Polskie Stowarzyszenie na rzecz Osób z Upośledzeniem Umysłowym Koło w Ostródzie ogłasza przetarg
- Adres: 14-100 Ostróda, ul. Grunwaldzka 19A
- Województwo: warmińsko-mazurskie
- Telefon/fax: tel. 89 6464929 , fax. 89 6464929
- Data zamieszczenia: 2016-07-08
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Polskie Stowarzyszenie na rzecz Osób z Upośledzeniem Umysłowym Koło w Ostródzie
ul. Grunwaldzka 19A 19A
14-100 Ostróda, woj. warmińsko-mazurskie
tel. 89 6464929, fax. 89 6464929
REGON: 51040217500000 - I.2. Rodzaj zamawiającego: Inny: organizacji pozarządowa
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Dostawa w ramach leasingu operacyjnego nowego autobusu przystosowanego do przewozu osób niepełnosprawnych III przetarg - II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa w ramach leasingu operacyjnego nowego autobusu przystosowanego do przewozu osób niepełnosprawnych. 2. Wymagania dotyczące leasingu operacyjnego; 1) waluta umowy leasingu: PLN, 2) oprocentowanie umowy leasingowej będzie stałe przez cały okres w oparciu o stopę bazową WIBOR 1 na dzień 08 lipca 2016 r., 3) pierwsza wpłata: 5 % wartości autobusu brutto, płatna jednorazowo w dniu podpisania umowy leasingowej, 4) okres finansowania: 59 miesięcy w równych, stałych ratach przez cały okres leasingu, 5) cena wykupu autobusu: 1 % wartości początkowej, 6) pierwsza rata leasingowa zostanie opłacona w terminie do 30 dni po protokolarnym odbiorze autobusu, 7) Zamawiający zastrzega sobie możliwość wykupu autobusu w ciągu 30 dni od ostatniej raty leasingowej za cenę określoną w pkt 1 ppkt.5) na podstawie odrębnej umowy kupna - sprzedaży. 8) prawną formę zabezpieczenia umowy leasingu stanowić będzie weksel in blanko, 9) zapłata kwoty początkowej, rat leasingowych i kwota wykupu wyczerpuje wszelkie zobowiązania pieniężne wobec leasingobiorcy z tytułu należytego wykonania umowy leasingu, 10) dodatkowe opłaty związane z eksploatacją i podatkami lokalnymi pokrywać będzie Zamawiający, 11) koszty pierwszej rejestracji autobusu ponosi Wykonawca jako właściciel pojazdu, 12) koszty opłaty ubezpieczenia w trakcie trwania umowy ponoszone będą przez Zamawiającego. 13) Zamawiający zastrzega sobie prawo wyboru ubezpieczyciela z listy firm ubezpieczeniowych honorowanych przez leasingodawcę. 3. Wymagania dotyczące autobusu: 1) fabrycznie nowy, wyprodukowany w roku 2016, 2) Zamawiający dopuszcza autobus nowy wyprodukowany w roku 2015 3) ilość miejsc siedzących 17+1, 4) przystosowany do przewozu osób niepełnosprawnych, a) możliwość demontażu foteli dla 2 wózków kotwiczonych do podłogi + podjazd składany, b) stopień i poręcze przy drzwiach bocznych przedziału pasażerskiego ułatwiających wsiadanie i wysiadanie, 5) spełniający wymagania techniczne określone przez obowiązujące w Polsce przepisy, 6) dopuszczony do ruchu zgodnie z ustawą Prawo o ruchu drogowym, 7) posiadający wymagane przez Zamawiającego wyposażenie, 8) mający homologację, wystawioną zgodnie z ustawą - Prawo o ruchu drogowym, 9) części, materiały, podzespoły i urządzenia użyte w przedmiocie zamówienia posiadają odpowiednie certyfikaty, aprobaty techniczne, homologacje i inne potwierdzenia techniczne wymagane przepisami prawa. 4. Wykonawca zobowiązany będzie dołączyć komplet dokumentów: tj. kopię karty pojazdu, kartę gwarancyjną, instrukcję obsługi w języku polskim oraz inne wymagane prawem dokumenty pojazdu (kopię wyciągu ze świadectwa homologacji pojazdu, sporządzony w języku polskim, dokument potwierdzający spełnienie normy emisji spalin, dowód rejestracyjny, polisę ubezpieczeniową potwierdzającą ubezpieczenie autobusu). 5. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowi załącznik nr 6 do SIWZ. 6. Zamawiający odbierze PL z miejsca wskazanego przez Wykonawcę oraz w terminie uzgodnionym wspólnie, 7. Zamawiający przewiduje zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, w następujących przypadkach: 1) Zmiana terminu realizacji umowy w przypadku: a) przestojów w realizacji przedmiotu umowy niezawinionych przez Wykonawcę, o czas trwania przestoju, b) siły wyższej, c) wystąpienia przyczyn nie przewidzianych przy zawarciu umowy, d) przedłużającej się procedury uzyskania zezwoleń, uzgodnień, odbiorów z przyczyn nie leżących po stronie Wykonawcy, 2) Zmiany danych związanych z obsługą administracyjno-organizacyjną umowy, zmiany danych teleadresowych oraz osób wskazanych do kontaktów między Stronami, 3) Zmiana umowy jest korzystna lub obojętna z punktu widzenia Zamawiającego, 4) Pozostałych postanowień umowy nie stanowiących treści oferty Wykonawcy. 8. Dostarczony autobus musi być objęty okresem gwarancji - zgodnie z warunkami określonymi przez producenta lub zbywcę. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 601210001
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
- II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
- II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
- II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 60 miesięcy
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: Nie dotyczy
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.1. Kryteria oceny ofert: wielkość zużycia paliwa na 100 km
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.ostroda.psouu.org.pl
- IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną