Gmina Nowy Duninów ogłasza przetarg
- Adres: 09-505 Nowy Duninów, ul. Osiedlowa 1
- Województwo: mazowieckie
- Telefon/fax: tel. 024 2610236 , fax. 024 2610236
- Data zamieszczenia: 2012-12-07
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Gmina Nowy Duninów
ul. Osiedlowa 1 1
09-505 Nowy Duninów, woj. mazowieckie
tel. 024 2610236, fax. 024 2610236
REGON: 00054162900000 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.nowyduninow.info.pl
- I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Dostawa w roku 2013 oleju opałowego do szkół i budynków gminnych zarządzanych przez Urząd Gminy Nowy Duninów - II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Zamówienie obejmuje realizację zadania p. n. Dostawa w roku 2013 oleju opałowego do szkół i budynków gminnych zarządzanych przez Urząd Gminy Nowy Duninów. Dostawy będą realizowane do budynków znajdujących się w miejscowościach Nowy Duninów oraz Soczewka. Łączna ilość - 80.000 dm?. Zamawiający zastrzega sobie możliwość zmniejszenia lub zwiększenia całkowitej ilości dostarczonego oleju opałowego maksymalnie o 20%. Jednorazowa dostawa w ilości nie mniejszej niż 3m? (w latach poprzednich przeciętnie 3-7m?). Dodatkowe informacje można uzyskać w Urzędzie Gminy w Nowym Duninowie, ul. Osiedlowa 1. Osoba upoważniona do kontaktu w sprawie przetargu: Pan Krzysztof Piłatowicz, tel. 0-24 26-10-236 wewn. 110. 1. Wykonawca poniesie wszelkie koszty związane z przygotowaniem i złożeniem oferty. Zaleca się, aby oferent zdobył wszelkie informacje, które mogą być konieczne do prawidłowego przygotowania oferty, a zwłaszcza warunków dostaw. 2. Zamawiający nie przewiduje zawarcia umowy ramowej. 3. Zamawiający nie przewiduje udzielenia zamówień uzupełniających, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt. 7 Ustawy. 4. Zamawiający nie przewiduje przeprowadzenia aukcji elektronicznej, o której mowa w art. 91c. Ustawy. 5. Zamawiający nie dopuszcza możliwości złożenia oferty częściowej. 6. Zamawiający nie dopuszcza możliwości złożenia oferty wariantowej. 7. Zamawiający nie dopuszcza możliwości powierzenia części zamówienia podwykonawcom. 8. Rozliczenia między Zamawiającym a Wykonawcą prowadzone będą w PLN. 9. W niniejszym postępowaniu Zamawiający nie będzie żądał zabezpieczenia należytego wykonania umowy. 10. Postępowanie o udzielenie zamówienia publicznego jest jawne. Protokół wraz z załącznikami jest jawny. Załączniki do protokołu udostępnia się po dokonaniu wyboru najkorzystniejszej oferty lub unieważnieniu postępowania, z tym że oferty są jawne od chwili ich otwarcia. Nie ujawnia się informacji stanowiących tajemnicę przedsiębiorstwa w rozumieniu przepisów o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji, jeżeli Wykonawca, nie później niż w terminie składania ofert zastrzegł, że nie mogą być one udostępnione (zastrzeżenie należy dołączyć do oferty). Wykonawca nie może zastrzec informacji, o których mowa w art. 86 ust. 4 Ustawy Prawo zamówień publicznych. 11. Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium. 12. Zamawiający nie zamierza ustanawiać dynamicznego systemu zakupów. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 091350004
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
- II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
- II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://ugnowyduninow.bip.org.pl/
- IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Dostawa oleju napędowego grzewczego Ekoterm Plus lub równoważnego - Znak sprawy 026/2016
Dodano: 2016-04-27 - Dostawa oleju napędowego grzewczego Ekoterm Plus lub równoważnego - Znak sprawy 019/2016
Dodano: 2016-04-06 - Dostawa oleju napędowego grzewczego Ekoterm Plus lub równoważnego - Znak sprawy 016/2016
Dodano: 2016-03-11 - Dostawa oleju napędowego grzewczego Ekoterm Plus lub równoważnego - Znak sprawy 010/2016
Dodano: 2016-02-18 - Dostawa oleju napędowego grzewczego Ekoterm Plus lub równoważnego - Znak sprawy 001/2016
Dodano: 2016-01-27 - Dostawa oleju napędowego grzewczego w 2016 roku do Zespołu Oświatowego w Radomyśli i Zespołu Oświatowego w Śmiarach
Dodano: 2016-01-07 - Zakup i dostawy oleju opałowego na potrzeby Kompleksu Recepcyjno-Wypoczynkowego Łańsk
Dodano: 2015-12-03 - DOSTAWA OLEJU OPAŁOWEGO W SEZONIE GRZEWCZYM 2015/2016.
Dodano: 2015-11-02 - DOSTAWA OLEJU OPAŁOWEGO LEKKIEGO 2015/2016
Dodano: 2015-10-06 - Dostawa oleju napędowego grzewczego do celów opałowych szkół na terenie gminy Baboszewo, w sezonie grzewczym 2015/2016.
Dodano: 2015-09-22