Przetargi.pl
Dostawa w formie leasingu operacyjnego z opcją wykupu używanego samochodu ciężarowego typu wywrotka.

Przedsiębiorstwo Gospodarki Komunalnej Sp. z o.o. w Muszynie ogłasza przetarg

  • Adres: 33-370 Muszyna, ul. Piłsudskiego
  • Województwo: małopolskie
  • Telefon/fax: tel. 18 471 40 89 , fax. 18 471 40 89
  • Data zamieszczenia: 2019-04-18
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Przedsiębiorstwo Gospodarki Komunalnej Sp. z o.o. w Muszynie
    ul. Piłsudskiego 39
    33-370 Muszyna, woj. małopolskie
    tel. 18 471 40 89, fax. 18 471 40 89
    REGON: 49051044800000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: http://www.pgk.muszyna.pl/
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Komunalna Osoba Prawna

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Dostawa w formie leasingu operacyjnego z opcją wykupu używanego samochodu ciężarowego typu wywrotka.
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa w formie leasingu operacyjnego z opcją wykupu używanego samochodu ciężarowego typu wywrotka i spełniającego następujące parametry techniczne: Opis techniczny minimum wymagalnych parametrów technicznych i wymogów funkcjonalnych dla przedmiotu zamówienia SAMOCHÓD CIĘŻAROWY 1 Pojazd ciężarowy – typu wywrotka – 3-stronna o ładowności powyżej 10 ton 1) Dopuszczalna masa całkowita 18 000 kg. 2) Masa własna max. 8 500 kg. 3) Ładowność max. 10 000 kg. 4) Wersja silnika co najmniej Euro 5. 5) Silnik wysokoprężny o mocy min. 290 KM. 6) Paliwo – olej napędowy. 7) Rok produkcji – nie wcześniej niż 2009 r. 8) Przebieg udokumentowany nie większy niż 150 000 km. 9) Napęd 4x4. 10) Samochód 2-osiowy. 11) Blokada mostów. 12) Wysokość pojazdu max. 3100 mm. 13) Szerokość pojazdu max. 2550 mm. 14) Długość pojazdu max. 6700 mm. 15) Układ kierowniczy lewostronny (dla ruchu prawostronnego). 16) Wspomaganie układu kierowniczego. 17) Zawieszenie przód i tył na resorach. 18) Hamulce tarczowe na przedniej osi. 19) Hamulec postojowy. 20) ABS – system zapobiegający blokowaniu kół podczas hamowania. 21) Gniazdo elektryczne 12V. 22) Wskaźnik temperatury zewnętrznej. 23) Zaczep holowniczy z tyłu umożliwiający zaczep przyczepy (tandem). 24) Siedzenie pasażera. 25) Siedzenie kierowcy. 26) Luk dachowy. 27) Elektryczne szyby. 28) Kierownica regulowana. 29) Lusterka zewn. podgrzewane i regulowane elektrycznie. 30) Klimatyzacja. 31) Zamek centralny. 32) Akumulator. 33) Radio samochodowe. 34) Manualna skrzynia biegów. 35) Zestaw wskaźników. 36) Ogumienie 315/80 R22.5. 37) Gaśnica wraz z uchwytem mocującym. SKRZYNIA ŁADUNKOWA - WYWROTKA: 1 1) Skrzynia – wywrotka 3-stronna, typu Meiller Kipper. 2) Burty z prawej i lewej strony pojazdu wyposażone w mechanizm uchylny umożliwiający boczny załadunek materiałów. 3) Skrzynia ładunkowa w kolorze kabiny. 4) Wymiary wywrotu: * Długość: 4300 mm * Szerokość: 2500 mm * Wysokość (burta): 600 mm 5) Pojazd wyposażony w czołownicę z podłączeniami hydraulicznymi. 2 Pojazd może posiadać inne dodatkowe układy mające wpływ na bezpieczeństwo jazdy. LEASING 1 1. Warunki umowy leasingowej zgodnie z SIWZ - warunki podstawowe: 1) waluta: PLN, 2) okres obowiązywania umowy leasingu operacyjnego: 36 miesięcy, 3) umowa leasingu przewiduje spłatę w 36 równych ratach leasingowych, 2. Opis przedmiotu zamówienia według kodów Wspólnego Słownika Zamówień (CPV). 66114000-2 Usługi leasingu finansowego 34100000-8 Pojazdy silnikowe 34134000-5 Ciężarówki z platformami płaskimi i wywrotki Uwaga: 3. Równoważność: W przypadkach, w których przedmiot zamówienia opisany jest przez odniesienie do norm, europejskich ocen technicznych, specyfikacji technicznych i systemów referencji technicznych, o których mowa w art. 30 ust. 1 pkt 2 i 3 ustawy Pzp, Zamawiający wskazuje, że dopuszcza rozwiązania równoważne opisywanym. Wykonawca, który powołuje 4) spłata 36 - ciu rat leasingowych odbywać się będzie w okresach miesięcznych, w dzień roboczy w równych ratach przez okres leasingowania, zgodnie z podanym harmonogramem spłaty rat leasingowych, 5) umowa leasingu nie może przewidywać innych dodatkowych kosztów, 6) koszt 12-miesięcznego pakietu ubezpieczenia AC, OC na pojazd leasingu oraz ubezpieczenie sprzętowe, wliczone zostaną w koszt 12 rat leasingowych, 7) opłata wstępna wnosić będzie 10 % licząc od wartości netto przedmiotu leasingu, 8) po upływie okresu obowiązywania umowy leasingowej, po zapłacie ostatniej raty leasingowej, Zamawiający będzie miał prawo dokonania pierwokupu przedmiotu leasingu na własność. Powyższe oświadczenie może być złożone w terminie do ostatniego dnia obowiązywania umowy leasingu, 9) oplata końcowa wynosić będzie – 1 % wartości netto przedmiotu leasingu (opłata za wykup), 10) opłata końcowa za wykup zostanie wniesiona na podstawie wystawionej przez Finansującego (Leasingodawcy) i dostarczonej Korzystającemu (Zamawiającemu) faktury. Po otrzymaniu faktury zostanie podpisana przez Strony umowa kupna-sprzedaży przenosząca własność pojazdu Finansującego (Leasingodawcy) na Korzystającego (Zamawiającego). Przejście własności pojazdu na Zamawiającego nastąpi po otrzymaniu pełnej wartości opłaty końcowej (wykupu). 11) wszystkie zobowiązania pieniężne Zamawiającego wobec Wykonawcy będą regulowane w terminie do 21 dni od daty doręczenia Zamawiającemu faktury VAT, przy czym za termin zapłaty zobowiązania uważać będzie się dzień obciążenia rachunku Zamawiającego. 12) Zamawiający wyraża zgodę na dołączenie do umowy jako integralną jej część obowiązującą u Wykonawcy (Finansującego) tabeli opłat i prowizji, o ile zawarte w niej postanowienia nie pozostają w sprzeczności z treścią SIWZ, w tym w szczególności z niniejszą Umową, nie nakładając na Zamawiającego dodatkowych, niezależnych od Zamawiającego opłat i prowizji związanych z należytą realizacją umowy leasingu w zakresie przewidzianym w SIWZ. W przypadku rozbieżności pomiędzy postanowieniami SIWZ a Ogólnymi Warunkami Leasingu (OWL) przedstawionymi przez Wykonawcę, pierwszeństwo będą mieć postanowienia zawarte w SIWZ, w tym w szczególności niniejsza Umowa, 13) w pozostałym zakresie strony będą obowiązywać ogólne warunki leasingu, które nie mogą pozostawać w sprzeczności z niniejszą Umową oraz przepisami powszechnie obowiązujące, w tym przepisami Kodeksu cywilnego. się na rozwiązania równoważne opisywanym przez Zamawiającego, jest obowiązany wykazać, że oferowane przez niego dostawy, usługi lub roboty budowlane spełniają wymagania określone przez Zamawiającego. W dokumentacji przetargowej, we wszystkich pozycjach, w których występują znaki towarowe, patenty lub pochodzenie, źródła lub szczególne procesy, które charakteryzują produkty lub usługi dostarczane przez konkretnego Wykonawcę, Zamawiający dopuszcza możliwość wykorzystania produktów równoważnych tzn. o nie gorszych parametrach technicznych niż te, które posiadają produkty wskazane za pomocą znaku towarowego, patentu, pochodzenia, źródła, szczególnego procesu. 4. Gwarancja: Wykonawca zobowiązany będzie do udzielenia gwarancji na samochód ciężarowy na okres minimum 3 miesięcy licząc od daty odbioru końcowego przedmiotu zamówienia bez uwag i zastrzeżeń, chyba że wykonawca/producent danego samochodu udziela dłuższej gwarancji - wówczas obowiązuje termin określony w gwarancji wykonawcy/producenta.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 34134000-5
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający nie stawia w zakresie tego warunku szczegółowych wymagań.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. OŚWIADCZENIA I DOKUMENTY: 1.1. OŚWIADCZENIE I DOKUMENTY OD WSZYSTKICH WYKONAWCÓW, KTÓRE NALEŻY ZŁOŻYĆ WRAZ Z OFERTĄ: W celu potwierdzenia, że Wykonawca nie podlega wykluczeniu oraz spełnia warunki udziału w postępowaniu Wykonawca wraz z formularzem ofertowym (załącznik nr 1) dołącza do oferty aktualne na dzień składania ofert następujące dokumenty: 1) Oświadczenie Wykonawcy: a) o nie podleganiu wykluczeniu z postępowania, b) o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, c) o korzystaniu przy wykazywaniu spełnienia warunków udziału w postępowaniu z zasobów podmiotów trzecich,  Wzór oświadczenia stanowi załącznik nr 2 do SIWZ. 2) Pełnomocnictwo złożone w formie oryginału lub kopii poświadczonej notarialnie: a) w przypadku podpisywania oferty przez osoby nie wymienione w odpisie z właściwego rejestru - pełnomocnictwo do podpisania oferty lub podpisania oferty i zawarcia umowy, b) w przypadku podmiotów występujących wspólnie pełnomocnictwo podpisane przez upoważnionych przedstawicieli każdego z podmiotów występujących wspólnie, do reprezentowania w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego (zgodnie z art. 23 ustawy PZP). 3) Zobowiązanie innego podmiotu, na zasobach którego polega Wykonawca, do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji zamówienia. – Nie dotyczy. UWAGA!: W przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie przez Wykonawców, oświadczenie składa każdy z wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie. Oświadczenie to ma potwierdzać spełnianie warunków udziału w postępowaniu oraz brak podstaw wykluczenia w zakresie, w którym każdy z Wykonawców wykazuje spełnianie warunków udziału w postępowaniu oraz brak podstaw wykluczenia. 2. OŚWIADCZENIA, KTÓRE MA ZŁOŻYĆ KAŻDY WYKONAWCA W TERMINIE DO 3 DNI OD DNIA UPUBLICZNIENIA NA STRONIE INTERNETOWEJ INFORMACJI Z OTWARCIA OFERT: Oświadczenie o przynależności albo braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej. Wyżej wymienione oświadczenie należy złożyć w oparciu o zamieszczony na stronie internetowej zamawiającego wykaz złożonych w danym postępowaniu ofert, zgodnie ze wzorem stanowiącym załącznik nr 3 do SIWZ.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach