Prochowickie Przedsiębiorstwo Komunalne Sp. z o.o. ogłasza przetarg
- Adres: 59-230 Prochowice, ul. Jagiellońska 32
- Województwo: dolnośląskie
- Telefon/fax: tel. 76 87 88 912 , fax. 76 87 88 912
- Data zamieszczenia: 2013-01-08
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Prochowickie Przedsiębiorstwo Komunalne Sp. z o.o.
ul. Jagiellońska 32 32
59-230 Prochowice, woj. dolnośląskie
tel. 76 87 88 912, fax. 76 87 88 912
REGON: 02192483100000 - I.2. Rodzaj zamawiającego: Inny: Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością - 100% udział Gminy Prochowice
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Dostawa w formie leasingu operacyjnego z opcją wykupu używanej koparko-ładowarki - II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Przedmiotem zamówienia jest dostawa pojazdu używanego koparko-ładowarki. 1. Charakterystyka pojazdu: pojazd używany, spełniający wymagania polskich przepisów w sprawie dopuszczenia do ruchu (w tym warunków technicznych i badań pojazdów), wydanych na podstawie ustawy z dnia 20 czerwca 1997 r. Prawo o ruchu drogowym (Dz. U. Nr 98, poz. 602 z późn. zm.) oraz wymogi określone w Rozporządzeniu Ministra Infrastruktury z dnia 12 listopada 2002r. w sprawie wymagań dla pojazdów asenizacyjnych (Dz. U. z 2002r. Nr 193 poz. 1617), rok produkcji nie wcześniej niż 2002 r., silnik o mocy 90 - 100 KM, napęd 4x4, skrzynia biegów manualna, ramię robocze teleskopowe, zasięg łyżki od 6,5 do 7,0 m, głębokość kopania od 5,0 do 6 m, sterowanie za pomocą joysticków, pojemność łyżki tylnej 0,25 m3, pojemność ładowarki 1 m3, łyżka przednia otwierana, na wyposażeniu dodatkowo widły i łyżka skarpówka. W kosztach należy uwzględnić koszt dostawy koparki do siedziby Zamawiającego. Leasingodawca ponosi pełną odpowiedzialność za wybór zgodnego z opisem zawartym w pkt. 3 SIWZ, pojazdu będącego przedmiotem zamówienia. Pojazd musi być kompletny, sprawny technicznie, musi posiadać komplet dokumentów. Stopień zużycia właściwy dla pojazdu będącego w prawidłowej eksploatacji. Zamawiający przed zakupem zastrzega sobie prawo sprawdzenia sprzętu. 2. Warunki leasingu: Leasing operacyjny z opcją wykupu. Okres leasingu 36 miesięcy. Miesięczne raty równe, opłacane wg. harmonogramu opłat leasingowych. Czynsz inicjalny (opłata wstępna) do 20.000,00 zł brutto włącznie płatne będzie w terminie 7 dni od dnia zawarcia umowy w sprawie tego zamówienia. Raty leasingowe płatne do dnia 5 każdego miesiąca, po miesiącu w którym nastąpi protokolarne przekazaniu samochodu specjalistycznego typu WUKO. Przeniesienia prawa własności za kwotę wykupu do 22 % wartości zamówienia. Zapłata czynszu inicjalnego, rat leasingowych i kwoty wykupu wyczerpuje wszelkie zobowiązania pieniężne wobec Leasingobiorcy z tytułu należnego wykonania umowy leasingu. Projekt umowy zawierający istotne postanowienia SIWZ zgodne ze złożoną ofertą przygotowany zostanie przez Leasingodawcę celem akceptacji przez Prezesa Prochowickiego Przedsiębiorstwa Komunalnego sp. z o. o. Zamawiający żąda aby Leasingodawca samodzielnie ubezpieczał pojazd na rzecz Zamawiającego na własny koszt, a wysokość ubezpieczenia doliczona zostanie do rat leasingowych. Zamawiający pokryje koszty rejestracji pojazdu, podatku od środków transportu (jeśli wymagany), ewentualne kary/upomnienia jakie powstaną w trakcie użytkowania pojazdu w ramach zawartej umowy leasingu. Powyższych kwot ze względu na ich charakter nie należy uwzględniać w cenie oferty. Ponoszenie tych kosztów następować będzie na fakturze Vat w formie opłaty dodatkowej. Zamawiający informuje, że jest spółką ze 100% udziały Gminy Prochowice, na rynku działa od dnia 1 lipca 2012r. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 660000000
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
- II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
- II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
- II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 36 miesięcy
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: Zamawiający nie żąda wniesienia wadium
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip. prochowice.com
- IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Kompleksowe ubezpieczenie mienia oraz odpowiedzialności cywilnej Gminy Węgliniec wraz z jednostkami organizacyjnymi w okresie od 29 lipca 2016 do 28 lipca 2019 roku
Dodano: 2016-06-23 - Usługa udzielenia pożyczki w kwocie 4 357 050,94 PLN z przeznaczeniem na spłatę zaciągniętej pożyczki w kwocie 4 357 050,94 PLN
Dodano: 2016-04-15 - Restrukturyzacja zobowiązań Powiatu Górowskiego do kwoty 2 000 000,00 złotych poprzez udzielenie finansowania (subrogacja) na podst. art. 518 § 1 pkt 3 KC..
Dodano: 2015-12-08 - Restrukturyzacja zobowiązań Powiatu Górowskiego do kwoty 2 000 000,00 złotych poprzez udzielenie finansowania (subrogacja) na podst. art. 518 § 1 pkt 3 KC.
Dodano: 2015-11-12 - USŁUGA RESTRUKTURYZACJI ZOBOWIĄZAŃ GMINY WLEŃ W WYSOKOŚCI 1.780.000,00 ZŁOTYCH POPRZEZ UDZIELENIE FINANSOWANIA (SUBROGACJĘ) NA PODST. ART. 518 § 1 PKT 3 KC
Dodano: 2015-08-28 - Finansowanie wydatków inwestycyjnych poprzez subrogacje
Dodano: 2015-03-11 - Finansowanie wydatków inwestycyjnych poprzez wykup wierzytelności
Dodano: 2015-03-06 - RESTRUKTURYZACJA ZOBOWIĄZAŃ SAMODZIELNEGO PUBLICZNEGO ZESPOŁU OPIEKI ZDROWOTNEJ W BOGATYNI poprzez spłatę bezspornych zobowiązań SP ZOZ w Bogatyni w trybie art. 518 §1pkt.3 K.C. (subrogacja)
Dodano: 2015-02-11 - RESTRUKTURYZACJA ZOBOWIĄZAŃ SAMODZIELNEGO PUBLICZNEGO ZESPOŁU OPIEKI ZDROWOTNEJ W BOGATYNI poprzez spłatę bezspornych zobowiązań SP ZOZ w Bogatyni w trybie art. 518 §1pkt.3 K.C. (subrogacja)
Dodano: 2015-01-28 - Udzielenie i obsługa kredytu długoterminowego na sfinansowanie planowanego deficytu, ogłoszenie z dnia 05.08.2014 r.
Dodano: 2014-08-05