Prochowickie Przedsiębiorstwo Komunalne Sp. z o.o. ogłasza przetarg
- Adres: 59-230 Prochowice, ul. Jagiellońska 32
- Województwo: dolnośląskie
- Telefon/fax: tel. 76 87 88 912 , fax. 76 87 88 912
- Data zamieszczenia: 2014-07-10
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Prochowickie Przedsiębiorstwo Komunalne Sp. z o.o.
ul. Jagiellońska 32 32
59-230 Prochowice, woj. dolnośląskie
tel. 76 87 88 912, fax. 76 87 88 912
REGON: 02192483100000 - Adres strony internetowej zamawiającego: bip.ppk-prochowice.pl
- I.2. Rodzaj zamawiającego: Inny: Spółka z ograniczoną odpowiedzialnościa - 100% udział Gminy Prochowice.
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Dostawa w formie leasingu operacyjnego z opcją wykupu fabrycznie nowej mini koparki z przyczepą. - II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Opis przedmiotu zamówienia. 1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa w formie leasingu minikoparki z przyczepą. 1.1 Dane dotyczące minikoparki: moc - 14,2 kW (19KM) waga - 1747 kg maksymalna głębokość kopania - 2,84 m maksymalny przepływ pomp - 46,9 l/min ciśnienie robocze - 230 bar wysokość załadunku - 2,69m zasięg na poziomu gruntu - 4,17 m szerokość gąsienic - 230 mm rozszerzane i składane podwozie wyposażenie: pełen system kontrolek świetlnych oraz ostrzegania dźwiękowego, instalacja hydrauliczna do młota, lemiesz spycharkowy, blokada sterowania i obrotu, układ sterowania maszyny ISO, zamykana kabina posiadająca certyfikaty ROPS i FOPS, zewnętrzna zamykana skrzynka narzędziowa, łyżka skarpowa 900 mm , łyżka koparkowa 460 mm, łyżka koparkowa 230 mm, szybkozłącze mechaniczne, instalacja hydrauliczna do młota wyburzeniowego, ramię koparkowe o długości 1261 mm, mocowania umożliwiające podnoszenie maszyny, gąsienice gumowe, łyżka koparkowa o szerokości 300 mm, światło robocze montowane na wysięgniku, katalog części zamiennych. 1.2 Dane dotyczące przyczepy: Pojazd przystosowany do przewożenia minikoparki, fabrycznie nowy, spełniający wymagania polskich przepisów w sprawie dopuszczenia do ruchu(w tym warunków technicznych i badań pojazdów) wydanych na podstawie ustawy z dnia 20 czerwca 1997 r. Prawo o ruchu drogowym (Dz. U. Nr 98, poz. 602 z późn. zm.) DMC - 2700 kg osie 2x 1350 kg wymiary 300x154 cm podjazdy stalowe rama stalowa ocynkowana dodatkowo: koło podporowe, uchwyty do mocowania towaru w podłodze, koło zapasowe, podpora na łyżkę, podpory tylne, obrysówki boczne, kliny pod koło, amortyzatory. 2. W kosztach należy uwzględnić koszt dostawy minikoparki z przyczepą do siedziby Zamawiającego. Koszty transportu będą rozliczane odrębną fakturą, którą Wykonawca zobowiązany będzie wystawić po dostawie minikoparki z przyczepą do siedziby Zamawiającego. Koszty transportu nie wchodzą w opłaty leasingowe. 3. Zamawiający wymaga, aby minikoparka i przyczepa były fabrycznie nowe, wyprodukowane nie wcześniej niż w 2013 r. oraz kompletne i gotowe do użycia. 4. Wykonawca wyda zamawiającemu: polisę potwierdzającą zawarcie umowy ubezpieczenia i opłacenie składek przyczepy i minikoparki, instrukcje obsługi minikoparki i przyczepy w języku polskim, dokumenty gwarancji wystawione przez producenta minikoparki i przyczepy, świadectwo homologacji przyczepy. 5. Leasingodawca ponosi pełną odpowiedzialność za wybór zgodnego z opisem zawartym w pkt III SIWZ, pojazdów będących przedmiotem zamówienia. 6. Zamawiający przed zakupem zastrzega sobie prawo do sprawdzenia sprzętu. 7. Warunki leasingu: Leasing operacyjny z opcją wykupu. Okres leasingu 47 miesięcy. Miesięczne opłaty równe, opłacane wg harmonogramu opłat leasingowych. Czynsz inicjalny (opłata wstępna) do 15 % ceny ofertowej brutto, włącznie płatne będzie w dniu zawarcia umowy w sprawie tego zamówienia. Raty leasingów płatne do 5 każdego miesiąca, począwszy od miesiąca następnego po podpisaniu umowy. Przeniesienia prawa własności za kwotę wykupu do 10% wartości zamówienia. Zapłata czynszu inicjalnego, rat leasingowych i kwoty wyczerpuje wszelkie zobowiązania pieniężne wobec Leasingobiorcy z tytułu należnego wykonania umowy leasingu. Projekt umowy zawierający istotne postanowienia SIWZ zgodnie ze złożoną ofertą przygotowany zostanie przez Leasingodawcę celem akceptacji przez Prezesa Prochowickiego Przedsiębiorstwa Komunalnego Sp. z o.o. Zamawiający żąda, aby Leasingodawca samodzielnie ubezpieczał sprzęty na rzecz Zamawiającego na własny koszt, a wysokość ubezpieczenia doliczona zostanie do rat leasingowych. Zamawiający pokryje koszty rejestracji pojazdów, podatku od środków transportu (jeśli wymagany), ewentualne kary/ upomnienia jakie powstaną w trakcie użytkowania pojazdu w ramach zawartej umowy leasingu. Powyższych kwot ze względu na charakter nie należy uwzględnić w cenie oferty. Ponoszenie tych kosztów następować będzie na fakturze VAT w formie opłaty dodatkowej. Zamawiający informuje, że jest spółką ze 100% udziałem Gminy Prochowice, na rynku działa od dnia 1 lipca 2012r. 8. Na podstawie art. 29 Pzp informuję, iż wszelkie: nazwy, znaki towarowej, technologie, pochodzenie materiałów - użyte w opisie przedmiotu zamówienia, należy przyjmować jako przedmiotu zamówienia równoważne - inne odpowiadające tej klasie i jakości o parametrach nie gorszych jak ujęto w opisie. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 660000000
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
- II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
- II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
- II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 47 miesięcy
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: Zamawiający żąda od Wykonawców wniesienia wadium wartości 1.500 PLN
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.ppk-prochowice.pl
- IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Kompleksowe ubezpieczenie mienia oraz odpowiedzialności cywilnej Gminy Węgliniec wraz z jednostkami organizacyjnymi w okresie od 29 lipca 2016 do 28 lipca 2019 roku
Dodano: 2016-06-23 - Usługa udzielenia pożyczki w kwocie 4 357 050,94 PLN z przeznaczeniem na spłatę zaciągniętej pożyczki w kwocie 4 357 050,94 PLN
Dodano: 2016-04-15 - Restrukturyzacja zobowiązań Powiatu Górowskiego do kwoty 2 000 000,00 złotych poprzez udzielenie finansowania (subrogacja) na podst. art. 518 § 1 pkt 3 KC..
Dodano: 2015-12-08 - Restrukturyzacja zobowiązań Powiatu Górowskiego do kwoty 2 000 000,00 złotych poprzez udzielenie finansowania (subrogacja) na podst. art. 518 § 1 pkt 3 KC.
Dodano: 2015-11-12 - USŁUGA RESTRUKTURYZACJI ZOBOWIĄZAŃ GMINY WLEŃ W WYSOKOŚCI 1.780.000,00 ZŁOTYCH POPRZEZ UDZIELENIE FINANSOWANIA (SUBROGACJĘ) NA PODST. ART. 518 § 1 PKT 3 KC
Dodano: 2015-08-28 - Finansowanie wydatków inwestycyjnych poprzez subrogacje
Dodano: 2015-03-11 - Finansowanie wydatków inwestycyjnych poprzez wykup wierzytelności
Dodano: 2015-03-06 - RESTRUKTURYZACJA ZOBOWIĄZAŃ SAMODZIELNEGO PUBLICZNEGO ZESPOŁU OPIEKI ZDROWOTNEJ W BOGATYNI poprzez spłatę bezspornych zobowiązań SP ZOZ w Bogatyni w trybie art. 518 §1pkt.3 K.C. (subrogacja)
Dodano: 2015-02-11 - RESTRUKTURYZACJA ZOBOWIĄZAŃ SAMODZIELNEGO PUBLICZNEGO ZESPOŁU OPIEKI ZDROWOTNEJ W BOGATYNI poprzez spłatę bezspornych zobowiązań SP ZOZ w Bogatyni w trybie art. 518 §1pkt.3 K.C. (subrogacja)
Dodano: 2015-01-28 - Udzielenie i obsługa kredytu długoterminowego na sfinansowanie planowanego deficytu, ogłoszenie z dnia 05.08.2014 r.
Dodano: 2014-08-05