Ortopedyczno-Rehabilitacyjny Szpital Kliniczny im. W. Degi UM im. Karola Marcinkowskiego w Poznaniu ogłasza przetarg
- Adres: 61-545 Poznań, ul. 28 Czerwca 1956 r.
- Województwo: wielkopolskie
- Telefon/fax: tel. +48618310142 , fax. +48618310107
- Data zamieszczenia: 2020-05-26
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Ortopedyczno-Rehabilitacyjny Szpital Kliniczny im. W. Degi UM im. Karola Marcinkowskiego w Poznaniu
ul. 28 Czerwca 1956 r. 135/147
61-545 Poznań, woj. wielkopolskie
tel. +48618310142, fax. +48618310107
REGON: 00028885700000 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.orsk.ump.edu.pl
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
DOSTAWA WARZYW I OWOCÓW - II.1.2. Rodzaj zamówienia:
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
1. Przedmiotem zamówienia są dostawy warzyw i owoców określonych w Załączniku nr 2 do SIWZ, w którym podano szacunkową ilość produktów. 2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowi Załącznik nr 2 i 3 do SIWZ. 3. Wykonawca zobowiązany jest zrealizować zamówienie na zasadach i warunkach opisanych we wzorze umowy stanowiącym Załącznik nr 7 do SIWZ. 4. Zamawiający dopuszcza możliwość składania ofert częściowych. 5. Przedmiot zamówienia został podzielony na 6 części, tj.: Część nr 1: Warzywa , Część nr 2: Grzyby, Część nr 3: Ziemniaki, Część nr 4: Owoce,Część nr 5: Owoce inne,Część nr 6: Warzywa kwaszone 6. Ofertę można składać w odniesieniu do jednej lub więcej części zamówienia. 7. Zamawiający nie dopuszcza możliwości składania ofert wariantowych. 8. Zamawiający nie przewiduje możliwości udzielenie zamówień, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 / 7. 9. Zamawiający w przedmiotowym postępowaniu przewiduje zastosowanie procedury o której mowa w art. 24aa ust. 1 ustawy Pzp (procedura tzw. „odwrócona”). - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 03100000-2
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.2. Warunki udziału
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający nie określa wymagań dotyczących niniejszego warunku.
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.5. Termin związania ofertą:
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Zakup śruty rzepakowej na potrzeby RDG Brody.
Dodano: 2024-02-23 - Zakup śruty rzepakowej na potrzeby RGD Brody
Dodano: 2024-01-08 - Zakup śruty rzepakowej na potrzeby RDG Brody.
Dodano: 2023-12-22 - Zakup śruty na potrzeby RGD Brody
Dodano: 2023-11-02 - Zakup śruty na potrzeby RGD Brody- śruta sojowa- 18 ton
Dodano: 2023-09-20 - Zakup śruty rzepakowej na potrzeby RGD Brody.
Dodano: 2023-08-02 - „Zakup śruty na potrzeby RGD Brody”.
Dodano: 2023-06-26 - Zakup śruty na potrzeby RGD Brody
Dodano: 2023-06-26 - „Zakup śruty na potrzeby RGD Brody”.
Dodano: 2023-06-14 - Zakup śruty rzepakowej na potrzeby RGD Brody.
Dodano: 2023-03-21