Regionalne Centrum Krwiodawstwa i Krwiolecznictwa ogłasza przetarg
- Adres: 35-310 Rzeszów, ul. Wierzbowa
- Województwo: podkarpackie
- Telefon/fax: tel. 178 672 030 , fax. 178 672 037
- Data zamieszczenia: 2019-10-11
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Regionalne Centrum Krwiodawstwa i Krwiolecznictwa
ul. Wierzbowa 14
35-310 Rzeszów, woj. podkarpackie
tel. 178 672 030, fax. 178 672 037
REGON: 29111500000000 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.rckk.rzeszow.pl
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Dostawa wagomieszarek do poboru krwi - II.1.2. Rodzaj zamówienia:
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
1.Przedmiotem zamówienia jest dostawa i uruchomienie fabrycznie nowych wagomieszarek z głowicami zgrzewającymi do poboru krwi w ilości 3 szt. 2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera załącznik nr 1 do niniejszego SIWZ. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33190000-8
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.2. Warunki udziału
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający nie stawia w tym zakresie wymagań, których spełnianie Wykonawca zobowiązany jest wykazać w sposób szczególny- Zamawiający uzna spełnienie przez Wykonawcę w/w warunku, jeżeli złoży on oświadczenie zgodnie z art. 22 ust. 1b pkt 1.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1) Wykaz żądanych wraz z ofertą przez Zamawiającego oświadczeń/dokumentów aktualnych na dzień składania ofert: a) formularz ofertowy (zgodnie z zał. nr 2), b) pełnomocnictwo (jeśli dotyczy) do reprezentowania i podpisania dokumentacji ofertowej, jeżeli Wykonawca jest reprezentowany niezgodnie z zapisem we właściwym rejestrze lub zaświadczeniu o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, c) zobowiązanie podmiotów trzecich (jeżeli dotyczy), (zgodnie z zał. nr 3 ), d) oświadczenia składane na podstawie art. 25a ust. 1 ustawy PZP- Załącznik Nr 4 i 5 do SIWZ e) dokumentów na potwierdzenie, że oferowane dostawy spełniają wymagania określone przez Zamawiającego: - Specyfikacja techniczna urządzeń - Fotografia urządzeń - Certyfikat dopuszczający do użytkowania na terenie RP f) oświadczenia Wykonawcy o braku orzeczenia wobec niego tytułem środka zapobiegawczego zakazu ubiegania się o zamówienia publiczne (zgodnie z zał. 7) g) odpisu z właściwego rejestru lub centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia na podst. art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy Pzp. h) zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzającego, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, wystawionego nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, lub innego dokumentu potwierdzającego, że wykonawca zawarł porozumienie z właściwym organem podatkowym w sprawie spłat tych należności wraz z ewentualnymi odsetkami lub grzywnami, w szczególności uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu, i) zaświadczenie właściwej terenowej jednostki organizacyjnej Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego albo innego dokumentu potwierdzającego, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenia społeczne lub zdrowotne, wystawionego nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, lub innego dokumentu potwierdzającego, że wykonawca zawarł porozumienie z właściwym organem w sprawie spłat tych należności wraz z ewentualnymi odsetkami lub grzywnami, w szczególności uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu UWAGA: Zamawiający żąda od Wykonawcy, który polega na potencjale podmiotów trzecich (art.22a ustawy PZP), przedstawienia w odniesieniu do tych podmiotów dokumentów wymienionych w pkt f). 2) Wykaz żądanych przez Zamawiającego oświadczeń/dokumentów po otwarciu ofert: a) oświadczenie Wykonawcy o przynależności albo braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej (zgodnie z zał. nr 6). Wykonawca, w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej informacji z otwarcia ofert, o której mowa w art. 86 ust. 5 ustawy PZP, przekazuje Zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust.1 pkt 23 ustawy PZP. W przypadku przynależności do tej samej grupy kapitałowej Wykonawca może złożyć wraz z oświadczeniem dowody, dokumenty bądź informacje potwierdzające, że powiązania z innym Wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu.
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.5. Termin związania ofertą:
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- DOSTAWY MATERIAŁÓW DO OPERACJI ZAĆMY I WITREKTOMII
Dodano: 2024-02-16 - Dostawa sprzętu ratownictwa medycznego na potrzeby Wojewódzkiej Stacji Pogotowia Ratunkowego w Rzeszowie
Dodano: 2023-11-27 - Dostawa sprzętu rehabilitacyjnego, pielęgnacyjnego i wspomagającego
Dodano: 2023-09-19 - Sprzedaż i dostawa ultrasonografu dla potrzeb Szpitala Specjalistycznego im. Edmunda Biernackiego w Mielcu.
Dodano: 2023-04-18 - Sprzedaż i dostawa ultrasonografu dla potrzeb Szpitala Specjalistycznego im. Edmunda Biernackiego w Mielcu.
Dodano: 2023-03-09 - Zakup wraz z dostawą zestawów i akcesoriów okulistycznych
Dodano: 2023-02-22 - Dostawa sprzętu ratownictwa medycznego na potrzeby Wojewódzkiej Stacji Pogotowia Ratunkowego w Rzeszowie
Dodano: 2022-11-16 - Sukcesywna dostawa materiałów zużywalnych dla Kolegium Nauk Medycznych.
Dodano: 2022-10-10 - dostawa sprzętu medycznego- respiratory i defibrylatory dla potrzeb Bieszczadzkiego Pogotowia Ratunkowego SPZOZ w Sanoku
Dodano: 2022-08-30 - „Zakup aparatury i sprzętu medycznego dla SPZOZ w Sanoku umożliwiającego diagnostykę i leczenie pacjentów jako wsparcie systemu zabezpieczenia COVID-19 w Województwie Podkarpackim”
Dodano: 2022-04-01