Przetargi.pl
Dostawa w formie leasingu operacyjnego z opcją wykupu używanej koparko-ładowarki

Gminne Przedsiębiorstwo Gospodarki Komunalnej w Tarnowcu Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością ogłasza przetarg

  • Adres: 38-204 Tarnowiec, Tarnowiec 143
  • Województwo: podkarpackie
  • Telefon/fax: tel. 13 4436919 , fax. 13 4424011
  • Data zamieszczenia: 2013-04-15
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gminne Przedsiębiorstwo Gospodarki Komunalnej w Tarnowcu Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością
    Tarnowiec 143 143
    38-204 Tarnowiec, woj. podkarpackie
    tel. 13 4436919, fax. 13 4424011
    REGON: 18092455200000
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Inny: komunalna spółka prawa handlowego

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Dostawa w formie leasingu operacyjnego z opcją wykupu używanej koparko-ładowarki
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest dostawa w formie leasingu operacyjnego z opcją wykupu używanej koparko-ładowarki oraz jej ubezpieczenie na czas trwania leasingu operacyjnego o wartości zamówienia nie przekraczającej kwoty określonej w przepisach wydanych na podstawie art. 11 ust. 8 ustawy. Używana koparko-ładowarka wyprodukowana nie wcześniej niż 2001 r., silnik o mocy min. 63 kW,. Dokładny opis przedmiotu leasingu (maszyny) zawiera się w Wymaganiach Technicznych - druk nr 1do SIWZ. Leasingodawca ponosi pełną odpowiedzialność za wybór zgodnego z opisem zawartym w SIWZ, maszyny będącej przedmiotem zamówienia. Maszyna musi być sprawna technicznie oraz gotowa do podjęcia natychmiastowej pracy. Umowa zostanie zawarta na czas oznaczony 36 miesięcy od podpisania umowy Odbiór maszyny nastąpi w terminie do 7 dni od dnia zawarcia umowy i będzie potwierdzony protokołem zdawczo-odbiorczym podpisanym przez osobę upoważnioną ze strony Zamawiającego i Wykonawcy. W przypadku, gdy maszyna jest niezgodna z warunkami SIWZ i Ofertą Wykonawcy, Zamawiający odmówi odbioru maszyny oraz wyznaczy Wykonawcy termin na usunięcie przez Wykonawcę wad lub braków w terminie, nie dłuższym niż 10 dni. Po bezskutecznym upływie tego terminu Zamawiający ma prawo odstąpić od umowy w całości. Dopuszcza się, iż na żądanie Leasingodawcy Leasingobiorca wystawi weksel in blanco, który to Leasingodawca może wypełnić w przypadku nieterminowego wnoszenia opłat leasingowych. Po zakończeniu umowy Leasingobiorcy przysługuje prawo nabycia maszyny za cenę określoną w ofercie. Wszelkie koszty związane z zachowaniem maszyny w należytym stanie oraz koszty eksploatacji ponosi Leasingobiorca we własnym zakresie. Leasing operacyjny z opcją wykupu, 35 miesięcznych rat równych, opłacanych według harmonogramu opłat leasingowych. Rata inicjalna (opłata wstępna) do 30.000,00 zł netto włącznie płatne będzie w terminie 7 dni od dnia zawarcia umowy w sprawie tego zamówienia. Raty leasingowe płatne według harmonogramu, po protokolarnym przekazaniu maszyny Przeniesienia prawa własności za kwotę wykupu do 1% wartości zamówienia. Zapłata czynszu inicjalnego, rat leasingowych i kwoty wykupu wyczerpuje wszelkie zobowiązania pieniężne wobec Leasingobiorcy z tytułu należnego wykonania umowy leasingu. Zamawiający żąda aby Leasingodawca samodzielnie ubezpieczał maszynę na rzecz Zamawiającego na własny koszt, a wysokość ubezpieczenia doliczona zostanie do rat leasingowych. Zamawiający informuje, że jest spółką ze 100% udziały Gminy Tarnowiec, na rynku działa od dnia 1 stycznia 2013r.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 661140002
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
  • II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 36 miesięcy

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: nie wymaga

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.tarnowiec.eu
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach