Gmina Miasto Pionki ogłasza przetarg
- Adres: 26-670 Pionki, Aleja Jana Pawła II
- Województwo: mazowieckie
- Telefon/fax: tel. 48 341 42 01 , fax. 48 312 11 02
- Data zamieszczenia: 2017-10-09
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Gmina Miasto Pionki
Aleja Jana Pawła II 15
26-670 Pionki, woj. mazowieckie
tel. 48 341 42 01, fax. 48 312 11 02
REGON: 67022346800000 - Adres strony internetowej zamawiającego: http://bip.pionki.pl
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Dostawa w formie leasingu operacyjnego z opcją wykupu fabrycznie nowej zamiatarki chodnikowej wraz z osprzętem - II.1.2. Rodzaj zamówienia:
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa w formie leasingu operacyjnego z opcją wykupu fabrycznie nowej zamiatarki chodnikowej wraz z osprzętem przystosowanej do współpracy z osprzętem do całorocznego utrzymania terenów komunalnych tj. pługiem, szczotką walcową oraz szczotką do usuwania chwastów. Miejsce dostawy: Miejski Zakład Usług Komunalnych w Pionkach, ul. Leśna 5, 26-670 Pionki. 2. Wykonawca wraz z przedmiotem zamówienia dostarczy Zamawiającemu: 1) deklarację zgodności CE, 2) instrukcję obsługi/użytkowania w języku polskim wraz ze wszystkim dokumentami niezbędnymi do prawidłowej eksploatacji zamiatarki, 3) komplet kluczy w liczbie dostarczanej przez producenta. 3. Wymagania techniczne pojazdu – szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określa załącznik nr 3 do SIWZ. 4. Wymagania dotyczące leasingu operacyjnego w oparciu o zmienne oprocentowanie: 1) umowa leasingu zostanie zawarta zgodnie ze wzorem stanowiącym załącznik nr 2 do SIWZ; 2) waluta leasingu: PLN; 3) opłata wstępna: 10% wartości brutto pojazdu; 4) raty leasingowe: 60 miesięcznych rat leasingowych; 5) raty leasingowe zmienne, uzależnione od stopy WIBOR; 6) opłata końcowa: 1% wartości brutto pojazdu (wykup); 7) ubezpieczenie przedmiotu umowy po stronie Wykonawcy; 6) nie przewiduje się wystąpienia innych dodatkowych kosztów po stronie Zamawiającego, a w szczególności opłat manipulacyjnych, kosztów transportu czy opłat rejestracji pojazdu; 7) prawo opcji wykupu pojazdu za opłatę końcową; 8) pozostałe warunki leasingu niesprzeczne z SIWZ mogą być dodatkowo regulowane przez wewnętrzny regulamin Leasingodawcy (o ile taki istnieje) oraz postanowienia Kodeksu Cywilnego; 9) Postanowienia umowy zawartej odrębnie z leasingodawcą, w tym jej załączniki nie mogą być sprzeczne z postanowieniami SIWZ, w tym z załącznikami do SIWZ. Postanowienia takie uważane będą za niezastrzeżone. 5. Warunki gwarancji i serwisu 1) gwarancja: minimum 24 miesiące bez limitu roboczogodzin i bez limitu przejechanych kilometrów, gwarancja rozpoczyna się od dnia protokolarnego odbioru przedmiotu dostawy (pojazdu); 2) serwis dokonywany będzie w siedzibie Zamawiającego w terminie 72 godzin od daty otrzymania zgłoszenia od Zamawiającego; 3) w wyjątkowych sytuacjach, w których dokonanie naprawy nie będzie możliwe w siedzibie Zamawiającego, Wykonawca odbierze niesprawny sprzęt i dokona naprawy we własnym serwisie, a na czas dokonywania naprawy zapewni maszynę zastępczą; 4) odległość stacjonarnego punktu serwisowego nie większa niż 200 km od siedziby Zamawiającego; 6. Szkolenie: Wykonawca przeprowadzi przeszkolenie pracowników obsługujących pojazd, które odbędzie się w siedzibie Zamawiającego. Szkolenie odbędzie się przed odbiorem przedmiotu zamówienia przez Zamawiającego. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 34921100-0
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: Przystępując do niniejszego postępowania o udzielenie zamówienia Wykonawca zobowiązany jest do wniesienia wadium w wysokości 5.000,00 zł
- III.2. Warunki udziału
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający nie określa warunków
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Pełnomocnictwo (jeżeli dotyczy) 2. Wykonawca w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej informacji z otwarcia ofert, Wykonawca zobowiązany jest przekazać Zamawiającemu (bez wezwania) oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust.1 pkt 23 ustawy Pzp – według wzoru określonego w załączniku do SIWZ. Wraz ze złożeniem oświadczenia Wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym Wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego.
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Sprzedaż i dostawa zamiatarki elewatorowej ciągnionej, jednoosiowej
Dodano: 2024-05-08 - Zakup fabrycznie nowej zamiatarki drogowej – kompaktowej
Dodano: 2024-04-18 - Zakup pojazdu do czyszczenia ulic na mokro w mieście Pilawa
Dodano: 2024-04-04 - Zakup pojazdu do czyszczenia ulic na mokro w mieście Pilawa
Dodano: 2024-03-26 - Zakup fabrycznie nowej zamiatarki drogowej – kompaktowej
Dodano: 2024-02-23 - Zakup zamiatarki do czyszczenia ulic na mokro w gminie Szydłowiec.
Dodano: 2023-07-26 - Zakup zamiatarki do czyszczenia ulic na mokro w gminie Szydłowiec.
Dodano: 2023-07-06 - Zakup urządzenia do czyszczenia ulic dla Gminy Mała Wieś
Dodano: 2023-06-14 - Zakup ciągnikowej zamiatarki i osprzętu do zamiatarki chodnikowej
Dodano: 2022-09-26 - Dostawa fabrycznie nowej zamiatarki dla Zakładu Usług Komunalnych w Błoniu
Dodano: 2021-01-22