Przetargi.pl
Dostawa w formie leasingu operacyjnego z opcją wykupu fabrycznie nowej, produkowanej seryjnie zamiatarki chodnikowej dla Przedsiębiorstwa Usług Komunalnych sp. z o.o. w Zawierciu

Przedsiębiorstwo Usług Komunalnych Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością ogłasza przetarg

  • Adres: 42-400 Zawiercie, ul. Krzywa
  • Województwo: śląskie
  • Telefon/fax: tel. 32 494 14 00
  • Data zamieszczenia: 2019-11-14
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Przedsiębiorstwo Usług Komunalnych Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością
    ul. Krzywa 3
    42-400 Zawiercie, woj. śląskie
    tel. 32 494 14 00
    REGON: 36464857800000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: http://www.pukzawiercie.pl/

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Dostawa w formie leasingu operacyjnego z opcją wykupu fabrycznie nowej, produkowanej seryjnie zamiatarki chodnikowej dla Przedsiębiorstwa Usług Komunalnych sp. z o.o. w Zawierciu
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa w formie leasingu operacyjnego z opcją wykupu fabrycznie nowej, produkowanej seryjnie zamiatarki chodnikowej dla Przedsiębiorstwa Usług Komunalnych sp. z o.o. w Zawierciu o parametrach nie gorszych niż: 1) Rok produkcji – 2019; 2) Konstrukcja przegubowa; 3) Zamiatarka podciśnieniowa z układem recyrkulacji wody; 4) Dopuszczalna masa całkowita do 2,5 tony; 5) Zbiornik paliwa min. 40 l; 6) Silnik spalinowy 3 cylindrowy, chłodzony cieczą moc minimalna 25 kW; 7) Pojazd wolnobieżny nie wymagający rejestracji; 8) Minimalna prędkość transportowa 20 km/h; 9) Napęd hydrostatyczny na 4 koła; 10) Długość całkowita maksymalnie 3900 mm; 11) Szerokość pojazdu bez lusterek maksymalnie 1100 mm; 12) Wysokość pojazdu maksymalnie 2000 mm; 13) Rozmiar opon min. 12 cali; 14) Rozstaw osi maksymalnie 1300 mm; 15) Zbiornik wody czystej minimum 150 l; 16) Ładowność zbiornika zamiatarki co najmniej 400 kg; 17) Zbiornik na nieczystości minimum 400 litrów pojemności użytkowej zgodnie z normą PN-EN 15429 lub równoważną; 18) Zespół zamiatający dwu szczotkowy – szerokość zamiatania min. 150 cm sterowana z kabiny operatora, szczotki zamiatające mieszane (syntetyczne ze stalą) z możliwością regulacji w płaszczyźnie poziomej; 19) Kabina zamknięta, oszklona, wyposażona w fotel umieszczony centralnie, ogrzewana i klimatyzowana, drzwi po obu stronach kabiny, składana lusterka boczne; 20) Lampa i akustyczny sygnał cofania; 21) Ręczny wąż ssawny o średnicy minimum 100 mm i długości minimum 3m; 22) Myjka wysokociśnieniowa; 23) Dodatkowa pompa hydrauliczna do podnoszenia zbiornika w czasie awarii; 24) Emisja spalin co najmniej etap III a; 25) Kanał ssący o średnicy nie większej niż 170 mm; 26) Poziom hałasu urządzenia maksymalnie 80 db; 27) Certyfikat EUnited PM 2,5 i PM 10 lub równoważny dokument dotyczący emisji pyłów PM 10 i PM 2,5. 2. Zamiatarka musi posiadać homologację umożliwiającą poruszanie się pojazdu po drogach publicznych zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa na terenie RP. Pojazd nie wymaga rejestracji. 3. Zamiatarkę należy dostarczyć do siedziby Zamawiającego. Przekazanie kompletnego zamiatarki nastąpi protokołem zdawczo-odbiorczym, po przeprowadzeniu prób u Zamawiającego. 4. W dniu odbioru Wykonawca przeprowadzi szkolenie kierowców i pracowników obsługi (4 pracowników Zamawiającego) z zakresu obsługi i eksploatacji pojazdu oraz zainstalowanych w nim urządzeń, co zostanie potwierdzone wydaniem stosowanych certyfikatów (zaświadczeń), a także przy dokonywanych przeglądach okresowych. 5. Wymagania dotyczące leasingu: 1) Leasing operacyjny. 2) Ilość rat leasingowych – 48 miesięcy. 3) Opłata wstępna – w wysokości 25%. 4) Zamawiający przewiduje 48 – miesięczny okres leasingu. W okresie leasingu Zamawiający uiści na rzecz Wykonawcy (leasingodawcy) 48 równych miesięcznych rat leasingowych. Wartość wszystkich rat leasingowych Wykonawca (leasingodawca) zobowiązany jest wskazać w harmonogramie finansowania zamówienia, o którym mowa w ppkt. 5). 5) Wykonawca (leasingodawca) podaje: a) Wysokość (kwotę) opłaty wstępnej, b) Wartość wszystkich rat leasingowych w okresie leasingu, c) Wysokość (kwotę) opłaty za wykup przedmiotu zamówienia. 6) Raty leasingowe zostaną przedstawione w harmonogramie spłat jako równe i stałe w całym okresie trwania umowy leasingu. 7) Opłata resztowa - końcowa (rata wykupu) 1% wartości początkowej przedmiotu zamówienia. 8) Możliwość wykupu przedmiotu leasingu w ciągu 30 dni od ostatniej raty leasingowej. Prawo własność przedmiotu leasingu przechodzi na Zamawiającego pod warunkiem uregulowania wszelkich zobowiązań wynikających z umowy leasingu, takich jak rat leasingowych, odsetek, wszelkich opłat oraz podatków związanych z wykonaniem umowy leasingu oraz zapłaty kwoty opłaty resztowej – wartości końcowej (wykupu) przedmiotu leasingu plus naliczony podatek VAT. 9) Wszystkie ceny i koszty wyrażone w złotych polskich. 10) Preferowany okres spłaty rat leasingowych – płatność raty do ostatniego dnia miesiąca. 11) Odpisów amortyzacyjnych w okresie leasingu dokonuje dostawca (leasingodawca). 12) Wszystkie wskaźniki cenowe zawarte w harmonogramie muszą być podane w złotych polskich z zaokrągleniem do dwóch miejsc po przecinku. 13) W raty leasingowe powinny być włączone wszystkie koszty, które poniesie Zamawiający, jako korzystający. W szczególności cena powinna obejmować: koszty nabycia przez finansującego przedmiotu zamówienia (leasingu) oraz wszelkie podatki i opłaty – jeżeli występują. 14) Przedmiot zamówienia nie obejmuje ubezpieczenia przedmiotu umowy. Ubezpieczenia przedmiotu umowy dokona Zamawiający. 15) Zamawiający nie dopuszcza wprowadzenia do harmonogramu finansowania zamówienia innych opłat niż opłata wstępna (inicjalna), opłata końcowa (za wykup) i rata leasingowa, w szczególności nie wyraża zgody na wprowadzenie kaucji zabezpieczających, opłat przedwstępnych i innych. 16) Dopuszcza się podpisanie umowy leasingu wg wzoru umowy Wykonawcy, która będzie załącznikiem do umowy zasadniczej określonej w SIWZ przez Zamawiającego (Istotne dla stron postanowienia, które zostaną wprowadzone do treści zawieranej umowy w sprawie zamówienia publicznego – załącznik nr 4 do SIWZ), z zastrzeżeniem, że w przypadku wątpliwości i rozbieżności pomiędzy umową zasadniczą a umową leasingu rozstrzygające znaczenia mają zapisy umowy określone przez Zamawiającego. Zamawiający nie dopuszcza, jako załącznika umowy leasingu zawierającej zapisy sprzeczne w stosunku do zapisów umowy z Zamawiającym i/lub naruszających postanowienia SIWZ oraz ustawy Prawo zamówień publicznych. Umieszczenie takich zapisów w umowie leasingowej jest bezskuteczne wobec Zamawiającego. Zamawiający dopuszcza również zastosowanie wzoru umowy leasingowej - Leasingodawcy z uwzględnieniem Istotnych postanowień umowy (załącznik nr 4). 6. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera odpowiednio załącznik nr 5 do SIWZ. 7. W przypadku opisania przedmiotu zamówienia poprzez odesłanie do norm, europejskich ocen technicznych, aprobat, specyfikacji technicznych i systemów referencji technicznych, o których mowa w art. 30 ust. 1 pkt 2 i ust. 3 ustawy Pzp, znaków towarowych, patentów, pochodzenia, źródła lub szczególnego procesu, który charakteryzuje produkty lub usługi dostarczane przez konkretnego Wykonawcę Zamawiający dopuszcza rozwiązania równoważne opisywanym. Wykonawca który powołuje się na rozwiązania równoważne opisywane przez Zamawiającego jest obowiązany wykazać, że oferowane przez niego dostawy i usługi spełniają wymagania określone przez Zamawiającego. W przypadku wymaganego w opisie przedmiotu zamówienia oznakowania i certyfikatów, Zamawiający akceptuje oznakowania i certyfikaty równoważne. Ilekroć w opisie przedmiotu zamówienia mowa jest o polskich normach, należy przez to rozumieć polskie normy przenoszące normy europejskie lub normy innych państw członkowskich Europejskiego Obszaru Gospodarczego lub inne normy lub dokumenty, o których mowa w art. 30 ust. 1 pkt 2 ustawy Pzp. 8. Wymagany minimalny okres gwarancji: 12 miesięcy na warunkach określonych w istotnych postanowieniach umowy – załącznik nr 4 do SIWZ. Okres udzielonej gwarancji jest równy okresowi rękojmi. Wykonawca zapewni autoryzowany serwis gwarancyjny i pogwarancyjny. Autoryzowany serwis winien znajdować się w odległości nie większej niż 100 km od siedziby Zamawiającego lub Wykonawca zapewni wielofunkcyjny serwis mobilny. 9. Przedmiot zamówienia oraz obowiązki Wykonawcy związane z realizacją zamówienia określają także Istotne postanowienia umowy, które stanowią załączniki nr 4 do SIWZ. 10. W załączeniu do SIWZ (załącznik nr 6) Zamawiający udostępnia sprawozdanie finansowe, na które składa się: - Bilans na dzień 31.12.2018 r. - Rachunek zysków i strat za 2018 r. - Bilans na dzień 30.09.2019 r. - Rachunek zysków i strat za okres od 01.01.2019 r. do 30.09.2019 r.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 29811110-1
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający nie określa warunków udziału w postępowaniu, o których mowa w art. 22 ust. 1b ustawy Pzp.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą:

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną