Przetargi.pl
Dostawa warzyw

Zakład Karny w Koronowie ogłasza przetarg

  • Adres: 86-010 Koronowo, ul. Bydgoska 27
  • Województwo: kujawsko-pomorskie
  • Telefon/fax: tel. 0 52 382 22 11 , fax. 0 52 382 09 00
  • Data zamieszczenia: 2009-10-08
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Zakład Karny w Koronowie
    ul. Bydgoska 27 27
    86-010 Koronowo, woj. kujawsko-pomorskie
    tel. 0 52 382 22 11, fax. 0 52 382 09 00
    REGON: 00031962900000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.sw.gov.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Inny: Zakad Karny

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Dostawa warzyw
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1) buraki ćwikłowe- 7 000 kg, ( ilość szacunkowa ) nomenklatura CPV: 03221111-7 , Polska Norma: PN-72/R-75360. Buraki ćwikłowe bez liści, zdrowe, czyste, suche, jednoodmianowe, o dobrym smaku, bez śladów uszkodzeń mechanicznych. Dostawy w opakowaniach jednorazowych od 10 kg do 30 kg. 2) marchew - 15 000 kg, ( ilość szacunkowa ) nomenklatura CPV: 03221112-4, Polska Norma: PN-84/R-75358. Marchew zdrowa, czysta, sucha, jednoodmianowa, o dobrym smaku, bez śladów uszkodzeń mechanicznych. Dostawy w opakowaniach jednorazowych od 10 kg do 30 kg. 3) cebula - 7 000 kg, ( ilość szacunkowa ) nomenklatura CPV: 03221113-1, Polska Norma: PN-87/R-75357. Cebula zdrowa, czysta, sucha, nienadmarznięta, jednoodmianowa, o dobrym smaku, bez śladów uszkodzeń mechanicznych. Dostawy w opakowaniach jednorazowych od 10 kg do 30 kg. 4) kapusta głowiasta biała - 7 000 kg, ( ilość szacunkowa ) nomenklatura CPV: 03221410-3, Polska Norma: PN-72/R-75362.Kapusta głowiasta biała, zdrowa, czysta, nienadmarznięta, jednoodmianowa, o dobrym smaku, bez śladów uszkodzeń mechanicznych. Dostawy w opakowaniach jednorazowych od 10 kg do 30 kg. 5) Pietruszka (korzeń) - 4 000 kg (ilość szacunkowa), nomenklatura CPV: 03221110-0, Polska Norma: PN-85/R75359. Pietruszka zdrowa, czysta, sucha, jednoodmianowa, o dobrym smaku. Dostawy w opakowaniach jednorazowych od 10 kg do 30 kg. 6) Por - 3 000 kg (ilość szacunkowa), nomenklatura CPV: 03221300-9, Polska Norma: PN-R-75521. Por zdrowa, czysta, sucha, jednoodmianowa, o dobrym smaku. Dostawy w opakowaniach jednorazowych od 10 kg do 30 kg. 7) Seler (korzeń) - 5 500 kg (ilość szacunkowa), nomenklatura CPV: 03221110-0, Polska Norma: PN-85/R75359. Seler zdrowy, czysty, suchy, jednoodmianowy, o dobrym smaku. Dostawy w opakowaniach jednorazowych od 10 kg do 30 kg.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 032211117
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
  • II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 9 miesięcy

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: nie dotyczy
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1.O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają następujące warunki: 1) Posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień, 2) posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia, 3) Znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, 4) Nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia. 2. Ocena spełnienia warunków w postępowaniu o zamówienie publiczne. 1) Ocena spełnienia warunków udziału w postępowaniu zostanie dokonana na zasadzie: spełnia lub nie spełnia poszczególne warunki. 2) Zamawiający dokona oceny spełnienia warunków udziału w postępowaniu, na podstawie złożonych dokumentów oraz oświadczeń wyszczególnionych w rozdziale IX siwz. 3) Jeżeli Wykonawca nie złoży dokumentów lub oświadczeń (wyszczególnionych w rozdziale IX siwz) potwierdzających spełnienie warunków udziału w postępowaniu, albo wykonawca złoży dokumenty zawierające błędy, zamawiający wezwie wykonawcę z zastrzeżeniem art. 26 ust. 3 ustawy Pzp do ich uzupełnienia. Jeżeli w wyznaczonym terminie wykonawca ich nie dostarczy, zostanie wykluczony z postępowania na podstawie art. 24 ustawy Pzp. 4) Z ubiegania się o udzielenie zamówienia publicznego wyklucza się: a) wykonawców, którzy nie spełniają warunków udziału w postępowaniu o zamówienie publiczne, o których mowa w art. 24 ust. 1 ustawy Pzp, b)wykonawców, którzy wykonywali bezpośrednio czynności związane z przygotowaniem prowadzonego postępowania lub posługiwali się w celu sporządzenia oferty osobami uczestniczącymi w dokonywaniu tych czynności, chyba że udział tych wykonawców w postępowaniu nie utrudnił uczciwej konkurencji; (nie stosuje się do wykonawców, którym udziela się zamówienia na podstawie art. 62 ust. 1 pkt 2 lub art. 67 ust. 1 pkt 1 i 2 ustawy Pzp), c) wykonawców, którzy złożyli nieprawdziwe informacje mające wpływ na wynik prowadzonego postępowania, d) wykonawców, którzy nie złożyli oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu lub dokumentów potwierdzających spełnianie tych warunków lub złożone dokumenty zawierają błędy, z zastrzeżeniem art. 26 ust. 3 ustawy Pzp, e) wykonawców, którzy nie wnieśli wadium (jeżeli jest wymagane), w tym również na przedłużony okres związania ofertą, lub nie zgodzili się na przedłużenie okresu związania ofertą.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. W celu potwierdzenia, że wykonawca posiada uprawnienie do wykonywania określonej działalności lub czynności oraz nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 ustawy Pzp, wykonawca składa następujące dokumenty: 1. aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert; 2. Wykonawca do oferty składa podpisane oświadczenia o spełnianiu wymagań określonych w art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych ( zał. Nr 4 ) 3. Wykonawca do oferty składa podpisane oświadczenie o zapoznaniu się i zaakceptowaniu warunków umowy ( zał. Nr 5 ) 4. Wyjaśnienia: 1. Wykonawcy wspólnie ubiegających się o zamówienie (np. konsorcjum) do oferty dołączają: a) pełnomocnictwo, o którym mowa w art. 23 ust. 2 ustawy Pzp, b) dokument wyszczególniony w pkt. 1, ppkt. 1,2,3 złożone przez wszystkich wykonawców, 2. Wszystkie dokumenty wymienione w pkt.1 ppkt 1 mają być złożone w formie oryginału lub kserokopii. Jeżeli wykonawca przedłoży kserokopię dokumentu to potwierdza go na każdej stronie za zgodność, przez osobę(y) uprawnioną do podpisania oferty, z dopiskiem za zgodność z oryginałem. 3. Jeżeli dokument wymieniony w pkt 1, ppkt 1 został wystawiony wcześniej niż w wyznaczonym terminie (6 m-cy), Zamawiający uznaje jego ważność tylko w przypadku, kiedy dokument posiada adnotację organu, który go wydał, z której wynika, że informacje w nim zawarte są aktualne i nie uległy zmianie. Adnotacja organu powinna być opatrzona datą. 4. Jeżeli wykonawcą jest rolnik indywidualny (definicja rolnika indywidualnego znajduje się w ustawie z dnia 11 kwietnia 2003r. o kształtowaniu ustroju rolnego, art. 6 (Dz. U. z 2003r. Nr 64, poz. 592)), który nie prowadzi pozarolniczej działalności gospodarczej, na podstawie przepisów o działalności gospodarczej lub innych przepisów szczególnych (czyli zarejestrowanej np. w ewidencji działalności gospodarczej), to w miejsce dokumentu wymienionego w pkt 1 ppkt 1 przedkłada aktualne oświadczenie lub zaświadczenie, z którego wynika, że jest rolnikiem indywidualnym, poświadczone przez: wójta, burmistrza lub prezydenta miasta, albo przez osobę przez nią upoważnioną. W/w oświadczenie lub zaświadczenie ma być wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert oraz mają się w nim znajdować minimum dane dotyczące osoby prowadzącej gospodarstwo rolne, tj.: tj.: a) imię i nazwisko b) dokładny adres zamieszkania, c)powierzchnia gospodarstwa. 5. Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, w miejsce dokumentów, o których mowa w pkt 1, ppkt 1 składa dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsca zamieszkania, potwierdzający odpowiednio, że nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości. Jeżeli w kraju pochodzenia osoby lub w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się dokumentu, o których mowa w powyżej, zastępuje się go dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju pochodzenia osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.sw.gov.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach