostarczonych warzyw i owoców, których nie można było stwierdzić w chwili dostawy, Wykonawca w terminie 24 godzin od zgłoszenia wady, dokona wymiany wadliwego towaru na wolny od wad. 15. Wykonawca będzie wystawiał fakturę raz w tygodniu następującym po dokonaniu dostawy i po jej potwierdzeniu przez pracownika Zamawiającego. 16. Ceny jednostkowe netto, określone w ofercie będą cenami stałymi i nie będą mogły ulec zmianie przez okres trwania umowy. 17. Należność za dostawę będzie płatna w terminie do 21 dni od daty dostarczenia faktury Zamawiającemu do jego siedziby. 18. Wykonawca będzie zobowiązany do poddania się kontroli realizacji umowy przez Zamawiającego i udzielania ewentualnych wyjaśnień w wyznaczonym przez niego terminie.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 153000001
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Zgodnie z art. 45 ust. 2 ustawy Prawo zamówień publicznych Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.mops.lodz.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach