Przetargi.pl
Dostawa w formie leasingu operacyjnego trzech fabrycznie nowych samochodów osobowych na potrzeby ŚCZPDiM. Zamówienie realizowane w ramach projektu „PrzyStań DiM."

SPECJALISTYCZNY PSYCHIATRYCZNY ZESPÓŁ OPIEKI ZDROWOTNEJ W ŁODZI ogłasza przetarg

  • Adres: 91-229 Łódź, Aleksandrowska 159
  • Województwo: łódzkie
  • Telefon/fax: tel.
  • Data zamieszczenia: 2022-09-05
  • Zamieszczanie ogłoszenia: nieobowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: SPECJALISTYCZNY PSYCHIATRYCZNY ZESPÓŁ OPIEKI ZDROWOTNEJ W ŁODZI
    Aleksandrowska 159
    91-229 Łódź, woj. łódzkie
    REGON: 000297187
  • Adres strony internetowej zamawiającego: http://babinski.home.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Specjalistyczny Psychiatryczny Zespół Opieki Zdrowotnej w Łodzi

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Dostawa w formie leasingu operacyjnego trzech fabrycznie nowych samochodów osobowych na potrzeby ŚCZPDiM. Zamówienie realizowane w ramach projektu „PrzyStań DiM."
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest ,,Dostawa w formie leasingu operacyjnego trzech fabrycznie nowych samochodów osobowych na potrzeby Środowiskowego Centrum Psychiatrii Dzieci i Młodzieży. Zamówienie realizowane w ramach projektu „PrzyStań DiM" współfinansowanego przez Unię Europejską ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach Programu Operacyjnego Wiedza Edukacja Rozwój 2014-2020.” zgodnie ze szczegółowym opisem przedmiotu zamówienia, stanowiącym Załącznik nr 2 do SWZ oraz projektem umowy, stanowiącym Załącznik nr 3 do SWZ. Przedmiotowe zamówienie jest częścią projektu "PrzyStań DiM" i jest realizowane przy współfinansowaniu Unii Europejskiej ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach Programu Operacyjnego Wiedza Edukacja Rozwój 2014-2020.Numer i nazwa Osi priorytetowej: IV. Innowacje społeczne i współpraca ponadnarodowaNumer i nazwa Działania: 4.1 Innowacje społeczne
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 34110000-1
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają warunki określone w art. 112 ust. 2 ustawy Pzp, dotyczące:a) zdolności do występowania w obrocie gospodarczym:a.1. odpis lub informacja z Krajowego Rejestru Sądowego lub z Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej, w zakresie art. 109 ust. 1 pkt 4 ustawy Pzp, sporządzonych nie wcześniej niż 3 miesiące przed jej złożeniem, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji;b) uprawnień do prowadzenia określonej działalności gospodarczej lub zawodowej, o ile wynika toz odrębnych przepisów: Zamawiający nie stawia wymogów w tym zakresiec) sytuacji ekonomicznej lub finansowej: Zamawiający nie stawia wymogów w tym zakresie.d) zdolności technicznej lub zawodowej:d.1. Niniejszy warunek zostanie spełniony, jeżeli w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, Wykonawca wykonał z należytą starannością co najmniej dwa zamówienia polegające na leasingu operacyjnym samochodów osobowych przez okres co najmniej dwunastu kolejnych miesięcy (niezależnie od marki i rodzaju samochodu) o wartości nie mniejszej niż 80 000,00 PLN brutto (słownie złotych: osiemdziesiąt tysięcy złotych) każda wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów określających czy te zamówienia zostały wykonane lub są wykonywane należycie, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz którego zamówienie było wykonywane, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych są wykonywane, a jeżeli z uzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterze wykonawca nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów – oświadczenie Wykonawcy; w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych nadal wykonywanych referencje bądź inne dokumenty potwierdzające ich należyte wykonywanie powinny być wydane nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu. W przypadku świadczeń ciągłych Zamawiający dopuszcza nie tylko zamówienia wykonane (tj. zakończone), ale także wykonywane. W takim przypadku część zamówienia faktycznie wykonana musi spełniać wymogi określone w SWZ tj. dostawa musi być zrealizowana na wartość niemniejszą niż 80 000,00 PLN brutto.d.2. W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia ww. warunek zostanie spełniony w przypadku gdy Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia publicznego przedstawią wykaz zamówień przy zachowaniu wymogu minimalnej wartości jednego zamówienia tj. wartość jednego zamówienia wynosi 80 000,00 PLN brutto. Zamawiający nie dopuszcza możliwości złożenia wykazu zamówień, w którym warunek minimalnej wartości jednego zamówienia np. 80 000,00 PLN brutto zostanie spełniony jako suma wartości kilku zamówieńWykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia publicznego np. każdy z dwóch Wykonawców (ubiegających się wspólnie) przedstawi realizację zamówienia na wartość 40 000,00 PLN brutto każdy (40 000,00 PLN brutto + 40 000,00 PLN brutto = 80 000,00 PLN brutto). Zamawiający dokona oceny spełnienia warunku posiadania zdolności technicznej lub zawodowej, na podstawie wykazu zrealizowanych zamówień oraz dokumentów, potwierdzających wykonanie zamówienia. Ocena warunku na podstawie Załącznika nr 8 do SWZ – spełnia/ nie spełnia.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Tak

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą: 2022-09-13

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach