Prokuratura Apelacyjna w Szczecinie ogłasza przetarg
- Adres: 70-952 Szczecin, ul. Stoisława 6
- Województwo: zachodniopomorskie
- Telefon/fax: tel. 91 441 66 00 , fax. 91 441 66 05
- Data zamieszczenia: 2014-08-08
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Prokuratura Apelacyjna w Szczecinie
ul. Stoisława 6 6
70-952 Szczecin, woj. zachodniopomorskie
tel. 91 441 66 00, fax. 91 441 66 05
REGON: 81273377700000 - I.2. Rodzaj zamawiającego: Organ kontroli państwowej lub ochrony prawa, sąd lub trybunał
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Dostawa w ramach leasingu operacyjnego na okres 36 miesięcy jedenastu nowych samochodów osobowych (rok produkcji 2014) z prawem opcji wykupu oraz ich ubezpieczenie na czas trwania leasingu operacyjnego w zakresie AC, OC, NNW, Assistance. - II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
1.Opis przedmiotu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest Dostawa w ramach leasingu operacyjnego na okres 36 miesięcy 11 szt. nowych samochodów osobowych (rok produkcji 2014) z prawem opcji wykupu oraz ich ubezpieczenie na czas trwania leasingu w zakresie AC, OC NNW, Assistance do wyznaczonych siedzib Prokuratur Apelacyjnych wskazanych w Załączniku nr 1 do SIWZ. 2.Wymagania dotyczące umowy leasingu operacyjnego: 1)waluta - złoty polski, 2)pierwsza wpłata 10%, 3)okres finansowania 35 miesięcy w równych, stałych ratach przez cały okres leasingu, 4)opłata manipulacyjna 0%, 5)koszty opłaty ubezpieczenia OC, AC, NNW i Assistance na kraje Unii Europejskiej w trakcie trwania umowy ponoszone będą przez Zamawiającego oddzielnie, 6)koszty uboczne powstałe przy przekazaniu przedmiotu leasingu, takie jak transport do siedzib Prokuratur Apelacyjnych, pierwsza rejestracja pojazdu i wszystkie inne ponosi Wykonawca, 7)terminy płatności oraz wysokości rat leasingowych zostaną określone w umowie leasingowej, 8)termin zapłaty (np. opłaty wstępnej, rat leasingowych, opłaty wykupu i innych) nie mniej jak 21 dni od dnia wystawienia faktury. 3.Wymagania dotyczące każdego samochodu: 1)fabrycznie nowy, wyprodukowany w roku 2014, model aktualnie wytwarzany przez producenta, 2)typ nadwozia: sedan lub kombi, przystosowany do przewozu 5 osób, 3)spełniający wymagania techniczne określone przez obowiązujące w Polsce przepisy dla pojazdów poruszających się po drogach publicznych, w tym warunki techniczne wynikające z ustawy z dnia 20 czerwca 1997 r. Prawo o ruchu drogowym (tekst jednolity: Dz. U. z 2012 poz. 1137) oraz rozporządzeń wykonawczych do tej ustawy, 4)mający homologację, wystawioną zgodnie z art.68 ustawy - Prawo o ruchu drogowym, 5)spełniający wymogi - minimum Dyrektywy CEE EURO 5 (2007/715/EC) w zakresie emisji zanieczyszczeń, tlenków azotu, cząstek stałych oraz węglowodorów. 4.Wykonawca zobowiązany będzie dołączyć do każdego samochodu komplet dokumentów: kopię karty pojazdu, kartę gwarancyjną, instrukcję obsługi w języku polskim oraz inne wymagane prawem dokumenty pojazdu (wyciąg ze świadectwa homologacji pojazdu, sporządzony w języku polskim, dokument potwierdzający spełnienie normy emisji spalin, dowód rejestracyjny, polisę ubezpieczeniową potwierdzającą ubezpieczenie samochodu). 5.Wykonawca zobowiązany będzie udzielić na dostarczony przedmiot Umowy gwarancji odpowiednio na: 1)podzespoły mechaniczne, elektryczne i elektroniczne oraz dodatkowe wyposażenie, co najmniej 24 miesiące, 2)na powłokę lakierniczą, co najmniej 36 miesięcy, 3)na perforację blach nadwozia, co najmniej 120 miesięcy, - liczonych od dnia podpisania bezusterkowego protokołu odbioru. W przypadku, gdy gwarancja producenta będzie krótsza od minimalnej wymaganej przez Zamawiającego, jako wiążąca dla Stron będzie gwarancja udzielona przez Wykonawcę. 6.Szczegółowy Opis Przedmiotu Zamówienia stanowi Załącznik nr 2 do SIWZ. 7.Kod Wspólnego Słownika Zamówień (PCV): - 34.11.00.00-1 - samochody osobowe, - 66.11.40.00-2 - usługi leasingu finansowego - 66.00.00.00-0 - usługi ubezpieczeń pojazdów mechanicznych. 8.Przedmiot zamówienia realizowany będzie w oparciu o jedną, generalną umowę obejmującą całość przedmiotu zamówienia, podpisaną przez wykonawcę i zamawiającego. Jednakże zobowiązania finansowe wynikające z zawartej umowy będą realizowane przez: Prokuraturę Generalną 02-528 Warszawa, ul. Rakowieckiej 26/30 NIP: 701-021-45-16 - adres do korespondencji, na który należy wysyłać m.in. faktury: Biuro Administracyjno-Finansowe Prokuratury Generalnej 02-528 Warszawa, ul. Rakowieckiej 26/30. 9.Miejsce realizacji zamówienia: Wykonawca zapewni na własny koszt dostawę samochodów do siedzib Prokuratur Apelacyjnych wskazanych przez zamawiającego w umowie i w Załączniku nr 1 do SIWZ. Zamawiający wymaga żeby dostawa samochodów była zrealizowana w dni robocze, tj. od poniedziałku do piątku, w godzinach pomiędzy 900-1400. 10.Wykonawca zapewni dostępność do co najmniej jednej Autoryzowanej Stacji Obsługi (ASO) Wykonawcy lub producenta samochodu na terenie miasta, w którym siedzibę ma dana Prokuratura Apelacyjna, na potwierdzenie czego przedłoży wraz z ofertą wykaz ASO z wykorzystaniem Załącznika nr 1 do SIWZ. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 341100001
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
- II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
- II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
- II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 36 miesięcy
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: II.FORMA WADIUM Wadium może być wniesione w jednej lub kilku z poniższych form: 1.pieniądzu, 2.poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym, 3.gwarancjach bankowych, 4.gwarancjach ubezpieczeniowych, 5.poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6 ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 09 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (j.t. Dz. U. z 2007 r. Nr 42, poz. 275 z późn. zm.). III.TERMIN I MIEJSCE WNIESIENIA WADIUM 1.Wadium należy wnieść przed upływem terminu składania ofert. Termin składania ofert został określony w Rozdziale VII, podrozdziale I pkt 1 SIWZ. 2.Wykonawcy wnoszący wadium w pieniądzu są zobowiązani, ustaloną kwotę wadium wnieść przelewem na rachunek bankowy Zamawiającego, tj: NBP O/Okręgowy w Szczecinie nr konta 49 1010 1599 0523 7313 9120 0000. Za termin wniesienia wadium w formie pieniężnej przyjmuje się termin uznania rachunku Zamawiającego. 3.W przypadku wnoszenia wadium w pozostałych dopuszczalnych formach określonych w podrozdziale II, wymagane jest złożenie w kasie Zamawiającego oryginalnego dokumentu gwarancji / poręczenia. Kasa mieści się w siedzibie Zamawiającego, tj. w Prokuraturze Apelacyjnej w Szczecinie przy ul. Stoisława 6, pok. nr 412, IV piętro, czynna w dni robocze w godzinach 8.00 - 15.00. 4.Wadium powinno być oznaczone w następujący sposób: WADIUM - nr zamówienia Ap. VI G.27/9/14 w sposób umożliwiający identyfikację postępowania, którego dotyczy. 5.Dokument wadium wniesionego w formie gwarancji / poręczenia powinien zawierać klauzulę o gwarantowaniu wypłaty należności w sposób nieodwołalny, bezwarunkowy i na pierwsze pisemne żądanie Zamawiającego. Wniesione wadium musi zabezpieczać złożoną ofertę na cały okres związania ofertą (60 dni), poczynając od dnia składania ofert. 6.Nie wniesienie wadium w wymaganym terminie (także na przedłużony okres związania ofertą), w wymaganej wysokości lub dopuszczonej formie skutkuje wykluczeniem Wykonawcy z postępowania. IV.UTRATA WADIUM Zamawiający zatrzyma wniesione wadium (w przypadku wadium wniesionego w formie pieniężnej - wraz z odsetkami) jeżeli zaistnieją okoliczności wskazane przepisami art. 46 ust. 4a oraz art. 46 ust. 5 ustawy.
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.1. Kryteria oceny ofert: Wielkość zużywanej energii (MJ/km)
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.szczecin.pa.gov.pl
- IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 60 (od ostatecznego terminu składania ofert)
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Dostawa samochodu typu VAN dla Urzędu Marszałkowskiego Województwa Zachodniopomorskiego w Szczecinie
Dodano: 2016-07-27 - DOSTAWA DWÓCH FABRYCZNIE NOWYCH SAMOCHODÓW OSOBOWYCH
Dodano: 2016-07-20 - Dostawa dwóch samochodów dla Urzędu Marszałkowskiego Województwa Zachodniopomorskiego w Szczecinie
Dodano: 2016-06-09 - Najem trzech samochodów osobowych na potrzeby Wojewódzkiego Urzędu Pracy w Szczecinie na okres 24 mc-y drugie postępowanie
Dodano: 2016-06-02 - Najem trzech samochodów osobowych na potrzeby Wojewódzkiego Urzędu Pracy w Szczecinie na okres 24 mc-y
Dodano: 2016-04-13 - ZAKUP SAMOCHODU DOSTAWCZEGO TYPU FURGON - WERSJA L1H1
Dodano: 2016-03-31 - Dostawa dwóch fabrycznie nowych samochodów na potrzeby Straży Miejskiej Szczecin
Dodano: 2016-02-12 - Najem długoterminowy czterech samochodów osobowych na potrzeby Urzędu Marszałkowskiego Województwa Zachodniopomorskiego w Szczecinie
Dodano: 2016-02-09 - Dostawa dwóch sztuk fabrycznie nowych samochodów osobowych na potrzeby Wojewódzkiego Funduszu Ochrony Środowiska i Gospodarki Wodnej w Szczecinie
Dodano: 2016-01-27 - Usługa najmu długoterminowego dwóch samochodów osobowych na potrzeby Wojewódzkiego Urzędu Pracy w Szczecinie na lata 2016-2017 Znak postępowania: WUP.VIIIA.3331.46.MBi.2015.
Dodano: 2015-12-31