Przetargi.pl
„Dostawa w formie leasingu operacyjnego z opcją wykupu używanej zamiatarki drogowej"

Zarząd Dróg Gminnych ogłasza przetarg

  • Adres: 64140 Włoszakowice, ul. Kurpińskiego
  • Województwo: wielkopolskie
  • Telefon/fax: tel. 655 252 961 , fax. 655 370 106
  • Data zamieszczenia: 2018-03-07
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Zarząd Dróg Gminnych
    ul. Kurpińskiego 29
    64140 Włoszakowice, woj. wielkopolskie
    tel. 655 252 961, fax. 655 370 106
    REGON: 41150288700000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.wloszakowice.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    „Dostawa w formie leasingu operacyjnego z opcją wykupu używanej zamiatarki drogowej"
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest dostawa w formie leasingu operacyjnego z opcją wykupu używanej zamiatarki drogowej. Wykonawca wraz z przedmiotem zamówienia dostarczy Zamawiającemu: 1) polski dowód rejestracyjny wraz z książką pojazdu, 2) kartę lub książkę gwarancyjną, 3) komplet potrzebnych do użytkowania pojazdu kluczyków (w tym zapasowych), 4) instrukcję obsługi/użytkowania w języku polskim wraz ze wszystkim dokumentami niezbędnymi do prawidłowej eksploatacji zamiatarki lub szkolenie operatorów, 5) dokumenty określające częstotliwość i zakres przeglądów gwarancyjnych i pogwarancyjnych, 4. Wymagania techniczne pojazdu – szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określa załącznik nr 3 do SIWZ. 5. Określone w załączniku nr 3 do SIWZ parametry należy traktować jako minimalne. Dopuszcza się składanie ofert na urządzenia lepsze, a przynajmniej równoważne pod każdym względem. 6. Zamawiający zastrzega sobie prawo do dokonania oględzin proponowanego pojazdu na etapie rozstrzygania zamówienia – w siedzibie Wykonawcy lub innym wskazanym przez niego miejscu na terenie kraju. Oględziny będą miały na celu porównanie zgłoszonych danych w ofercie ze stanem faktycznym oraz dokonania jazdy próbnej. Oględziny obejmować mogą również diagnostykę stanu technicznego pojazdu w wybranym przez Zamawiającego serwisie. Koszty ewentualnej diagnostyki ponosi Zamawiający. Wymagania dotyczące leasingu operacyjnego w oparciu o stałe oprocentowanie: 1) umowa leasingu zostanie zawarta zgodnie ze wzorem stanowiącym załącznik nr 5 do SIWZ; 2) waluta leasingu: PLN; 3) opłata wstępna: 5 % wartości netto pojazdu; 4) raty leasingowe: 36 równych miesięcznych rat leasingowych; 5) opłata końcowa: 20% wartości netto pojazdu (wykup) wraz z ostatnią ratą leasingową; 6) ubezpieczenie przedmiotu umowy po stronie Zamawiającego; 7) nie przewiduje się wystąpienia innych dodatkowych kosztów po stronie Zamawiającego, a w szczególności opłat manipulacyjnych, kosztów transportu czy opłat rejestracji pojazdu; 8) Postanowienia umowy zawartej odrębnie z leasingodawcą, w tym jej załączniki nie mogą być sprzeczne z postanowieniami SIWZ, w tym z załącznikami do SIWZ. Postanowienia takie uważane będą za niezastrzeżone. Warunki gwarancji i serwisu: 1) gwarancja: minimum 3 miesiące od daty podpisania protokołu odbioru, bez ograniczeń przebiegu i godzin pracy; 2) W przypadku wystąpienia w okresie gwarancji wad, usterek w przedmiotowym pojeździe, Wykonawca jest obowiązany do ich bezpłatnego usunięcia bez zbędnej zwłoki w okresie nie dłuższym niż 14 dni od zgłoszenia; 3) Zamawiający poniesie koszty napraw związanych z nieodpowiednią eksploatacją przedmiotu zamówienia oraz przeglądów okresowych w trakcie trwania gwarancji. 4) Zamawiający nie wymaga autoryzowanego serwisu podwozia jak i zabudowy.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 34921100-0
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający nie określa warunków udziału w postępowaniu dla Wykonawców biorących udział w niniejszym postępowaniu przetargowym.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1) formularz ofertowy (załącznik nr 1 do SIWZ); 2) Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia - formularz oferowanego sprzętu (załącznik nr 3 do SIWZ); 3)Pełnomocnictwo/pełnomocnictwa dla osoby/osób podpisujących ofertę (jeżeli dotyczy), 4) zdjęcia oferowanego pojazdu, 5) ksero dowodu rejestracyjnego, 6) 1. Wykonawca, w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5 p.z.p., przekazuje Zamawiającemu (bez dodatkowego wzywania) oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 p.z.p. (wzór oświadczenia stanowi załącznik nr 4 do SIWZ) w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach