SPECJALISTYCZNY PSYCHIATRYCZNY ZESPÓŁ OPIEKI ZDROWOTNEJ W ŁODZI ogłasza przetarg
- Adres: 91-229 Łódź, Aleksandrowska 159
- Województwo: łódzkie
- Telefon/fax: tel.
- Data zamieszczenia: 2022-09-05
- Zamieszczanie ogłoszenia: nieobowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: SPECJALISTYCZNY PSYCHIATRYCZNY ZESPÓŁ OPIEKI ZDROWOTNEJ W ŁODZI
Aleksandrowska 159
91-229 Łódź, woj. łódzkie
REGON: 000297187 - Adres strony internetowej zamawiającego: http://babinski.home.pl
- I.2. Rodzaj zamawiającego: Specjalistyczny Psychiatryczny Zespół Opieki Zdrowotnej w Łodzi
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Dostawa w formie leasingu operacyjnego trzech fabrycznie nowych samochodów osobowych na potrzeby ŚCZPDiM. Zamówienie realizowane w ramach projektu „PrzyStań DiM." - II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Przedmiotem zamówienia jest ,,Dostawa w formie leasingu operacyjnego trzech fabrycznie nowych samochodów osobowych na potrzeby Środowiskowego Centrum Psychiatrii Dzieci i Młodzieży. Zamówienie realizowane w ramach projektu „PrzyStań DiM" współfinansowanego przez Unię Europejską ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach Programu Operacyjnego Wiedza Edukacja Rozwój 2014-2020.” zgodnie ze szczegółowym opisem przedmiotu zamówienia, stanowiącym Załącznik nr 2 do SWZ oraz projektem umowy, stanowiącym Załącznik nr 3 do SWZ. Przedmiotowe zamówienie jest częścią projektu "PrzyStań DiM" i jest realizowane przy współfinansowaniu Unii Europejskiej ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach Programu Operacyjnego Wiedza Edukacja Rozwój 2014-2020.Numer i nazwa Osi priorytetowej: IV. Innowacje społeczne i współpraca ponadnarodowaNumer i nazwa Działania: 4.1 Innowacje społeczne - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 34110000-1
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.2. Warunki udziału
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają warunki określone w art. 112 ust. 2 ustawy Pzp, dotyczące:a) zdolności do występowania w obrocie gospodarczym:a.1. odpis lub informacja z Krajowego Rejestru Sądowego lub z Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej, w zakresie art. 109 ust. 1 pkt 4 ustawy Pzp, sporządzonych nie wcześniej niż 3 miesiące przed jej złożeniem, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji;b) uprawnień do prowadzenia określonej działalności gospodarczej lub zawodowej, o ile wynika toz odrębnych przepisów: Zamawiający nie stawia wymogów w tym zakresiec) sytuacji ekonomicznej lub finansowej: Zamawiający nie stawia wymogów w tym zakresie.d) zdolności technicznej lub zawodowej:d.1. Niniejszy warunek zostanie spełniony, jeżeli w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, Wykonawca wykonał z należytą starannością co najmniej dwa zamówienia polegające na leasingu operacyjnym samochodów osobowych przez okres co najmniej dwunastu kolejnych miesięcy (niezależnie od marki i rodzaju samochodu) o wartości nie mniejszej niż 80 000,00 PLN brutto (słownie złotych: osiemdziesiąt tysięcy złotych) każda wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów określających czy te zamówienia zostały wykonane lub są wykonywane należycie, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz którego zamówienie było wykonywane, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych są wykonywane, a jeżeli z uzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterze wykonawca nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów – oświadczenie Wykonawcy; w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych nadal wykonywanych referencje bądź inne dokumenty potwierdzające ich należyte wykonywanie powinny być wydane nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu. W przypadku świadczeń ciągłych Zamawiający dopuszcza nie tylko zamówienia wykonane (tj. zakończone), ale także wykonywane. W takim przypadku część zamówienia faktycznie wykonana musi spełniać wymogi określone w SWZ tj. dostawa musi być zrealizowana na wartość niemniejszą niż 80 000,00 PLN brutto.d.2. W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia ww. warunek zostanie spełniony w przypadku gdy Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia publicznego przedstawią wykaz zamówień przy zachowaniu wymogu minimalnej wartości jednego zamówienia tj. wartość jednego zamówienia wynosi 80 000,00 PLN brutto. Zamawiający nie dopuszcza możliwości złożenia wykazu zamówień, w którym warunek minimalnej wartości jednego zamówienia np. 80 000,00 PLN brutto zostanie spełniony jako suma wartości kilku zamówieńWykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia publicznego np. każdy z dwóch Wykonawców (ubiegających się wspólnie) przedstawi realizację zamówienia na wartość 40 000,00 PLN brutto każdy (40 000,00 PLN brutto + 40 000,00 PLN brutto = 80 000,00 PLN brutto). Zamawiający dokona oceny spełnienia warunku posiadania zdolności technicznej lub zawodowej, na podstawie wykazu zrealizowanych zamówień oraz dokumentów, potwierdzających wykonanie zamówienia. Ocena warunku na podstawie Załącznika nr 8 do SWZ – spełnia/ nie spełnia.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Tak
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.5. Termin związania ofertą: 2022-09-13
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Dostawa i zakup w formie leasingu operacyjnego samochodu osobowego
Dodano: 2024-01-19 - Dostawa i zakup w formie leasingu operacyjnego samochodu osobowego
Dodano: 2023-12-27 - Dostawa samochodu osobowego przeznaczonego do nauki jazdy dla uczniów Zespołu Szkół Centrum Kształcenia Rolniczego w Dobryszycach
Dodano: 2023-12-04 - „Dostawa samochodu osobowego – minibus przystosowanego do przewozu 9 osób dla Zespołu Szkół Centrum Kształcenia Rolniczego w Dobryszycach”
Dodano: 2023-11-24 - Dostawa 2 sztuk nowych samochodów osobowych / 2023
Dodano: 2023-11-06 - Zakup wraz z dostawą 2 sztuk fabrycznie nowych samochodów osobowych na potrzeby Środowiskowego Centrum Psychiatrii Dzieci i Młodzieży. Zamówienie realizowane w ramach projektu „PrzyStań DiM."
Dodano: 2023-04-13 - "Zakup samochodu osobowego na potrzeby Urzędu Gminy"
Dodano: 2023-03-24 - „Zakup wraz z dostawą 2 sztuk fabrycznie nowych samochodów osobowych na potrzeby Środowiskowego Centrum Psychiatrii Dzieci i Młodzieży."
Dodano: 2022-12-14 - LIKWIDACJA BARIERY TRANSPORTOWEJ – ZAKUP POJAZDU DLA DOMU POMOCY SPOŁECZNEJ W ZABŁOTACH - V POSTĘPOWANIE
Dodano: 2022-11-18 - Dostawa nowego samochodu osobowego typu SUV z napędem spalinowym
Dodano: 2022-10-27