Przetargi.pl
DOSTAWA W ROKU 2010 TRUMIEN ORAZ KRZYŻY DLA ZAMAWIAJĄCYCH WYKONANIE USŁUG POGRZEBOWYCH PRZEZ MIEJSKI ZARZĄD CMENTARZY

Miejski Zarząd Cmentarzy ogłasza przetarg

  • Adres: 33-100 Tarnów, ul. Bernardyńska 24
  • Województwo: małopolskie
  • Telefon/fax: tel. 0-14 621 27 89 , fax. 0-14 627 44 77
  • Data zamieszczenia: 2009-12-14
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Miejski Zarząd Cmentarzy
    ul. Bernardyńska 24 24
    33-100 Tarnów, woj. małopolskie
    tel. 0-14 621 27 89, fax. 0-14 627 44 77
    REGON: 85003357600000
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Inny: Komunalny Zakład Budżetowy

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    DOSTAWA W ROKU 2010 TRUMIEN ORAZ KRZYŻY DLA ZAMAWIAJĄCYCH WYKONANIE USŁUG POGRZEBOWYCH PRZEZ MIEJSKI ZARZĄD CMENTARZY
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia będzie dostawa trumien i krzyży na mogiły dla zamawiających wykonanie przez Miejski Zarząd Cmentarzy usług pogrzebowych. Dostawy do siedziby Miejskiego Zarządu Cmentarzy przy ul. Bernardyńskiej 24 w Tarnowie
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 392961004
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: nie dotyczy
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1. W przetargu mogą wziąć udział Wykonawcy nie wykluczeni na podstawie art. 24 ust.1 i 2 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo Zamówień Publicznych (Dz. U. z 2007 r. Nr 223 poz. 1655 oraz Dz. U. z 2008 r. nr 171 poz. 1058), spełniający warunki określone w art. 22 ust.1 ustawy. 2. Ocena spełniania warunków udziału w postępowaniu przetargowym dokonana zostanie na podstawie oświadczeń i dokumentów, jakie wykonawcy mają załączyć w ofercie wg formuły spełnia /nie spełnia, w zakresie: 2.1.posiadania uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień, 2.2.posiadania niezbędnej wiedzy i doświadczenia oraz dysponowania potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia, 2.3. znajdowanie się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, 2.4.nie podlega wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia publicznego.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: a) oświadczenie, że wykonawca nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo Zamówień Publicznych (wg załącznika nr 2 SIWZ) b) oświadczenia z art. 22 ust. 1 ustawy (wg załącznika nr 3 SIWZ), c) aktualny odpis z odpowiedniego rejestru lub aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenie do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania oferty, d) umowę spółki cywilnej, jeżeli działalność gospodarcza przedsiębiorców jest prowadzona w formie spółki cywilnej e) pełnomocnictwo do podpisania oferty cenowej i załączników (w przypadku gdy dokumenty te podpisuje osoba nie wymieniona w dokumencie rejestrowym), f) pełnomocnictwo do zawarcia umowy, o ile nie wynika ono z innych dokumentów załączonych przez wykonawcę, g) pełnomocnictwa, o których mowa w pkt e, f, muszą być dołączone do oferty w formie oryginału albo kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem, h) wykaz dostaw zrealizowanych w zakresie dostaw objętych przetargiem nieograniczonym w okresie ostatnich 3 lat, a jeżeli czasookres prowadzonej działalności jest krótszy w tym okresie lecz nie dłużej niż 1 rok; wykaz powinien obejmować wskazanie czasookresu dostaw, ich wartości oraz miejsce ich wykonywania; do wykazu należy dołączyć referencje minimum 2-ch odbiorców, że dostawy objęte wykazem zostały wykonane prawidłowo zgodnie z zamówieniem.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.mzc.tarnow.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach