Przetargi.pl
Dostawa w opcji na wymianę używanej części zamiennej MAIN ROTOR ACTUATOR MHA-LONGITUDINAL PN:L673M20A1008 lub P/N L673M30A2111

Lotnicze Pogotowie Ratunkowe ogłasza przetarg

  • Adres: 01-934 Warszawa, ul. Księżycowa
  • Województwo: mazowieckie
  • Telefon/fax: tel. + 48 22 22 99 931 , fax. +48 22 22 99 933
  • Data zamieszczenia: 2020-04-30
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Lotnicze Pogotowie Ratunkowe
    ul. Księżycowa 5
    01-934 Warszawa, woj. mazowieckie
    tel. + 48 22 22 99 931, fax. +48 22 22 99 933
    REGON: 16321074000000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.lpr.com.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Dostawa w opcji na wymianę używanej części zamiennej MAIN ROTOR ACTUATOR MHA-LONGITUDINAL PN:L673M20A1008 lub P/N L673M30A2111
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia jest postępowania jest dostawa w opcji na wymianę nw. używanej części: MAIN ROTOR ACTUATOR MHA-LONGITUDINAL P/N: L673M20A1008 lub P/N L673M30A2111 -ilość 1 szt. w rozliczeniu za core P/N: L673M20A1008. Wykonawca zobowiązany jest dostarczyć wraz z częścią następującą dokumentację: a) aktualny dokument EASA Form 1 potwierdzający wykonanie przedmiotu Umowy; b) metryka – Log Card. Wykonawca zobowiązany jest do dostawy części, która na dzień ich wysłania do Zamawiającego, będzie miała wykonane wszystkie obowiązkowe dyrektywy zdatności AD (Airworthiness Directives), biuletyny serwisowe, modyfikacje (jeśli dotyczy). 2. Oznaczenie wg Wspólnego Słownika Zamówień (CPV): 34731700-7 Części śmigłowców
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 34731700-7
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Wykonawca w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej Zamawiającego informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5 uPzp, przekaże Zamawiającemu w formie pisemnej lub elektronicznej podpisanej kwalifikowanym podpisem elektronicznym (bez wezwania) oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 uPzp. Wraz ze złożeniem oświadczenia, wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym Wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego (wzór oświadczenia stanowi Załącznik nr 4 do SIWZ).

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą:

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach