Przetargi.pl
Dostawa w sześciu pakietach stanowiska do resuscytacji (1 szt.), aparatu USG (1 szt.) oraz inkubatorów (4 szt.) dla potrzeb Oddziału Noworodka, Patologii i Intensywnej Terapii Noworodka WSZ w Elblągu.

Wojewódzki Szpital Zespolony w Elblągu ogłasza przetarg

  • Adres: 82300 Elbląg, ul. Królewiecka
  • Województwo: warmińsko-mazurskie
  • Telefon/fax: tel. (055) 2344111 , fax. 552 345 547
  • Data zamieszczenia: 2017-10-25
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Wojewódzki Szpital Zespolony w Elblągu
    ul. Królewiecka 146
    82300 Elbląg, woj. warmińsko-mazurskie
    tel. (055) 2344111, fax. 552 345 547
    REGON: 17074593000000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.szpital.elblag.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Dostawa w sześciu pakietach stanowiska do resuscytacji (1 szt.), aparatu USG (1 szt.) oraz inkubatorów (4 szt.) dla potrzeb Oddziału Noworodka, Patologii i Intensywnej Terapii Noworodka WSZ w Elblągu.
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    pakiet Nr 1 – stanowisko do resuscytacji w ilości 1 szt. pakiet Nr 2 – inkubator otwarty w ilości 1 szt. pakiet Nr 3 – inkubator zamknięty do podstawowej opieki w ilości 1 szt. pakiet Nr 4 – inkubator zamknięty do intensywnej opieki w ilości 1 szt. pakiet Nr 5 – inkubator otwarto-zamknięty (HYBRYDOWY) w ilości 1 szt. pakiet Nr 6 – aparat USG w ilości 1 szt. wraz z przeprowadzeniem szkolenia w zakresie obsługi i użytkowania sprzętu dla potrzeb Oddziału Noworodka, Patologii i Intensywnej Terapii Noworodka Wojewódzkiego Szpitala Zespolonego w Elblągu.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33152000-0
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający nie określa szczegółowych wymagań, a za spełnienie warunków uzna złożenie wraz z ofertą oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu stanowiącego załącznik Nr 9 do SIWZ.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: I.W celu potwierdzenia, że oferowane dostawy odpowiadają wymaganiom określonym przez Zamawiającego, Wykonawca złoży wraz z ofertą: 1. Dokumenty dopuszczające oferowany przedmiot zamówienia do obrotu i używania zgodnie z Ustawą z 20 maja 2010 r. o wyrobach medycznych 2. Opis oferowanego przedmiotu zamówienia np. katalogi, foldery, ulotki producenta, fotografie sprzętu itp. przedstawiające wymagane przez Zamawiającego parametry techniczne urządzenia, w celu potwierdzenia w zakresie pakietu Nr 1 i/lub Nr 2 i/lub Nr 3 i/lub Nr 4 i/lub Nr 5 i/lub Nr 6 (stosownie do zakresu złożonej oferty) opisanych w Załączniku od Nr 1 do Nr 6 SIWZ parametrów wymaganych, których autentyczność musi zostać poświadczona przez wykonawcę na żądanie Zamawiającego. II.Ponadto oferta musi zawierać następujące dokumenty: 1.Wypełniony Formularz ofertowy – Załącznik Nr 7 do SIWZ. 2.W zakresie pakietu Nr 1: a)wypełniony arkusz z parametrami wymaganymi, gwarancją, serwisem i szkoleniem – Załącznik nr 1 do SIWZ. b)wypełniona szczegółowa specyfikacja dostawy (formularz asortymentowo-cenowy)uwzględniające ceny jednostkowe poszczególnych elementów przedmiotu zamówienia (wzór stanowi Załącznik Nr 1A do SIWZ). 2.W zakresie pakietu Nr 2: a)wypełniony arkusz z parametrami wymaganymi, gwarancją, serwisem i szkoleniem – Załącznik nr 2 do SIWZ. b)wypełniona szczegółowa specyfikacja dostawy (formularz asortymentowo-cenowy) uwzględniające ceny jednostkowe poszczególnych elementów przedmiotu zamówienia (wzór stanowi Załącznik Nr 2A do SIWZ). 3. W zakresie pakietu Nr 3: a) wypełniony arkusz z parametrami wymaganymi, gwarancją, serwisem i szkoleniem – Załącznik nr 3 do SIWZ. b) wypełniona szczegółowa specyfikacja dostawy (formularz asortymentowo-cenowy) uwzględniające ceny jednostkowe poszczególnych elementów przedmiotu zamówienia (wzór stanowi Załącznik Nr 3A do SIWZ). 4. W zakresie pakietu Nr 4: a) wypełniony arkusz z parametrami wymaganymi, gwarancją, serwisem i szkoleniem – Załącznik nr 4 do SIWZ. b) wypełniona szczegółowa specyfikacja dostawy (formularz asortymentowo-cenowy) uwzględniające ceny jednostkowe poszczególnych elementów przedmiotu zamówienia (wzór stanowi Załącznik Nr 4A do SIWZ). 5. W zakresie pakietu Nr 5: a) wypełniony arkusz z parametrami wymaganymi, gwarancją, serwisem i szkoleniem – Załącznik nr 5 do SIWZ. b) wypełniona szczegółowa specyfikacja dostawy (formularz asortymentowo-cenowy) uwzględniające ceny jednostkowe poszczególnych elementów przedmiotu zamówienia (wzór stanowi Załącznik Nr 5A do SIWZ). 6. W zakresie pakietu Nr 6: a) wypełniony arkusz z parametrami wymaganymi, gwarancją, serwisem i szkoleniem – Załącznik nr 6 do SIWZ. b) wypełniona szczegółowa specyfikacja dostawy (formularz asortymentowo-cenowy) uwzględniające ceny jednostkowe poszczególnych elementów przedmiotu zamówienia (wzór stanowi Załącznik Nr 6A do SIWZ). 4. Pełnomocnictwo do reprezentowania Wykonawcy (o ile nie wynika z dokumentów rejestracyjnych) w przypadku podpisywania oferty przez osoby nie wpisane do dokumentów rejestracyjnych w formie oryginału lub kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem. 5. Oświadczenie Wykonawcy, że zapoznał się z warunkami przetargu zawartymi w Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia w tym z kryteriami oceny ofert oraz załącznikami do SIWZ oraz że przyjmuje je bez zastrzeżeń. 6. Oświadczenie Wykonawcy, że w przypadku wybrania jego oferty zobowiązuje się do podpisania umowy sprzedaży stanowiącej Załącznik nr 11 do SIWZ, zgodnie z treścią oferty. 7. Oświadczenie Wykonawcy, że w przypadku wybrania jego oferty w zakresie pakietu Nr 6 zobowiązuje się do podpisania umowy powierzenia przetwarzania danych osobowych, stanowiącej załącznik Nr 12 do SIWZ. 8. Wskazanie przez Wykonawcę w ofercie części zamówienia, której wykonanie powierzy/ nie powierzy podwykonawcom (wraz z podaniem firm podwykonawców – jeżeli dotyczy). 9. Informację od Wykonawcy zgodnie z art. 91 ust. 3a ustawy Pzp, że wybór jego oferty będzie/ nie będzie prowadzić do powstania u Zamawiającego obowiązku podatkowego od towarów i usług, który miałby obowiązek rozliczyć zgodnie z tymi przepisami. 10. Wykaz wszystkich dokumentów – spis zawartości złożonej oferty.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach