Przetargi.pl
"Dostawa w formie leasingu operacyjnego z wykupem końcowym przez Zamawiającego samochodu ciężarowego z zabudową do odbioru i transportu odpadów komunalnych(śmieciarka dwukomorowa) ”

Zakład Usług Komunalnych Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością ogłasza przetarg

  • Adres: 24-170 Kurów, ul. Głowackiego
  • Województwo: lubelskie
  • Telefon/fax: tel. 81 880 88 03, 880 88 04 , fax. 81 880 88 03
  • Data zamieszczenia: 2020-06-19
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Zakład Usług Komunalnych Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością
    ul. Głowackiego 43
    24-170 Kurów, woj. lubelskie
    tel. 81 880 88 03, 880 88 04, fax. 81 880 88 03
    REGON: 61641562000000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.zuk-kurow.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    "Dostawa w formie leasingu operacyjnego z wykupem końcowym przez Zamawiającego samochodu ciężarowego z zabudową do odbioru i transportu odpadów komunalnych(śmieciarka dwukomorowa) ”
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest: dostawa w formie leasingu operacyjnego z wykupem końcowym przez Zamawiającego samochodu ciężarowego z zabudową do odbioru i transportu odpadów komunalnych(śmieciarka dwukomorowa). Warunki leasingu: 1. umowa leasingu operacyjnego zostanie zawarta na 60 miesięcy - okres spłaty rat leasingowych, 2. raty leasingowe ustalone ze zmiennym oprocentowaniem WIBOR 1M z miesiąca poprzedzającego wystawienie faktury VAT z tzw. płatnością z dołu w następujący sposób: 1) jeżeli termin dostawy przypadnie między 26 dniem miesiąca a 10 dniem miesiąca następnego, termin płatności pierwszej raty będzie przypadał na 5 dzień kolejnego miesiąca po miesiącu następnym po terminie dostawy; 2) jeżeli termin dostawy przypadnie między 11 dniem miesiąca a 25 dniem miesiąca, termin płatności pierwszej raty będzie przypadał na 20 dzień miesiąca następnego po terminie dostawy; 3) każda kolejna rata będzie płatna co miesiąc w dniu odpowiadającym dacie płatności pierwszej raty. 3. raty leasingowe: 59 równych rat leasingowych, 4. opłata wstępna 10 % - wartości netto przedmiotu leasingu, 5. opłata końcowa 1% - wartości netto przedmiotu leasingu, 6. nie przewiduje się wystąpienia innych dodatkowych kosztów, 7. waluta leasingu – PLN, 8. Zamawiający zastrzega sobie prawo wyboru ubezpieczyciela ponieważ sam będzie ponosił koszty ubezpieczenia przedmiotu leasingu w całym okresie trwania leasingu. Oferent (Finansujący) zostanie w tej umowie wskazany jako właściciel pojazdu. Przez cały okres obowiązywania umowy leasingu Zamawiający nie będzie obciążany przez Oferenta dodatkowymi opłatami za niekorzystanie z pakietu ubezpieczeniowego Oferenta (np. za wydanie zgody na polisę indywidualną, za weryfikację dokumentów ubezpieczeniowych, za wykonanie przez Oferenta innych czynności związanych z obsługą takiego ubezpieczenia). 9. Zamawiający wyraża zgodę, aby koszt podatku od środka transportu był refakturowany przez Wykonawcę na Zamawiającego, 10. Koszt rejestracji pojazdu poniesie Zamawiający- koszt ten będzie refakturowany wprost na Zamawiającego (nie dopuszcza się, aby opłata za rejestrację została doliczona do opłaty wstępnej lub raty leasingowej). 11. Zamawiający nie wyraża zgody na poniesienie dodatkowych kosztów w postaci wyceny przedmiotu leasingu. 12. Zamawiający będzie miał prawo na swój koszt oznakować pojazd własnym logo i dokonać montażu wyposażenia dodatkowego (modułu GPS itp.). Montaż oznakowania lub wyposażenia nie może prowadzić do utraty praw wynikających z gwarancji. 13. Zamawiający wyraża zgodę na zawarcie przyszłej umowy Leasingu i ogólnych warunków umowy leasingowej na wzorze stosowanym przez finansującego z zastrzeżeniem, że istotne postanowienia zawarte w dziale XVII pkt 3 SIWZ zostaną uwzględnione w umowie leasingowej. Wykonawca załączy do oferty wzór umowy leasingu wraz z ogólnymi warunkami leasingu oraz harmonogram spłat rat leasingowych. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia: 1) Przedmiot zamówienia obejmuje dostawę używanego bezwypadkowego samochodu ciężarowego nie starszego niż 2010 r. z zabudową komunalną śmieciarka dwukomorowa o dopuszczalnej masie całkowitej DMC 26 t. 2) Zamawiający wymaga gwarancji minimum 3 miesięcy na cały pojazd. Serwis dokonujący naprawy gwarancyjne nie może być oddalony od siedziby Zamawiającego więcej niż 200 km. Koszt transportu, dojazdu pojazdu do serwisu i powrót po dokonaniu naprawy serwisowej ponosi Dostawca pojazdu. 3) Pojazd musi być zarejestrowany na terenie Rzeczpospolitej Polskiej, spełniać wymagania polskich przepisów o ruchu drogowym i być dopuszczony do poruszania się po drogach publicznych, zgodnie z przepisami ustawy z dnia 20 czerwca 1997 r. Prawo o ruchu drogowym (Dz. U. z 2020 r., poz. 110). 4) Pojazd musi spełniać następujące parametry: PODWOZIE: - podwozie nie starsze niż 2010 rok - jednostka napędowa - silnik diesel o mocy min. 290 km spełniający wymogi ekologiczne normy emisji spalin min Euro 5 - udokumentowany przebieg nie większy niż 300 000 km. - zawieszenie przód resor, tył poduszki pneumatyczne - podwozie trzy osiowe (oś wleczona skrętna) 6x2, opony jednego producenta z jednakowym bieżnikiem i w jednakowym stopniu zużycia - rozmiar kół 22,5 cali - skrzynia biegów manualna - układ napędowy z blokadą mostu - podwozie po remoncie lakierniczym tj. piaskowane, malowane w kolorze szarym lub czarnym - wyposażone w boczne osłony najazdowe, błotniki, chlapacze - układ wydechowy pionowy umieszczony za kabiną kierowcy - wlot powietrza układu zasilania umieszczony za kabiną kierowcy ZABUDOWA: Zabudowa w jednolitym kolorze bez oznak uszkodzeń, korozji oraz reklam poprzedniego właściciela o pojemności 21m3 - 23m3 - cała zabudowa po remoncie, uszczelnieniu, piaskowaniu i malowaniu kolor RAL 5002 - wszystkie węże hydrauliczne wymienione na nowe spełniające wymagania ciśnienia - skrzynia ładunkowa podzielona pionowo 1/3 - 2/3 duża komora umieszczona po lewej stronie zabudowy wyposażona w dwie niezależne prasy zagęszczające - dwa oddzielne odwłoki – większy obsługujący pojemniki 120, 240 i 1100 l. z uchwytami do otwierania klap pojemników 1100 l., mniejszy obsługujący pojemniki 120 i 240 l. - wysokość kosza załadowczego nie większa niż 120 cm. - zabudowa wyposażona w składane stopnie oraz w uchwyty dla obsługi - panele sterujące obsługą pojemników umieszczone z tyłu pojazdu po obu stronach z możliwością niezależnej pracy dwóch operatorów - wyłączniki awaryjne STOP umieszczone w łatwo dostępnych miejscach po obu stronach zabudowy - panel wyładowczy sterujący odwłokami umieszczony z przodu zabudowy z awaryjnym wyłącznikiem STOP - zabudowa wyposażona w rynienkę odciekową umieszczoną między skrzynią ładunkową a odwłokiem i zbiornik na odcieki - podłoga zabudowy i odwłoku wykonana z blachy odpornej na ścieranie - drzwi inspekcyjne po obu stronach zabudowy (dla każdej komory) - funkcja czyszczenia odwłoków przy maksymalnym podniesieniu - wyposażona w zawory bezpieczeństwa przy podniesionym odwłoku - uchwyty na worki umieszczone po obu stronach odwłoków - uchwyty na szczotkę i łopatę KABINA: Kabina dzienna bez oznak uszkodzeń, korozji oraz reklam poprzedniego właściciela w jednolitym kolorze wyposażona w: - trzy miejsca siedzące - fotel kierowcy pneumatyczny ze zintegrowanym zagłówkiem oraz bezwładnym trzy punktowy pas bezpieczeństwa - fotel/fotele pasażera ze zintegrowanym zagłówkiem oraz bezwładny trzy punktowy pas bezpieczeństwa - fotele wykonane z łatwo zmywalnego tworzywa odpornego na ścieranie i rozdarcie zabezpieczone pokrowcem - dywaniki gumowe na podłodze kabiny - komputer pokładowy z menu w języku polskim - tachograf z ważną legalizacją - wywietrznik dachowy - szyby sterowane elektrycznie, lusterka główne podgrzewane i sterowane elektrycznie - sprawna klimatyzacja - radio CD i CB DODATKOWE WYPOSAŻENIE: Pojazd wyposażony w: - oświetlenie robocze lampy typu LED umieszczone z tyłu i z boku pojazdu - belkę ostrzegawczo-sygnalizacyjną koloru pomarańczowego LED umieszczoną na dachu kabiny oraz lampy ostrzegawcze pomarańczowe umieszczone z tyłu pojazdu - lampy świateł tył dodatkowo umieszczone u góry zabudowy - akustyczny sygnał cofania - pasy ostrzegawcze odblaskowe umieszczone na podwoziu i zabudowie - kamera wsteczna z kolorowym wyświetlaczem LCD umieszczonym w kabinie kierowcy - komunikator akustyczny kierowca- obsługa - umieszczony na pojeździe zbiornik na czystą wodę w celu utrzymania właściwej higieny rąk - pojazd wyposażony w dodatkowy schowek (skrzynię na podstawowe narzędzia kierowcy) - gaśnica min 5 kg, apteczka umieszczone w łatwo dostępnym miejscu, koło zapasowe, klucz do kół, podnośnik hydrauliczny odpowiedni do masy pojazdu, podstawowy zestaw kuczy, dwa kliny pod koła, trójkąt ostrzegawczy 5) Wykonawca zapewni dostarczenie pojazdu do Zamawiającego tj. Zakład Usług Komunalnych Sp. z o.o., ul. Bartosza Głowackiego 43 , 24-170 Kurów na własny koszt. 6) Zamawiający wymaga aby dostarczony pojazd był zatankowany min.10 l paliwa. 7) Odbiór pojazdu zostanie potwierdzony protokołem. Przy dostarczeniu pojazdu Wykonawca przekaże Zamawiającemu dwa komplety kluczy, komplet dokumentów (kopię karty pojazdu, kartę gwarancyjną na samochód i zabudowę, świadectwo homologacji, wymagane prawem certyfikaty i dokumenty potwierdzające, że spełnia on wymagane prawem normy, instrukcje obsługi w języku polskim, dowód rejestracyjny z wpisem kategorii i rodzaju pojazdu specjalnego i/lub inne wymagane prawem dokumenty pojazdu). Dokumenty muszą być sporządzone w języku polskim lub przetłumaczone na język polski. 8) Przedmiot leasingu w dniu protokolarnego odbioru musi być zarejestrowany na terenie RP. 9) Zamawiający zastrzega sobie prawo do sprawdzenia stanu technicznego pojazdu oraz kontroli sprawności urządzeń w nim zamontowanych przed podpisaniem umowy. W przypadku stwierdzenia złego stanu technicznego oraz stwierdzenia, że faktyczne parametry i wyposażenie pojazdu są niezgodne z parametrami określonymi w SIWZ oraz ofercie, Zamawiający wyznaczy termin 14 dni na usunięcie usterek i poprawek. 10) W dniu dostarczenia pojazdu Wykonawca przeszkoli trzy osoby ze strony Zamawiającego w zakresie obsługi, eksploatacji pojazdu oraz z zakresu BHP przy danym pojeździe. 11) Wykonawca dostarczy wraz z pojazdem dokumenty określające zasady świadczenia serwisu gwarancyjnego i pogwarancyjnego oraz wykaz punktów serwisowych uprawnionych do napraw gwarancyjnych. W przypadku braku punktu serwisowego w wymaganej odległości (nie więcej niż 200km) Wykonawca może świadczyć usługi serwisowe serwisem mobilnym. 12) Gwarancja na przedmiot leasingu biegnie od dnia podpisania bez uwag protokołu odbioru pojazdu.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 34144511-3
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1. Zamawiający żąda wniesienia wadium w wysokości 4 000,00 PLN (słownie: cztery tysiące zł 00/100). 2. Wadium wnosi się przed upływem terminu składania ofert. 3. Wadium może być wnoszone w jednej lub kilku następujących formach: a) pieniądzu; b) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym, że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym; c) gwarancjach bankowych; d) gwarancjach ubezpieczeniowych; e) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. z 2014 r. poz.1804 oraz z 2015 r. poz. 978 i 1240). 4. Wadium wnoszone w formie pieniężnej należy wpłacić na rachunek bankowy nr: 98 8732 0000 0001 5990 2000 0001 W tytule przelewu/wpłaty należy wpisać: „Wadium – przetarg śmieciarka dwukomorowa” 5. Wadium wniesione w pieniądzu Zamawiający przechowuje na rachunku bankowym. 6. Wadium należy wnieść najpóźniej przed upływem terminu składania ofert, przy czym za termin wniesienia wadium w formie pieniężnej zostanie przyjęty termin uznania rachunku bankowego (tj. wpływ środków finansowych na rachunek Zamawiającego). W przypadku wnoszenia wadium w formie innej niż pieniężna, zamawiający wymaga oryginału dokumentu wadialnego (gwarancji lub poręczenia). Wadium musi zabezpieczać ofertę przez cały okres związania ofertą, począwszy od dnia, w którym upływa termin składania ofert. 7. Wadium wniesione w formie poręczenia, gwarancji bankowej lub gwarancji ubezpieczeniowej, musi obejmować odpowiedzialność za wszystkie przypadki powodujące utratę wadium przez Wykonawcę określone w art. 46 ust. 4a i 5 Ustawy Pzp. Gwarancja lub poręczenie musi zawierać w swojej treści nieodwołalne i bezwarunkowe zobowiązanie wystawcy dokumentu do zapłaty na rzecz Zamawiającego kwoty wadium. 8. Potwierdzenie wniesienia wadium należy dołączyć do składanej oferty. 9. Brak wadium w terminie wskazanym w pkt 6 niniejszego rozdziału lub wniesienie wadium w sposób nieprawidłowy spowoduje odrzucenie oferty na podstawie art. 89 ust.1 pkt 7b ustawy Pzp. 10. Zamawiający zwraca wadium wszystkim wykonawcom niezwłocznie po wyborze oferty najkorzystniejszej lub unieważnieniu postępowania, z wyjątkiem wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza z zastrzeżeniem pkt 13. 11. Zamawiający zwraca niezwłocznie wadium, na wniosek wykonawcy, który wycofał ofertę przed upływem terminu składania ofert. 12. Zamawiający żąda ponownego wniesienia wadium przez wykonawcę, któremu zwrócono wadium na podstawie pkt 10, jeżeli w wyniku rozstrzygnięcia odwołania jego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza. Wykonawca wnosi wadium w terminie określonym przez Zamawiającego. 13. Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli wykonawca w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art. 26 ust. 3 i 3a ustawy Pzp, z przyczyn leżących po jego stronie, nie złożył oświadczeń lub dokumentów potwierdzających okoliczności, o których mowa w art. 25 ust. 1, oświadczenia, o którym mowa w art. 25a ust. 1, pełnomocnictw lub nie wyraził zgody na poprawienie omyłki, o której mowa w art. 87 ust. 2 pkt 3, co spowodowało brak możliwości wybrania oferty złożonej przez wykonawcę jako najkorzystniejszej. 14. Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli wykonawca, którego oferta została wybrana: 1) odmówił podpisania umowy w sprawie zamówienia publicznego na warunkach określonych w ofercie, 2) nie wniósł należytego zabezpieczenia wykonania umowy, 3) zawarcie umowy w sprawie zamówienia publicznego stało się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie wykonawcy. 15. W zakresie wadium obowiązują uregulowania zawarte w art. 45 i 46 ustawy Pzp.
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający nie określa warunku w ww. zakresie
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Wykonawca, w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5 ustawy Pzp, przekazuje Zamawiającemu (bez dodatkowego wezwania ze strony Zamawiającego) oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy Pzp. Wraz ze złożeniem oświadczenia, Wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym Wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia. Treść oświadczenia została zamieszczona w załączniku Nr 3 do SIWZ. W przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie przez Wykonawców oświadczenie o którym mowa powyżej składa każdy z Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą:

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach